Σπουδαῖα, ὡς συνήθως, τά λεγόμενα τοῦ ἀγωνιστοῦ π. Θεοδώρου Ζήση. Ἀποκαλυπτικά τῆς ζοφερῆς καταστάσεως τήν ὁποία ἔχει δημιουργήσει ὁ Οἰκουμενισμός, ἤ μᾶλλον ἡ ἀδιαφορία τῶν λεγομένων ὀρθοδόξων ποιμένων, ἔναντι τῆς παναιρέσεως. Σήμερον, πλέον, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἔχει κάνει ἕνα μεγάλο βῆμα καί ἔχει προχωρήσει στή διακοπή κοινωνίας. Γι' αὐτό εἶναι ἀξιέπαινος. Ὡστόσο ἐντυπωσιάζει καί προβληματίζει ἡ συλλογιστική πού ἐκφράζεται στήν ἀνωτέρω συνέντευξή του, ἀπό κάποιες ἐκφράσεις του. Ὅπως, ὅτι καλό θά ἦταν οἱ ἐπίσκοποι νά μή διώκουν ὅσους διαμαρτυρόμενοι διακόπτουν τό μνημόσυνo αὐτῶν γιά λόγους Πίστεως! Νά ὑπάρχει, δηλαδή, μία ἀνοχή (!) καί κατανόηση (!) τῶν ἐπισκόπων (οἰκουμενιστῶν ἤ μνημονευόντων οἰκουμενιστάς), ἐφ' ὅσον καί οἱ διαμαρτυρόμενοι (ἀντι-οἰκουμενιστές) εἶναι "παιδιά" των! Εἰλικρινῶς, αὐτές οἱ ἐκφράσεις καί τοποθετήσεις ἀδικοῦν πολύ τήν ὅλη στάση τῶν ἀντι-οἰκουμενιστῶν καί ἐν προκειμένω τοῦ π. Θ. Ζήση. Εἶναι μᾶλλον ἀτυχεῖς καί, τολμῶ νά πῶ, μέ ὅλο τό σεβασμό μου, ὅτι προδίδουν μία ἀφέλεια, ἄν ὄχι (ἀγωνιστική) ἀνωριμότητα. Ἴσως, δέ, νά δηλώνουν καί μία ἔλλειψη ἐπιγνώσεως τοῦ πόσο σκληρός καί ἀπαιτητικός θά εἶναι ὁ ἀγώνας καί ἡ Ὁμολογία ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Ἐλπίζω αὐτό νά μή προδίδει καί ἔλλειψη ἐπιγνώσεως τοῦ τί συνιστᾶ ἡ διακοπή κοινωνίας μέ τήν αἵρεση καί τούς φορεῖς της! Εὐχόμεθα, σύν τῶ χρόνω, νά συνειδητοποιεῖται ὅλο καί περισσότερο ὅτι ἡ διακοπή κοινωνίας δέν εἶναι ἁπλῶς μία πρόσκαιρη "διαμαρτυρία", ἀλλά μία ἰσόβιος μαρτυρία Ὀρθοδοξίας καί σθεναρή ἀντίσταση στήν ἐπικράτηση καί ἐπιβολή τῆς αἱρέσεως. Ὁ δέ διωγμός μπορεῖ νά εἶναι βαρύς καί φυσικά ἀνθρωπίνως "δυσάρεστος", ὅμως ἀποτελεῖ ἀπό πνευματικῆς ἀπόψεως σφραγίδα γνησιότητος τοῦ ἀγῶνος καί, ὡς ἐπιβεβαίωση τοῦ θεαρέστου αὐτοῦ ἔργου, αἰτία χαρᾶς πνευματικῆς καί ὄχι φόβου! Μέ σεβασμό, ἐλάχιστος, Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, θεολόγος.
" Ἐπιστρέψατε πρός με, καί ἐπιστραφήσομαι πρός ὑμᾶς, λέγει Κύριος Παντοκράτωρ. " (Μαλαχίου γ΄,7). " Μετά φόβου καί τρόμου τήν ἑαυτῶν σωτηρίαν κατεργάζεσθε." (Φιλιππησίους β΄,12). ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΦΕΡΩΝΥΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ.
Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017
Ἀποκαλυπτικές δηλώσεις καί ὁμολογίες σέ συνέντευξη τοῦ ὁμοτίμου Καθηγητοῦ Θεολογίας (Πατρολόγου), τοῦ Α.Π.Θ., π. Θεοδώρου Ζήση
Σπουδαῖα, ὡς συνήθως, τά λεγόμενα τοῦ ἀγωνιστοῦ π. Θεοδώρου Ζήση. Ἀποκαλυπτικά τῆς ζοφερῆς καταστάσεως τήν ὁποία ἔχει δημιουργήσει ὁ Οἰκουμενισμός, ἤ μᾶλλον ἡ ἀδιαφορία τῶν λεγομένων ὀρθοδόξων ποιμένων, ἔναντι τῆς παναιρέσεως. Σήμερον, πλέον, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἔχει κάνει ἕνα μεγάλο βῆμα καί ἔχει προχωρήσει στή διακοπή κοινωνίας. Γι' αὐτό εἶναι ἀξιέπαινος. Ὡστόσο ἐντυπωσιάζει καί προβληματίζει ἡ συλλογιστική πού ἐκφράζεται στήν ἀνωτέρω συνέντευξή του, ἀπό κάποιες ἐκφράσεις του. Ὅπως, ὅτι καλό θά ἦταν οἱ ἐπίσκοποι νά μή διώκουν ὅσους διαμαρτυρόμενοι διακόπτουν τό μνημόσυνo αὐτῶν γιά λόγους Πίστεως! Νά ὑπάρχει, δηλαδή, μία ἀνοχή (!) καί κατανόηση (!) τῶν ἐπισκόπων (οἰκουμενιστῶν ἤ μνημονευόντων οἰκουμενιστάς), ἐφ' ὅσον καί οἱ διαμαρτυρόμενοι (ἀντι-οἰκουμενιστές) εἶναι "παιδιά" των! Εἰλικρινῶς, αὐτές οἱ ἐκφράσεις καί τοποθετήσεις ἀδικοῦν πολύ τήν ὅλη στάση τῶν ἀντι-οἰκουμενιστῶν καί ἐν προκειμένω τοῦ π. Θ. Ζήση. Εἶναι μᾶλλον ἀτυχεῖς καί, τολμῶ νά πῶ, μέ ὅλο τό σεβασμό μου, ὅτι προδίδουν μία ἀφέλεια, ἄν ὄχι (ἀγωνιστική) ἀνωριμότητα. Ἴσως, δέ, νά δηλώνουν καί μία ἔλλειψη ἐπιγνώσεως τοῦ πόσο σκληρός καί ἀπαιτητικός θά εἶναι ὁ ἀγώνας καί ἡ Ὁμολογία ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Ἐλπίζω αὐτό νά μή προδίδει καί ἔλλειψη ἐπιγνώσεως τοῦ τί συνιστᾶ ἡ διακοπή κοινωνίας μέ τήν αἵρεση καί τούς φορεῖς της! Εὐχόμεθα, σύν τῶ χρόνω, νά συνειδητοποιεῖται ὅλο καί περισσότερο ὅτι ἡ διακοπή κοινωνίας δέν εἶναι ἁπλῶς μία πρόσκαιρη "διαμαρτυρία", ἀλλά μία ἰσόβιος μαρτυρία Ὀρθοδοξίας καί σθεναρή ἀντίσταση στήν ἐπικράτηση καί ἐπιβολή τῆς αἱρέσεως. Ὁ δέ διωγμός μπορεῖ νά εἶναι βαρύς καί φυσικά ἀνθρωπίνως "δυσάρεστος", ὅμως ἀποτελεῖ ἀπό πνευματικῆς ἀπόψεως σφραγίδα γνησιότητος τοῦ ἀγῶνος καί, ὡς ἐπιβεβαίωση τοῦ θεαρέστου αὐτοῦ ἔργου, αἰτία χαρᾶς πνευματικῆς καί ὄχι φόβου! Μέ σεβασμό, ἐλάχιστος, Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, θεολόγος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου