" Ἐπιστρέψατε πρός με, καί ἐπιστραφήσομαι πρός ὑμᾶς, λέγει Κύριος Παντοκράτωρ. " (Μαλαχίου γ΄,7). " Μετά φόβου καί τρόμου τήν ἑαυτῶν σωτηρίαν κατεργάζεσθε." (Φιλιππησίους β΄,12). ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΦΕΡΩΝΥΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ.
Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018
Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018
Κυριακή Ὀρθοδοξίας 2018
Χαρᾶς ἐπλήρωσε τά πάντα
ὁ Σωτήρ ἡμῶν
καί στήν μικρή ἐνορία μας!
Ἡ
Α΄ Κυριακή τῶν Νηστειῶν ἤ Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας, τῆς Ἁγίας καί μεγάλης
Τεσσαρακοστῆς 2018, βρῆκε τή μικρή Ἐνορία στήν Ξυλοκέριζα Κορινθίας (Ἱ. Ναός Ἁγίου
Νεκταρίου) συναγμένη ἐπί τό αὐτό νά συμμετέχει στή χαρά τῆς Ἐκκλησίας τοῦ
Χριστοῦ, ἡ ὁποία "ἀστράπτει καί λάμπει", κατά τήν ὑμνολογία,
στολισμένη μέ τίς ἅγιες καί ἱερές εἰκόνες τοῦ Κυρίου, τῆς Θεοτόκου καί τῶν Ἁγίων.
Ὅπως
συμβαίνει σέ κάθε λατρευτική Σύναξη, ἔτσι καί κατ' αὐτήν τήν ἐπίσημη ἡμέρα τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ θριάμβου τῆς
Ὀρθοδοξίας κατά τῶν αἱρέσεων, οἱ εὐσεβεῖς πιστοί τῆς τοπικῆς Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας
τῆς Κορίνθου ἐβίωσαν τήν παρουσία τοῦ Κυρίου ἐν τῶ μέσῳ αὐτῶν. Τοῦτο δέ ἔγινε ἐντονότερο
ἀπό τή συμμετοχή των στό Ποτήριο τῆς Ζωῆς.
Ἰδιαίτερη
ἡ εὐλογία ἀπό τήν καθιερωμένη ἀνάγνωση τοῦ Συνοδικοῦ τῆς Ὀρθοδοξίας πρός
πιστοποίηση τῆς Ὁμολογίας τῆς Πίστεως "κατά τάς τῶν Ἁγίων θεοπνεύστους
θεολογίας καί τό τῆς Ἐκκλησίας εὐσεβές φρόνημα". Ἐξίσου καί (ἀπό) τή
λιτάνευση τῶν ἱερῶν Εἰκόνων ἀπό τόν Ἐφημέριο καί τά μέλη, μικρούς καί μεγάλους,
τῆς Ἐνορίας πού ἔζησε σέ χαλεπούς καιρούς καί συνεχίζει νά ζεῖ τό θαῦμα τῆς πνευματικῆς
γενέσεως καί τῆς ἐν Χριστῶ οἰκοδομῆς της.
Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018
Συγκλονιστικά
ἀποκαλυπτική ὁμιλία!
Ἰωάννης Μάζης: Μόνο τό ὄνομα
εἶναι ὁ φορέας τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ,
ὅλα τ’ ἄλλα εἶναι ἀηδίες.
Ἀξίζει νά παρακολουθήσετε τήν
παρακάτω παρουσίαση τοῦ κ. Ἰωάννη Μάζη γιά τό Σκοπιανό πρόβλημα (καί ὄχι
«Μακεδονικό πρόβλημα»). Ἡ παρουσίαση ἔγινε μετά τό συλλαλητήριο τῆς
Θεσσαλονίκης καί λίγο πρίν τό συλλαλητήριο τῆς Ἀθήνας.
Η ιστορική Μακεδονία της
αρχαιότητος αντιστοιχεί σχεδόν πλήρως στο τμήμα της Ελληνικής επικράτειας στη
Βόρεια Ελλάδα. Η έννοια της «γεωγραφικής Μακεδονίας» αποτελεί σε μεγάλο
βαθμό κατασκευή Ρώσσων, Γερμανών και Βουλγάρων συναδέλφων χαρτογράφων τον
ύστερο 19ο αιώνα.
Σε χάρτες των μέσων του 19ου
αιώνος, όπως του Γάλλου χαρτογράφου Αμύ Μπουέ το 1847, ο όρος Μακεδονία δεν
περιλαμβάνει τα Σκόπια αλλά μόνο το όριο Μοναστηρίου Αχρίδας και φυσικά την
γνωστή μας Μακεδονία στην Ελληνική επικράτεια. Αντιθέτως, σε χάρτες του
ύστερου 19ου αιώνος δημιουργείται η «γεωγραφική Μακεδονία», η οποία σύμφωνα με
μία διαστρεβλωτική αντίληψη μετά τους Βαλκανικούς πολέμους μοιράστηκε μεταξύ
Ελλάδος, Σερβίας και Βουλγαρίας. Όμως, δεν υφίστατο Μακεδονία ως διοικητική
ή γεωγραφική ενότητα κατά την Οθωμανική περίοδο. Επίσης, εθνογραφικοί χάρτες
όπως αυτός του Γερμανού χαρτογράφου Χάιενριχ Κίμπερτ, οι οποίοι έδειχναν υψηλά
ποσοστά σλαβόφωνων, αποτελούσαν παραγγελία του Βουλγαρικού Εξαρχάτου στην
Κωνσταντινούπολη.
Τα ζητήματα της απαλοιφής από το
Σύνταγμα των Σκοπίων, των δήθεν αλυτρωτικών επιταγών του δια της απαλοιφής των
αντιστοίχων άρθρων και του προοιμίου, δεν αποτελούν κατά κανένα τρόπο
εξασφάλιση για την Ελληνική πλευρά. Ασφαλώς ένα κράτος έχει το απόλυτο δικαίωμα
να δημιουργεί αλλά και να αναθεωρεί τον συνταγματικό του χάρτη κατά α)τα εθνικά
του συμφέροντα, β) τα ιδεολογικά του ζητούμενα, γ) τα πολιτικά, και δ) τα
γεωστρατηγικά του προτάγματα, όπως αυτό τα αξιολογεί. Εάν συνεπώς το Σκοπιανό
πολυεθνοτικό, αλβανοσλαβορωμανικό μόρφωμα ενταχθεί στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή
Ένωση με σύνθετη ονομασία εμπεριέχουσα τον όρο "Μακεδονία", δεν θα
έχει κανέναν λόγο να μην τροποποιήσει εκ νέου το Σύνταγμά του προς την
προϋπάρξασα δήθεν αλυτρωτική κατεύθυνση. Είναι λοιπόν φενάκη η
διατυμπανιζομένη από τους υποστηρικτές της υπάρξεως του όρου "Μακεδονία"
στην δήθεν λύση του ονοματολογικού, διασφάλιση του αποκλεισμού των αλυτρωτικών
διατάξεων από το νέο Σύνταγμα των Σκοπίων.
Έχει εισέτι υποστηριχθεί ότι εάν
δεν καταλήξουμε σε σύνθετη ονομασία -με τον όρο "Μακεδονία" άρα
εννοούν οι υποστηρίζοντες την λύση;- τότε δεν θα υπάρξει λύσις. Μα, στον Θεό
μας, αυτό, ποιόν απειλεί; Την Ελλάδα ή τα Σκόπια τα οποία επείγονται να
ενταχθούν στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ας λάβουμε επίσης υπόψιν την προ
εβδομάδος προειδοποίηση του Γενικού Γραμματέως του ΝΑΤΟ κ. Στόλτενμπεργκ προς
την Σκοπιανή κυβέρνηση, η οποία αποκλείει την εισδοχή του κρατιδίου εις το ΝΑΤΟ
με την συνταγματική του ονομασία. Και αυτά συμβαίνουν ενώ τα Σκόπια απαιτούν
τον σφετερισμό της εθνικής Ελληνικής ταυτότητος, της Ελληνικής αυτοσυνειδησίας
και της Ελληνικής ιστορίας και μάλιστα με την επίσημη συναίνεση της Ελλάδος.
Και μας προτείνουν δυστυχώς καθρεπτάκια και χάντρες για ιθαγενείς, προσφέροντάς
μας την ανταλλαγή της ονομασίας του αεροδρομίου και κάποιων οδών της
πρωτευούσης των. ..
Γιατί προτείνω ως ονομασία το
Κεντροβαλκανική Δημοκρατία. Επιμένω εδώ και καιρό στην σύνθετη ονομασία
μεγεωγραφικό προσδιορισμό και erga omnes. Προσέξτε πως το λέω: σύνθετη ονομασία
με γεωγραφικό προσδιορισμό και erga omnes. Δηλαδή τί λέω; Λέω και το 2007, λέω
και το 1995, λέω όσα επικαλούνται οι σημερινές κυβερνήσεις. Τί λένε; Σύνθετη
ονομασία, erga omnes με γεωγραφικό προσδιορισμό. Ε ακούστε και μία άλλη που
δεν έχει "Μακεδονία" μέσα: Κεντροβαλκανική Δημοκρατία. Είναι
σύνθετη ονομασία, erga omnes -εμείς την θέλουμε- και με γεωγραφικό
προσδιορισμό. ΓΙΑΤΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
ΑΥΤΟΣ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ..
Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ; Αυτό πρέπει να σκεφτούμε. Γιατί αυτός ο ορισμός [σ.σ. σύνθετη
ονομ. erga omnes, γεωγραφικός προσδ.] υποχρεωτικά πρέπει να μας οδηγήσει στην
υιοθέτηση του όρου ‘Μακεδονία’; Δεν μας οδηγεί.
Μια δεύτερη ερώτηση. Εάν
υποθέσουμε ότι εγώ παίρνω ναρκωτικά και οδηγούμαι μαθηματικά στον θάνατο. Εάν
πάρω μια απόφαση μια στιγμή να κόψω τα ναρκωτικά είναι κακό; Ή με
υποχρεώνει κανένας σώνει και καλά να συνεχίσω τα ναρκωτικά και να πεθάνω; Αυτό
το λέω γιατί; Γιατί μας λένε, κάναμε λάθη. Ωραία, για την οικονομία της
συζήτησης, κάναμε λάθη. Ε, δεν είναι ώρα τώρα που οι γεωπολιτικές συνθήκες
αλλάζουν, διάβολε, να σταματήσουμε να κάνουμε λάθη; Δηλαδή τα παλαιότερα λάθη
μας αναγκάζουν να συνεχίσουμε να τα κάνουμε, να τα επαναλαμβάνουμε; Τί λογική
είναι αυτή; ….
Μας λένε τα Σκόπια αν δεν
υπήρχανε έπρεπε να τα εφεύρουμε, διότι διαφορετικά θα είχαμε λέει μεγάλη
Αλβανία και μεγάλη Βουλγαρία. Για να δούμε τί σημαίνει μεγάλη Αλβανία και
μεγάλη Βουλγαρία. Αμφιβάλλει κανείς, και το ερώτημα είναι ρητορικό, ότι όταν
ενταχθεί το Κόσοβο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η Αλβανία, ότι θα ενωθούν; Εάν τα
πράγματα πάνε όπως πάνε, αυτό θα γίνει εκ των πραγμάτων ένα πράγμα. Εκεί οδηγείται.
Οι 700 χιλιάδες κάτοικοι των Σκοπίων είναι εκείνοι οι Αλβανοί οι οποίοι θα
κάνουν τη μεγάλη Αλβανία; Δε μου λέτε; Και αν γίνει αυτό το 1 εκατομ. Σλάβων
που θα προστεθούν στην Βουλγαρία είναι εκείνο που θα μετατρέψει την Βουλγαρία
σε μεγάλη; Όχι. Το θέμα είναι άλλο κύριοι. …
Ο Νίμιτς μας είπε χθες
βιαστείτε διότι μπορεί να χάσουμε τον Τσίπρα, μπορεί να χάσουμε και τον Ζόραν
Ζάεφ και να χάσουμε την ευκαιρία. Ποιοί είμαστε εμείς που θα το χάσουμε και
ποιοι είναι εκείνοι που θα κερδίσουνε για να καταλάβω δηλαδή. Δεν έχω
καταλάβει ρε παιδιά συγνώμη. .. Εάν αυτοί μπουν με τον όρο «Μακεδονία» θα
υπάρξει κανείς που όταν τον ρωτάς τι γλώσσα μιλάει θα σου λέει
«ανωγκορναμακεντόνικα»; Όχι, «Μακεδονικά» θα σου λέει. Άμα τον ρωτάς, εσύ παιδί
μου τί ράτσα είσαι; Τί θα σου πει; Θα σου πει «Μακεδόνας», δεν θα σου πει
‘γκορναμακεντόνας’. Θυμάται κανείς πως λέγανε την Ιορδανία όταν την βάπτισαν
για πρώτη φορά; Trans Jordan, Υπερ-Ιορδανία. Ποιός την λέει Υπερ-Ιορδανία; Η
εκείθεν του Ιορδάνου Ιορδανία -περιοχή. Ποιός την λέει σήμερα Υπερ-Ιορδανία;
Γιατί μας κοροϊδεύουν; ..ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΥ, ΟΛΑ
ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΕΣ. Όταν λοιπόν μπούνε (με το όνομα ‘Μακεδονία’), τότε θα
θυμηθούνε τα πάντα, και τους αλυτρωτισμούς και τα συντάγματα. Και επιπλέον, πότε
θα σταματήσει η Τουρκία να παρεμβαίνει εκεί;
Ποιοί είναι εκείνοι που στηρίζουν
αυτήν την πολιτική για τα Σκόπια.
Τα ερείσματα των Σκοπίων ανήκουν
πρωτίστως σε κύκλους Γερμανικής και δευτερευόντως Ιταλικής προελεύσεως και
εμπνεύσεως για λόγους οι οποίοι έγιναν σαφείς από εδαφικής απόψεως ήδη από το
Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αμέσως μετά την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας στη Γερμανία,
ιδρύθησαν ισχυρώς χρηματοδοτούμενα «ερευνητικά κέντρα» τα οποία στόχευαν τον
ναζιστικής εμπνεύσεως πολυτεμαχισμό και την διάλυση της Βαλκανικής στην
βιολογική βάση του φανταστικού dna των εθνοτήτων, τις οποίες εφρόντιζαν να
«ανακαλύψουν» ως «καταπιεζόμενες». Ένα λαμπρό παράδειγμα αποτελεί και το
«Ευρωπαϊκό Κέντρο Μειονοτήτων», ιδρυθέν το 1996 και προσωπικότητες όπως ο τότε
διευθυντής του και μετέπειτα «Γενικός Πρόξενος» στο μη αναγνωρισμένο ως κράτος
Κόσοβο κ. Στέφαν Τραιμπστ. … Οι αντιεπιστημονικές του θέσεις σχετικά με την
περιοχή μας και την Ελλάδα μου έκαναν ιδιαιτέρα εντύπωση και έψαξα σχετικώς με
την δράση του. Μεταξύ αυτών που ανακάλυψα ήταν ότι διηύθυνε το ανωτέρω
«Ευρωπαϊκό Κέντρο Μειονοτήτων» εκτός των άλλων. Ο εν λόγω κ. Τραιμπστ σε
διάλεξή του σε συμπόσιο του ιδρύματος Καρλ Φρίντριχ φον Ζίμενς.. ναι του
Γερμανού βιομηχάνου και ευπατρίδου ο οποίος πέραν της λοιπής στενής συνεργασίας
του με το ναζιστικό Ράιχ ήταν και κατασκευαστής των κρεματορίων που κάησαν οι
Εβραίοι κατά την διάρκεια του ολοκαυτώματος. Αυτό λοιπόν το εκλεκτό παιδί, το
οποίο αθωώθηκε εις το δικαστήριον της Νυρεμβέργης και ξαναπήρε μια χαρά την
επιχείρησή του στα χέρια του, και αυτός και οι απόγονοί του, έχει φτιάξει και
ένα ‘εξαιρετικό’ ίδρυμα το οποίο ασχολείται με τέτοιου είδους δουλειές. Αυτές
τις δουλειές τις έκανε ακριβώς τις ίδιες ο Χίτλερ: ανεκάλυπτε μειονότητες
παντού και μετά επέμβαινε. Εδόθη λοιπόν αυτή η διάλεξις εις το Μόναχο περί
«των προβλημάτων των εθνοτήτων και τις περιφέρειες στην Κεντρο-ανατολική
Ευρώπη»… όπου ανέφερε τα εξής ο κ. Τραιμπστ:
«Στον μόλις το 1912
εξελληνισθέντα Βορρά θα είναι άραγε οι εναπομείναντες Νοτιοσλάβοι; ή οι
Τούρκοι, ή οι εκεί διαβιούντες Πομάκοι, ή οι Αρωμούνοι, ή οι Μεγλενοί, ή οι
Αλβανοί, ή οι Σαρακατσάνοι, ή οι Σεφαρδίμ, ή οι Ρομά, ή οι Γύφτοι, ή οι
Γιουρούκοι, ή ποιοι άλλοι εκείνοι που πρώτοι θα αξιώσουν τα μειονοτικά τους
δικαιώματα ως προστάδιο της ιδίας κρατικής υπάρξεώς των, ή της ενώσεως των με
ένα εκ των γειτονικών κρατών;».
Η καταγραφή 282 -κρατηθείτε-
282 «εθνοτικών ομάδων» από αυτά τα Γερμανικά «ειδικά ερευνητικά κέντρα»
αποτελεί στόχευση η οποία υπαγορεύεται εδώ και 100 χρόνια από την ανάγκη του
Γερμανικού και βεβαίως και του εταιρικού του Ευρωπαϊκού κεφαλαίου να
δημιουργήσει τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις που θα του επιτρέψουν να
ανταγωνιστεί επιτυχώς κατά τον 21ο αιώνα το αμερικανικό κεφάλαιο, το οποίο
επίσης βαδίζει με αργά βήματα προς την περιχαράκωση του δικού του στρατοπέδου
από την Αλάσκα μέχρι την Λατινική Αμερική.
… Είναι διαυγέστατος ο μηχανισμός
της μοριοποιήσεως και κατόπιν πολτοποιήσεως των εθνικών ταυτοτήτων που
χρησιμοποιείται από τα κέντρα αυτά. Όπου το εθνικό συναίσθημα έχει υποχωρήσει,
βαλλόμενο τόσο από τον διεθνιστικό κεφαλαιοκρατικό κοσμοπολιτισμό, όσο και από
έναν διεστραφέντα νεοφιλελεύθερο διεθνισμό μιας εξίσου νεοφιλελεύθερης
υποτιθέμενης Αριστεράς, οι άνθρωποι καταφεύγουν στο άμεσο και εγγύτερον. Ποιό
είναι αυτό; Είναι η τοπική κοινότητα ή περιφέρεια, όπου διασώζονται ακόμη
μερικά στοιχεία, ας είναι και μια διάλεκτος, που θα μπορούσαν να διακρίνουν
«εμάς» από τους «άλλους». Οπότε μια τοπική ιδιαιτερότητα ανακηρύσσεται σε
εθνοτική/μειονοτική ταυτότητα και ανάγεται από τους απελπισμένους στον ωκεανό
της νέας τάξεως και της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας σε σανίδα σωτηρίας. Και ο
λυσιτελέστερος, λιγότερο επώδυνος και ηθικώς λιγότερο μεμπτός τρόπος
αποσταθεροποιήσεως της Ευρώπης των μη-γερμανικών κρατών προς όφελος του ‘Νέου
Βερολίνου’, είναι σήμερα το υπονομευτικό παίγνιο με τις τεχνητές ή/και
πραγματικές «εθνοτικές» αλλά και «γλωσσικές μειονότητες» όπου παραδείγματος
χάριν, η Ομηρική, Ελληνική, Κυπριακή, ή Ποντιακή, ή Κρητική διάλεκτος θα
παρουσιασθεί από «Κέντρα» αυτά κάποια στιγμή ως «εθνοτική/μειονοτική γλώσσα».
Γι’ αυτόν τον λόγο και πρέπει να
απωλέσει ο Έλληνας την γνώση της συνεχείας της γλώσσας του από την Αρχαία
Ελληνική στην Βυζαντινή, την μεταβυζαντινή, τέλος τη νεοελληνική σε όλες της
τις μορφές. Γι’ αυτό και τα Αρχαία Ελληνικά πρέπει να θεωρηθούν «νεκρή
γλώσσα» και να μην διδάσκονται, προϊόντως του χρόνου, εις ουδένα Έλληνα μαθητή.
Τέτοιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους έχουν ενταθεί, στη νέα περίοδο που
διανύουμε διεθνώς μετά τις κοσμοϊστορικές αλλαγές των ετών ’89-’92 (διάλυση της
ΕΣΣΔ), οι προσπάθειες προς επαναχάραξη του χάρτη της Ευρώπης με γνώμονα τις
«μειονότητες».
… Η διαδικασία αυτή αποτελεί
θεμελιώδη επιλογή των Γερμανικών και των εταιρικών τους Ευρωπαϊκών ‘ελίτ’. Πρόκειται
για μία επιλογή η οποία υποστηρίχθηκε από τους οργανικούς, με το αζημίωτο,
διανοουμένους των Open Society Funds του κ. Σόρος στις ημέρες μας, αλλά και
την ιδεολογικοπολιτική νομενκλατούρα των μηχανισμών, όπως το διαχρονικό
νεοσυντηρητικό American Enterprise Institute -ίδρυση το 1938- με σημαίνοντα μέλη
όπως ο ‘φωτιστής’ πρώην Τροτσκιστής Ίρβιν Κρύσταλ και άλλα της ιδίας
ιδεολογικής τάσεως μέλη των διοικήσεων Μπους, Κλίντον, Ομπάμα.
Μια επιλογή η οποία παρουσιάστηκε
ως επιταγή των καιρών, αναπόφευκτη λόγω παγκοσμιοποίησης, επιφέρει αυτονοήτως
την τάχα ανεξήγητη και παράδοξη «έξαρση των εθνικισμών, των τοπικισμών και των
θρησκευτικών φονταμενταλισμών».
Πρώτον, διότι προκειμένου να
επιτύχει τον ζωτικό του στρατηγικό στόχο το διεθνές πανίσχυρο χρηματοπιστωτικό
σύστημα του διεθνοποιηθέντος κεφαλαίου, οφείλει να διαγράψει πλέον το
Βεστφαλιανό έθνος/κράτος το οποίο δρα ανασχετικώς ως προς τα συμφέροντά του.
Και δέυτερον, διότι τα εδραία
κοινωνικά στρώματα που καλούνται να καταβάλουν το επαχθές τίμημα της
προσαρμογής στην δήθεν άτεγκτη επιταγή της παγκοσμιοποίησης, αναζητούν
ψυχολογική προστασία στο συναίσθημα του εκ των πραγμάτων σμικρυνθέντος, σε
επίπεδο εθνοτικής ομάδος συναισθήματος, του «εμείς». …
Είναι στα Βαλκάνια οι εθνοτικοί
εθνικισμοί μηχανισμοί αποσταθεροποιήσεως;
Η απάντησή μου είναι καταφατική. Ο
απώτερος στόχος των Γερμανικής εμπνεύσεως αποσταθεροποιήσεων είναι και
δεδομένος και ομολογημένος. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, από την Γαλλία και την
Βρετανία μέχρι την Ελλάδα και την Κύπρο, διαβιούν -ακούστε- εκατόν ένα
εκατομμύρια τετρακόσιες δώδεκα χιλιάδες «μειονοτικών ατόμων», κατά την επίσημη
εκτίμηση της μετωπικής νεο-φασιστικής «Φεντεραλιστικής Ενώσεως Ευρωπαϊκών
Εθνοφυλετικών Ομάδων». Δηλαδή, αν ακούγατε αυτόν τον τίτλο - όπως και
υπάρχει σήμερα - δεν θα τον λέγατε φασιστικό; Το ξαναδιαβάζω:
«Φεντεραλιστική Ένωση Ευρωπαϊκών Εθνοφυλετικών Ομάδων» Μόνο από έναν ναζί
μπορείς να το ακούσεις αυτό. Όχι. Είναι δημοκρατικός και προοδευτικός.
Γιατί; Γιατί προσπαθεί να τεμαχίσει την ευρωπαϊκή σταθερότητα προς όφελος της
Γερμανικής κυριαρχίας στην Ευρώπη, άρα είναι προοδευτικός.
Όταν μιλήσεις για εθνοφυλετικά
και δηλώσεις αριστερός, έχεις το δικαίωμα. Έτσι λειτουργεί και αυτό. Ακούστε
λοιπόν.
Αυτοί λοιπόν οι «καταπιεζόμενοι
μειονοτικοί», έχουν ιερό δικαίωμα να προστατεύσουν την «εθνοτική/γλωσσική
ταυτότητά» τους .. θα ερμηνεύεται από τους Γερμανούς «ειδήμονες» σε χορήγηση
εκτεταμένης αυτονομίας. Τότε και μόνον τότε τους επιτρέπεται να παραμένουν π.χ.
Γάλλοι πολίτες -ενώ κατά βάθος δεν είναι, είναι «Βουργονδοί», «Νορμανδοί»,
«Οξιτανοί». Ή να παραμένουν π.χ. Έλληνες -ενώ κατά βάθος είναι «Μακεδόνες»,
«Βλάχοι», «Αλβανοί», «Τούρκοι», «Γιουρούκοι», «Σαρακατσάνοι» κτλ. Αν όμως
υπάρχει κρίση στη σχέση «εθνοτικής μειονότητος» με το κυρίαρχο κράτος/έθνος,
τότε η «μειονότητα» έχει το αναφαίρετο δικαίωμα αυτοδιαθέσεως, και αποσχίσεως
και δια της βίας ακόμα, σύμφωνα με τους «εγκύρους» Γερμανούς «εμπειρογνώμονες».
Η θέση αυτή αναγορεύτηκε σε αρχή από ποιόν νομίζετε; Από τον τότε Γενικό
Γραμματέα του ΝΑΤΟ Χαβιέ Σολάνα, ο οποίος είναι και αυτός ‘φωτιστής’, πρώην
Μαρξιστής.
«Εφεξής», είπε, «η προσταστία των
δικαιωμάτων των μειονοτήτων, θα προηγείται του σεβασμού της εθνικής κυριαρχίας
των κρατών».
Άρα πυρίτιδα διατίθεται άφθονη, δοθέντος
ότι οι αυτόκλητοι προστάτες των «μειονοτήτων» αναβιβάζουν σε 282 τις «εθνοτικές
ομάδες» που δήθεν ασφυκτιούν στα στενά σύνορα των 36 ευρωπαϊκών εθνών/κρατών. Η
«Φεντεραλιστική Ένωση Ευρωπαϊκών Εθνοφυλετικών Ομάδων», εκπροσωπείται στο
συμβούλιο του ιδρυθέντος, κατά τα τέλη του ’96, «Ευρωπαϊκού Κέντρου
Μειονοτήτων», που εδρεύει εις το Φλένσμπουργκ της βορείου Γερμανίας και
διευθύνεται από τον προηγηθέντα «Μακεδονολόγο» Στέφαν Τραιμπστ. Η ίδρυση του
αναβαθμισμένου επιτελικού κέντρου στο Φλένσμπουργκ τρία χρόνια πριν τους
νατοϊκούς βομβαρδισμούς του Μαρτίου του ’99 που σήμαναν την διάλυση της
Γιουγκοσλαβίας και τη δημιουργία της FYROM, σηματοδοτεί μία ουσιαστική ποιοτική
μεταβολή στον τρόπο εργασίας.
Άλλωστε από την Ανατολική και
Νοτιοανατολική Ευρώπη έγινε η αρχή. Την διάλυση της παλαιάς Γιουγκοσλαβίας δια
της αποσχίσεως Σλοβένων, Κροατών, Βοσνίων μουσουλμάνων και των «Μακεδόνων» των
Σκοπίων, ακολουθεί η κατά μέτωπον επίθεση εναντίον της κυρίως Σερβίας με τον επιτευχθέντα
ακρωτηριασμό του Κοσσυφοπεδίου/Μετοχίου. Δεν το λέμε πια Κόσοβο και Μετόχια,
όχι. Γιατί μπορεί να βρεθεί κανένας εγγράμματος και να πει, τί είναι αυτά τα
Μετόχια; Τα Μετόχια είναι ο χώρος ο οποίος ανήκει στα πάνω από 350 Μοναστήρια,
Χριστιανικά Ορθόδοξα και Ελληνογενή Μοναστήρια, και Σέρβικα και Σλάβικα επίσης,
τα οποία ήτανε σε όλο το Κόσοβο. Ναι, αλλά άμα τα ενώσεις αυτά τα εδαφικά
κομμάτια το ένα με το άλλο, φτιάχνεις όλο το Κόσοβο. Άρα λοιπόν, άμα πεις ..
Κόσοβο και Μετόχια τότε οδηγάς τον ακροατή να πάει να ψάξει και το Κόσοβο δεν
φαίνεται Αλβανικό με τις μετέπειτα αλλοιώσεις των πληθυσμών που ακολούθησαν
συντεταγμένα. Άρα το ξεχάσαμε κι αυτό….
Έπεται δε και η Θράκη, για την
οποία τα αρμόδια Γερμανικά ιδρύματα έχουν κάνει προεργασία από ετών, ενώ ήδη οι
επιφανείς Τούρκοι επισκέπται μας, Τσαβούσογλου, Ερντογάν κτλ φροντίζουν να το
καταστήσουν εμφανές και σαφές. …
[Ο Τραιμστ]… είχε αποσταλεί ως
παρατηρητής του Γερμανικού Υπ. Εξ. στην «Μακεδονία» την περίοδο ΄92-’93, για να
πλέξει, κατά τα λεγόμενά του -ο ίδιος το λέει- «ένα χονδρό δίκτυο ανεπισήμων
γνωριμιών». Έχουνε ρε παιδί μου μία ειλικρίνεια αυτοί οι άνθρωποι την οποία την
εκτιμάει κανείς.
Είναι σαφές ότι όπισθεν του
εντέχνως καθησυχαστικού όρου των Γερμανικών αυτών κέντρων, «προστασία των μειονοτήτων»,
υποκρύπτεται η προτεραιότητα της Γερμανικής εξωτερικής πολιτικής,
προσλαμβάνουσα μάλιστα πανηπειρωτικές διαστάσεις και επιτάσσουσα την ενεργό
παρέμβαση των Γερμανών «ειδικών» σε Ανατολή και Δύση, για την αποσταθεροποίηση
των μέχρι σήμερα ισχυρών Ευρωπαϊκών κρατών.
Για του λόγου το αληθές ο ίδιος
κ. Τραιμπστ, αναφερόμενος στην εθνοτική ταυτότητα των κατοίκων της Νοτίου
Γαλλίας … δεν διστάζει να φανταστεί το ενδεχόμενο κάποιες ανακαλυφθείσες υπό
του ιδίου «μειονότητες» να θελήσουν να ιδρύσουν δικό τους εθνικό κράτος. Στη
Νότιο Γαλλία, προσέξτε. Με την ψυχραιμία που οφείλει να διέπει έναν καλό
Γερμανό επιστήμονα, ο κ. Τραιμπστ παρατηρεί:
«Το εάν επί παραδείγματι οι
Οξιτανοί στη Νότιο Γαλλία –Οξιτανοί είναι και οι Καταλάνοι, αυτά τα έλεγε το
’93– θα καταθέσουν ένα εθνικό σχέδιο, εάν θα οργανώσουν ένα εθνικό κίνημα και
εν τέλει αν θα αξιώσουν ένα δικό τους εθνικό κράτος, και ακόμη το εάν θα
πολεμήσουν γι’ αυτό ή όχι, αυτά είναι δύσκολα ερωτήματα αλλά πάντως σε μερικές
περιπτώσεις επείγοντα.»
Και ξαφνικά σκάει η Καταλονία.
Πόσο δουλεύτηκε αυτό; Απ’ το ’93 μέχρι σήμερα…
Όλοι αυτοί, και οι 90 εκατομ.
άλλοι «μειονοτικοί» από την Ισπανία και το Βέλγιο μέχρι την Ελλάδα και την
Βουλγαρία, έχουν το δικαίωμα της αποσχίσεως και δια της βίας ακόμη εφόσον το
κυρίαρχο κράτος δεν τους επιτρέπει να προστατεύσουν αρκούντως την «εθνοτική»
τους «ταυτότητα». Αυτά αποτελούν θεωρία η οποία διδάσκεται σε πάρα πολλά
Γερμανικά πανεπιστήμια, και επειδή συνεργάστηκα με δαύτους, γι’ αυτό είμαι σε
θέση να το ξέρω.
Προκειμένου ο Γερμανός καθηγητής
Τραιμπστ - τότε διευθυντής του Κέντρου Μειονοτήτων - να δικαιολογήσει την
αναγκαιότητα ακόμη και βιαίας μεταβολής των συνόρων, ανέφερε ως παράδειμα ποιο;
το Κοσσυφοπέδιο, όπου αργότερα, όλως τυχαίως, ορίστηκε ως πρόξενος της
Γερμανίας. Η περίπτωση του οποίου (σ.σ. του Κοσσυφοπεδίου) όμως δεν είναι παρά
μέρος του Αλβανικού ζητήματος, το οποίο Αλβανικό ζήτημα είναι κατά τον
διευθυντή του ιδρύματος του Φλένσμπουργκ και κατά καιρούς παρατηρητή της
κυβερνήσεως στην «Μακεδονία», το πλέον οξύ εθνοπολιτικό και εδαφικό πρόβλημα
της Βαλκανικής. Ένα πρόβλημα βεβαίως που αφορά άμεσα και την Ελλάδα, στην
βορειοδυτική γωνιά της οποίας ο Γερμανός αξιωματούχος έχει «ανακαλύψει» ..
«αλβανικές μειονότητες». Τις ανακάλυψε! Να το’ χετε υπόψη σας. Το ξέρετε. Έτσι.
Το εβδομαδιαίο Γερμανικό
περιοδικό Spiegel ανακάλυψε στην Ελλάδα «μειονότητες» Αλβανών - Βορειοδυτική
Ελλάδα, «Μακεδόνων» – Φλώρινα, Βουλγάρων – Ανατολική Μακεδονία, και Τούρκων
Πομάκων - καλά αυτοί πλέον τους έχουμε συνηθίσει μέχρι κι εμείς. Τους οποίους αναφέρει
ως ένα σύνολο και τους τοποθετεί μέχρι τον Έβρο στα Ελληνοτουρκικά σύνορα.
Πάντως, ουδείς μπορεί να ψέξει
τους Γερμανούς για μεροληψία, έχει και «Ελληνική μειονότητα» η Θράκη! ….
Δεν είναι τυχαία όλα αυτά που
συμβαίνουν. Όλα αναμένουν την ωρίμανση της συγκυρίας και τα κατάλληλα
πρόσωπα, ΤΑ ΜΟΙΡΑΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΑΠΟΚΡΕΩ 2018
Ἄλλη μία κατανυκτική
Ἐνοριακή Κυριακάτικη Θ. Λειτουργία
στόν Ἅγ. Νεκτάριο Ξυλοκερίζης
Κορινθίας
Μετά Ἀρτοκλασίας καί Θ. Κηρύγματος τελέσθηκε τήν Κυριακή τῆς Ἀπόκρεω (2018) ἡ Θεία
Λειτουργία στό ἐκκλησάκι τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου στό ὄμορφο χωριό τῆς Ξυλοκέριζας
Κορινθίας. Συμμετεῖχαν εὐσεβεῖς πιστοί ἐκ τῶν γύρω περιοχῶν. Μετά τήν ἀπόλυση καί
τή διανομή τοῦ ἀντιδώρου, ἀκολούθησε τό καθιερωμένο κέρασμα στό προαύλειο τοῦ Ναοῦ.
Ἡ θαλπωρή τοῦ ναΐσκου καί τό εἰδυλλιακό φυσικό περιβάλλον του, καθώς καί πρωτίστως
ὁ ἐν Χριστῶ σύνδεσμος Πίστεως καί ἀγάπης των ἐκκλησιαζομένων καθιστοῦν τόν
Κυριακάτικο ἐκκλησιασμό στή μικρή αὐτή ἐνορία σημεῖο ἀναφορᾶς καί πηγή
πνευματικοῦ ἀνεφοδιασμοῦ, πρός δόξαν Θεοῦ καί σωτηρίαν.
Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018
ΤΕΚΜΗΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κατ’αρχήν ας λεχθεί ότι οι γείτονές μας Σκοπιανοί
επικαλούνται περί τοῦ ἀντιθέτου, δηλαδή τῆς μή Ἑλληνικότητος τῆς Μακεδονίας, κυρίως,
τους λόγους του Δημοσθένους, αυτό έχουν κάνει σημαία τους, ο οποίος αποκαλεί
τον Φίλιππον «βάρβαρον». Αυτό, όμως, δεν είναι σοβαρά καί ισχυρά απόδειξις,
διότι ως πολιτικοί αντίπαλοι ο Δημοσθένης και ο Φίλιππος (δημοκρατικός ο
πρώτος, βασιλικός ο δεύτερος, αντιπαρετίθεντο, όπως συνήθως γίνεται μεταξύ πολιτικών μέχρι και σήμερον, συν το οτι, τελικώς, αναιρέθηκε
αυτή η "πολιτική" κατηγορία και έγινε παραδεκτή η υπεράσπιση εκ
μέρους των Μακεδόνων και απόδειξη της ελληνικότητός των. Επικαλούμεθα,
λοιπόν, την ΙΣΤΟΡΙΑ με κείμενα απολύτου επιστημονικού κύρους. Παραλείπουμε
γνωστές θέσεις ιστορικών, που κατά κόρον παρουσιάζονται, όπως «εστίν ούν Ελλάς και
η Μακεδονία..» (Στράβωνος), τις επιγραφές (ὅλες στήν Ἑλληνική γλώσσα), το
ομόθρησκον, την διάδοση της Ελληνικής γλώσσης υπό του Μ. Αλεξάνδρου και όχι
κάποιας «μακεδονικής», κ.λ.π. και επισημαίνουμε κάποιες ισχυρότατες θέσεις:
Α) ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ:
1) «….οι πρόγονοι των βασιλέων
Μακεδόνων κατήγοντο από τους Τημενίδες του Άργους..» (Θουκιδ. 2.99)
2) Την αυτή πληροφορία μας δίδει
και ο Ηρόδοτος ότι έφυγαν από το Άργος και πήγαν στην Μακεδονία. (Ηροδότου 8.137)
3) Ενώ οι Σκοπιανοί αποκόπτουν
τον Μέγα Αλέξανδρο από το Ελληνικό Έθνος, ο ίδιος ο Αλέξανδρος τους διαψεύδει,
ιδού τι λέγει: «Αφού πέρασε τον Ελλήσποντο και έβλεπε την Τροία αναθυμόταν τις
ηρωϊκές πράξεις και όταν κάποιος ντόπιος του είπε να του δώσει την λύρα του
Πάρι απήντησε: «Ουδόλως την έχω ανάγκη,
διότι έχω αποκτήσει την λύρα του Αχιλλέως με την οποίαν εκείνος αναπαυόταν
τραγουδώντας κατορθώματα ανδρών, ενώ του Πάρι η λύρα έψαλλε θηλυπρεπή ερωτικά
τραγούδια». Και αφού το κείμενο αναφέρει τις σχέσεις που είχε και τις δωρεές
που έκανε σε Έλληνες ηγέτες και
διανοουμένους της εποχής του (Αριστοτέλη, μουσικό Ανάξαρχο, Πύρωνα τον Ηλείο,
τον Ξενοκράτη, τον Πλάτωνα) αναφέρεται και στον Διογένη και λέγει: «..αν
δεν ήμουν Αλέξανδρος μακάρι να ήμουν Διογένης…τώρα όμως σκέπτομαι ως ΈΛΛΗΝ
Αργεάδης (Αργείος), απόγονος του Ηρακλέους και του Περσέα να ενώσω το
ΕΛΛΗΝΙΚΟ γένος με τα βαρβαρικά και να δημιουργήσω κάθε είδους δικαιοσύνη
και να εξανθρωπίσω όλη τη γην και να χορέψουν οι ΈΛΛΗΝΕΣ νικητές στη Ινδία…
και να κάνω το ΕΛΛΗΝΙΚΟ πολίτευμα τρόπο ζωής…». (Πλουτάρχου, « Περί της Αλεξάνδρου Τύχης »
10).
Σ’αυτό το κείμενο υπάρχουν πολλά στοιχεία που αποδεικνύουν την
προσωπικότητα του Μ. Αλεξάνδρου, πως ήταν διαποτισμένο το είναι του και το
οποίο ο ίδιος με υπερηφάνεια διεκήρυττε. Επίσης αρκετά στοιχεία όπου
οι βασιλείς της Μακεδονίας σεμνύνοντο
και καυχώντο ότι είναι Αργεάδες (εκ του Άργους), επίσης υπάρχουν στο βιβλίο «ΠΑΥΣΑΝΙΟΥ
ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΙΣ», ( βιβλίο VII (7ον) ΑΧΑΪΚΑ Κεφ. 8ον ,παρ. 8 σημ. 5,
Μετάφρασις σχόλια Νικ. Παπαχατζή
Εκδόσεις «ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε.»)
Β) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Ερχόμεθα τώρα σε κείμενα της Αγίας Γραφής Παλαιάς και Καινής Διαθήκης:
Στο βιβλίο Α΄ Μακκαβαίων, της Παλαιάς Διαθήκης, διαβάζουμε :
1) Ο Αντίοχος ο Επιφανής ορίσθηκε υπό του
ιδίου του Αλεξάνδρου (ζώντος έτι του Αλεξάνδρου) βασιλεύς του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ βασιλείου των
Σελευκιδών.(Α΄Μακ.Α΄10).
2) Στο ίδιο βιβλίο καταγράφεται
ότι ο Αλέξανδρος ο υιός του Φιλίππου εβασίλευσε στους ΕΛΛΗΝΕΣ (Α'
Μακ.ΣΤ΄2).
3) Επίσης στο ίδιο βιβλίο
γράφεται ότι ο Ιούδας ( πολεμάρχης των Εβραίων ) ζήτησε συμμαχία μετά των
Ρωμαίων διότι εφοβείτο ότι το βασίλειο των ΕΛΛΗΝΩΝ (Σελευκιδών) θα καταλάβει
την Ιουδαίαν. (A' Μακ. Η.17.18)
4) Από το όγδοο κεφάλαιο του
Δανιήλ ο Χριστιανικός κόσμος που πιστεύει στην Αγία Γραφή , αλλά και ο
υπόλοιπος κόσμος που δέχεται ως ιστορική πηγή την Αγία Γραφή, πληροφορούμεθα (σε περίληψη): Εδώ περιγράφεται όραμα που
είδε ο Δανιήλ το βασίλειο των Μήδων και Περσών σαν ισχυρότατο κριό που
κυριαρχούσε και εμεγαλύνθη. Όμως ένας τράγος εξ Αιγών (της Μακεδονίας) με
ταχύτητα αστραπής που δεν πατούσε στην γη συνέτριψε ολοσχερώς την βασιλεία του
κριού (Μήδων, Περσών) και ο τράγος εμεγαλύνθη σφόδρα. Και πάνω στην μεγάλη
αυτού ισχύ διεσπάσθη σε 4 κέρατα (βασίλεια). Και εζήτησε ο Δανιήλ ερμηνεία
του οράματος. Και ο Γαβριήλ εξήγησε το
ανωτέρω όραμα περί Μήδων και Περσών και τον συντρίψαντα αυτούς ότι αυτός είναι ο βασιλεύς των ΕΛΛΗΝΩΝ (ο Μ.
Αλέξανδρος). (Δανιήλ κεφ.8)
5) Στην Καινή Διαθήκη ακόμα
πιο ξεκάθαρα πληροφορούμεθα από τις Πράξεις των Αποστόλων στο Κεφ. ΙΖ (17).
Στη Θεσσαλονίκη παρά τις ταραχές που δημιούργησαν οι Ιουδαίοι με ταραχοποιούς
αγοραίους και πονηρούς άνδρας, επίστευσαν στον Χριστό πολύ πλήθος ΕΛΛΗΝΩΝ και
από τις πρώτες (εκ των ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ) γυναικών ουκ ολίγαι (Πραξ. ΙΖ΄ 4).
6) Μετά δε τις ταραχές επήγαν (ο Παύλος και ο Σίλας) στην Βέροια και
εκεί επίστευσαν εκ των ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ γυναικών των ευσχημόνων (επισήμων) και ανδρών
ουκ ολίγοι (ΙΖ΄12).
Από αυτά βεβαιούμεθα ότι στην Θεσσαλονίκη, την Βέροια (και σ’ όλη την Μακεδονία ασφαλώς) κατοικούσαν μονίμως
ΕΛΛΗΝΕΣ όχι σαν περαστικοί, αλλά οι επίσημοι και οι πρώτοι των πόλεων, και
γενικά ο πληθυσμός ήταν ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ.
Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΠΙΣΤΩΝ
ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΤΗΣ 4ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
Τό ἀπόγευμα τῆς
Κυριακῆς τοῦ Τελώνου & Φαρισαίου (2018) πραγματοποιήθηκε στό Ἐκκλησιαστικό
Πνευματικό Κέντρο στό Περιστέρι σύναξη, κατά τήν ὁποία, μετά τήν τέλεση, στό
Συνοδικό Παρεκκλήσιο τοῦ Ἁγίου Γεωργίου, τοῦ κατανυκτικοῦ Ἑσπερινοῦ, ἔγινε ἐνημερωτική
ὁμιλία περί τοῦ λεγομένου Μακεδονικοῦ ζητήματος, ὑπό τοῦ ἐλλογιμωτάτου θεολόγου
κ. Δημητρίου Κάτσουρα. Ὁ ὁμιλητής ἀναφέρθηκε
στά ἱστορικά στοιχεῖα πού διατρανώνουν τήν ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας, τίς
περιπέτειες τοῦ τόπου καί τῶν κατοίκων της στό διάβα τῶν αἰώνων, τό Μακεδονικό
ζήτημα καί τήν αὐτοθυσία τῶν ἀγωνιστῶν ὑπέρ τῆς ἐλευθερίας τῆς Μακεδονίας καί
δή τῶν Μακεδονομάχων ἐνάντια στή ξένη ἐπιβουλή, ἀπό τά τέλη τοῦ 19ου μέχρι τίς ἀρχές
τοῦ 20ου αἰῶνος, τήν νέα ἐπιπλοκή πού δημιούργησε ἡ ἀπόφαση τοῦ στρατάρχη Τίτο
νά ὀνομάσει μία ἀπό τίς ἕξι ὁμόσπονδες Δημοκρατίες τοῦ Κράτους του ὡς "Δημοκρατία
τῆς Μακεδονίας" στά μέσα τοῦ 20ου αἰῶνος καί τέλος τήν ἀνακίνηση τοῦ
ζητήματος μετά τήν διάλυση, ἐλέῳ ΝΑΤΟ, τῆς Γιουγκοσλαβίας μέ τήν ἀνεξαρτητοποίηση
ἐκείνης τῆς Δημοκρατίας ὡς ἀνεξάρτητου πλέον Κράτους. Ἑνός μορφώματος, στούς κατοίκους
τοῦ ὁποίου ἐπί δεκαετίες καλλιέργησαν οἱ κυβερνῶντες τόν μύθο τῆς δῆθεν
Μακεδονικῆς καταγωγῆς τῶν κατοίκων του καί ἀκόμη χειρότερα τῆς ὑπάρξεως δῆθεν
Μακεδονικῆς ἐθνότητος καί γλώσσας, ἀλλά καί τοῦ ὁράματος τῆς ἀποκαταστάσεως τῆς
ἑνιαίας Μακεδονίας μέ τήν προσάρτηση-κατάκτηση τῶν ἐδαφῶν πού βρίσκονται μέσα
στήν Ἑλληνική ἐπικράτεια.
Ἡ ἐπανέναρξη
τόν τελευταῖο καιρό τῶν διαπραγματεύσεων γιά τήν ἐξεύρεση κοινά ἀποδεκτῆς
λύσεως ἐκ μέρους καί τῆς Ἑλλάδος, γιά τήν μόνιμη ὀνομασία τοῦ γειτονικοῦ
κρατιδίου, ἐπανέφεραν στό προσκήνιο τό θέμα. Πολλοί, λανθασμένα, εἶχαν ἐκτιμήσει
ὅτι ὁ Ἑλληνικός λαός βυθισμένος μέσα στήν οἰκονομική καί κοινωνική κρίση πού
βιώνει τά τελευταῖα χρόνια δέν θά εἶχε ἀνάλογα μέ τῶν παλαιοτέρων χρόνων ἀντανακλαστικά
σ' αὐτό τό ζήτημα. Κι ὅμως, ἡ διαφαινόμενη πρόθεση τῆς Κυβερνήσεως καί πολλῶν
πολιτικῶν νά ὁδηγηθεῖ ἡ διαπραγμάτευση σέ συμβιβαστική λύση μέ τήν ἀποδοχή
σύνθετης ὀνομασίας στήν ὁποία θά περιέχεται τό ὄνομα Μακεδονία, μέ κάποιο
γεωγραφικό ἤ χρονικό κλπ προσδιορισμό, ξεχείλισε τό ποτήρι τῆς ὑπομονῆς καί ἀνοχῆς
τῶν Ἑλλήνων νά δέχονται ταπεινώσεις καί μάλιστα στό εὐαίσθητο πεδίο τῶν ἐθνικῶν
μας θεμάτων καί ὑποθέσεων.
Στή Σύναξη αὐτή
συμφωνήθηκε, κατόπιν εὐλογίας τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν & πάσης
Ἑλλάδος κ.κ. Στεφάνου ἡ πάνδημη συμμετοχή τῶν πιστῶν ἐκ τῶν Ἐνοριῶν τῆς Ἐκκλησίας
στό μεγάλο Συλλαλητήριο τῆς 4ης Φεβρουαρίου 2018 στήν Πλατεία Συντάγματος. Γιά
τόν σκοπό μάλιστα αὐτό κατασκευάστηκαν δύο ἐξαίρετα πανώ μέ σχετικά συνθήματα
μαρτυρίας ὑπέρ τῆς ἑλληνικότητος τῆς Μακεδονίας, ἀλλά καί κατά τῶν προδοσιῶν σέ
βάρος τῆς Πίστεως καί τῆς Πατρίδος μας!
Στόν ὁρισθέντα
τόπο συναντήσεως καί προσυγκεντρώσεως (Σταθμός Ἀκροπόλεως τοῦ Μετρό) συνέρρευσαν,
ἀμέσως μετά τήν Κυριακάτικη Θεία Λειτουργία, δεκάδες πιστοί, οἱ ὁποῖοι σέ δύο
κύματα κατευθύνθηκαν πρός τήν ἱστορική Πλατεία τοῦ Συντάγματος μέ ἐπικεφαλῆς
τόν ἴδιο τόν Προκαθήμενο τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας. Τό παρόν ἔδωσε καί ὁ
Σεβασμιώτατος Ἐπίσκοπος Ἀμαθοῦντος κ. Λάζαρος ἀπό τήν ἀδελφή Αὐτοκέφαλη Ὀρθόδοξη
Ἐκκλησία τῆς μαρτυρικῆς μεγαλονήσου Κύπρου. Συμμετεῖχαν δεκάδες νέοι τῆς Ἐκκλησίας
μας, οἱ Ἐφημέριοι, εὐάριθμες ἀντιπροσωπεῖες τῶν ἱστορικῶν Μονῶν Μεταμορφώσεως
Κουβαρᾶ (Ἀνδρώα), Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης μέ ἐπικεφαλῆς τήν σεβαστή
Καθηγουμένη Ὁσιωτάτη Γερόντισσα Συγκλητική, τῆς Μονῆς Ἀναλήψεως Δύο Βουνῶν Φθιώτιδος
(Ἀνδρώα) μέ ἐπικεφαλῆς τόν σεβαστό Ἡγούμενο Ὁσιώτατο Γέροντα Ἀρτέμιο καί πλῆθος πιστῶν, οἱ ὁποῖοι κρατοῦσαν
Ἑλληνικές Σημαῖες.
Ὅλοι
παρέμειναν ἐπί ὧρες στόν τόπο τοῦ Συλλαλητηρίου παλλόμενοι ἀπό ἐνθουσιασμό γιά
τήν ὑπεράσπιση τῶν δικαίων τοῦ Ἔθνους μας καί τῆς Χώρας μας, πού εἶναι ἀπ' ἄκρου
εἰς ἄκρον ποτισμένη μέ τά αἵματα τῶν μαρτύρων τῆς Πίστεως καί τῶν ἡρώων τῆς
Πατρίδος μας. Χειροκρότησαν τούς ἀξιόλογους ὁμιλητές καί ἔψαλλαν, μαζί μέ ὅλους
τούς συνέλληνες πού ἦταν ἐκεῖ συγκεντρωμένοι, τόν Ἐθνικό μας Ὕμνο, δίνοντας ἕνα
μεγαλειῶδες παρόν (ἑκατοντάδες χιλιάδες Ἑλλήνων ἀπό ὁλόκληρη τήν Ἑλλάδα μας καί
τό Ἐξωτερικό). Δηλώνοντας συνάμα, μέ ἀποφασιστικότητα, τήν ἀνυποχώρητη θέση
περί μή παραδόσεως τοῦ ἱεροῦ ὀνόματος τῆς Μακεδονίας μας στούς ἀνιστόρητους
διεκδικητές του, τούς πλαστογράφους καί σφετεριστές τῆς ἔνδοξης Ἑλληνικῆς ἱστορίας!
Ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν στήν Διονυσίου Ἀρεοπαγίτου |
Τό ὁμολογιακό καί πατριωτικό πανώ τῶν εὐσεβῶν Ἑλλήνων |
Μαζί μέ τόν Ἐφημέριό μας |
Μέ τόν Ἐπίσκοπο Ἀμαθοῦντος (Κύπρου) |
Μετά τῶν τέκνων.... |
Ἰταλός στήν καταγωγή, Ἕλληνας στό πνεῦμα! |
Ἡ ἀπάντηση γιά τίς φαιδρότητες περί δῆθεν 140.000! Μοναστηράκι! |
Μία εἰκόνα, χίλιες λέξεις! |
ΖΗΤΩ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!
ΖΗΤΩ
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ!
Η
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018
Πηγή τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ εἶναι τό ὄνομα!
Πέρα καί ἀπό τή σύνθετη ὀνομασία ἡ
στόχευση Νίμιτς, μέ τήν προτεινόμενη βάση συμφωνίας
περί "μή ἀποκλειστικότητος"!
Ἄν εἶχα τή δυνατότητα καί τήν εὐκαιρία
θά ἐκφωνοῦσα τόν ἀκόλουθο χαιρετισμό στό ἀνεπανάληπτο μεγαλειῶδες Συλλαλητήριο
τῆς 4ης Φεβρουαρίου 2018 στήν ἱστορική Πλατεία Συντάγματος.
Ἀγαπητοί συμπατριῶτες συνέλληνες,
Συγκεντρωθήκαμε ἐδῶ τόσοι, ὅσους
δέν μπορεῖ νά συγκεντρώσει κανένα Ἑλληνικό κόμμα μόνο του, οὔτε ἀκόμη καί ὅλα
τά κόμματα μαζί! Διότι τά κόμματα δέν ἔμαθαν νά ὁμονοοῦν οὔτε μπροστά σέ ἐθνικά
ζητήματα.
Εἴμαστε δημοκράτες, ὄχι ὅμως
κομματικά φερέφωνα. Ἄλλο Δημοκρατία καί ἄλλο κομματοκρατία. Ἄλλωστε ἡ Πατρίδα
καί τό Ἔθνος εἶναι πάνω ἀπό τά κόμματα. Καί μόνο αὐτά, ἡ Πατρίδα καί τό Ἔθνος,
μαζί καί μέ τήν Πίστη μας, τήν ἀκαινοτόμητη Παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας, μποροῦν νά
μᾶς ἑνώνουν καί νά μᾶς ἐμπνέουν.
Δέν ἀσκοῦμε ἐμεῖς τήν ἐξωτερική
πολιτική τῆς χώρας. Σέ ἐμᾶς ὅμως, τόν Ἑλληνικό λαό, αὐτοί πού τήν ἀσκοῦν ὀφείλουν
νά λογοδοτοῦν! Διότι, ὅπως ὁρίζει τό Σύνταγμά μας, ἡ ἐξουσία πηγάζει ἀπό τό λαό
καί ἀσκεῖται στό ὄνομά του καί ὑπέρ αὐτοῦ!
Δἐν δια-δηλώνουμε ἁπλῶς ὑπέρ τῆς
μίας καί Ἑλληνικῆς Μακεδονίας, ἀλλά δηλώνουμε τή βούλησή μας καί τήν ἀνυποχώρητη
θέση μας νά μή παραδοθεῖ τό ὄνομα Μακεδονία ἐκεῖ ὅπου δέν ἀνήκει ἱστορικά, ἐθνικά
καί πολιτιστικά, διότι αὐτή ἡ παράδοση θά μείνει στήν ἱστορία ὡς συνέργεια στήν
πλαστογράφησή της!
Τό εὐρωπαϊκό
"δεδικασμένο"στήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωση, γιατί ὄχι καί "κεκτημένο"
στό ὁποῖο τόσο συχνά ἀναφερόμαστε, εἶναι ὅτι τό Ἡνωμένο Βασίλειο τῆς Μεγάλης
Βρεττανίας καί τῆς Βορείου Ἰρλανδίας εἰσήχθη στήν Ἕνωση ἁπλῶς ὡς "Ἡνωμένο
Βασίλειο" ἐξαιτίας τοῦ veto
πού ἄσκησαν οἱ Γάλλοι διεκδικώντας τήν ἀποκλειστικότητα τῆς χρήσης τοῦ ὅρου
Βρετάνη καί τῶν παραγώγων της, λόγῳ τοῦ ὅτι στά Γαλλικά ἐδάφη ὑπάρχει ἡ
Βρετάνη! Αὐτό εἶναι ἕνα ἀνεκμετάλλευτο ἀτράνταχτο ἐπίχείρημα!
Ὁ Ἑλληνικός λαός δέν ἔχει
σκοπιμότητες καί συμφέροντα, γι' αὐτό συλλογᾶται ἐλεύθερα καί ὅποιος ἐλεύθερα
συλλογᾶται, συλλογᾶται καλά, ὅπως ἔλεγε ὁ ἐθνομάρτυρας τῆς Ρωμηοσύνης Ρήγας
Φεραῖος.
Ἡ συμπρωτεύουσα τῆς Χώρας μας καί
πρωτεύουσα τῆς Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, ἔκανε τήν εἰσήγησή της στήν πρωτεύουσα Ἀθήνα.
Καί στήν Ἀθήνα, ἐδῶ πού φοίτησε ὁ Ἀριστοτέλης στή Σχολή τοῦ Πλάτωνος γιά νά
γίνει ἐν συνεχείᾳ, ὁ πρῶτος, ὁ δάσκαλος τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου, σήμερα, μέσα ἀπό
αὐτό τό δημοψήφισμα τῆς παρουσίας τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, λαμβάνεται ἡ ἀπόφαση γιά
τό Σκοπιανό (καί ὄχι Μακεδονικό) ζήτημα:
Ἄς κρατήσουν οἱ γείτονές μας καί
τά ἀγάλματα καί τίς ὀνομασίες τῶν ὁδῶν καί γενικά ὅλο τόν Ἑλληνικό διάκοσμο τῆς
πρωτεύουσας των. Φυσικό εἶναι νά τά σέβονται καί νά τά θαυμάζουν, ὅπως θαυμάζει
ὅλος ὁ κόσμος τόν Ἑλληνικό Πολιτισμό. ΟΜΩΣ, δέν ἔχουν καί δέν θά λάβουν ποτέ τή
συγκατάθεσή μας νά ὀνομαστοῦν Μακεδονία, οὔτε ἁπλά, οὔτε σύνθετα, διότι τό ὄνομα
δηλώνει τό πρᾶγμα. Καί τό ὄνομα Μακεδονία δηλώνει Ἑλληνισμό καί Ἑλλάδα!
Ἀντί οἱ πολιτικοί μας καί οἱ
διαπραγματευόμενοι κυβερνῶντες νά ἀσχολοῦνται, εἰλικρινῶς ἤ παραπειστικῶς, μέ
τούς παραποτάμους τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ, θά πρέπει νά ἐπικεντρώσουν στήν πηγή του.
Πηγή καί ρίζα τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ δέν εἶναι ἄλλη ἀπό τό ὄνομα, δηλαδή τήν ὀνομασία
τοῦ κράτους. Σαφῶς αὐτό ἀφορᾶ ἐξίσου καί στή σύνθετη ὀνομασία. Ἀπόδειξη τούτου
τό γεγονός ὅτι ἐπί 25 χρόνια ἰσχύει μία σύνθετη ὀνομασία (πρώην Γιουγκοσλαβική
Δημοκρατία τῆς Μακεδονίας) καί ὄχι μόνο δέν λύθηκε τό πρόβλημα, ἀλλά ὁδήγησε
τούς γείτονες νά ζητοῦν ἤ μᾶλλον νά ἀπαιτοῦν νά τήν ἁπλουστεύσουν! Δηλαδή, σαφῶς
νά τήν χειροτερεύσουν, πετυχαίνοντας μάλιστα τό μεῖζον! Θά τούς ἱκανοποιήσουμε;
Καί κάτι τελευταῖο: Μπροστά στόν ἀπαράδεκτο
ταπεινωτικό συμβιβασμό περί σύνθετης ὀνομασίας ὠχριᾶ ἡ νέα προκλητική ἀπάτη τοῦ
γνωστοῦ διαμεσολαβητοῦ τῶν διαπραγματεύσεων κ. Μάθιου Νίμιτς. Ποιό εἶναι αὐτό; Ἄς
τό προσέξουμε ἰδιαιτέρως! Πρόκειται γιά μία νέα βάση πού ἀποκαλεῖται "μή ἀποκλειστικότητα"!
Δηλαδή, τήν παραδοχή ὅτι Σκοπιανοί καί Ἕλληνες δέν δικαιοῦνται νά διεκδικοῦν
τήν ἀποκλειστικότητα σέ ὅτι σημαίνει ἡ Μακεδονία!!! Αὐτή, ὅμως, δέν εἶναι βάση ἁπλή.
Εἶναι ἡ θεμελιώδης ἀρχή τοῦ πολιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Δηλαδή, ἡ βάση τοῦ
ξεπουλήματος τῆς ἀληθείας! Μόνο πρόθυμοι τέτοιων ἐνεργειῶν μποροῦν νά ὑποστηρίξουν
τέτοια φρικαλέα πράγματα! Ὁ βασιληάς εἶναι γυμνός. Ἡ ἀπάτη εἶναι μπροστά στά
μάτια ὅλων. Ἀποκρουστική καί προκλητική ὅσο ποτέ! Θά βρεθεῖ, ἄραγε, Ἕλληνας
πολιτικός, ἔστω καί νά σκεφθεῖ, νά συζητήσει κάτι τέτοιο;
Δημήτριος Κυρ. Ἀναγνώστης
Θεολόγος
Λίαν συντόμως θά δημοσιευθοῦν ἐδῶ ἐκτενές ρεπορτάζ καί φωτογραφίες ἀπό τό μεγαλειῶδες συλλαλητήριο στήν Πλατεία Συντάγματος καί ἀπό τή συμμετοχή σ' αὐτό τῶν πιστῶν τῆς γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καθώς καί τήν παρουσία τοῦ Προκαθημένου τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας.