Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

 

Νεοημερολογιτισμός - Οἰκουμενισμός

καί

"πανδημία" τοῦ Κορωνοϊοῦ



 

Μέ τήν εὐκαιρία μιᾶς ἐρωτήσεως τήν ὁποία εὐγενικά ἔθεσε κάποιος ἀγαπητός φίλος, ἄν ἑορτάζουμε στήν Ἐνορία ὅπου ἐκκλησιαζόμαστε (Ἁγίου Νεκταρίου, Ξυλοκερίζης Κορίνθου) μέ τό παλαιό ἡμερολόγιο, θά ἤθελα νά σημειώσω δύο λόγια.

Πῶς μπορεῖ ἕνας πιστός πού σέβεται τήν Παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας νά μήν ἑορτάζει μέ τό λεγόμενο παλαιό ἡμερολόγιο;

Ἔχω πλήρη γνώση τοῦ θέματος, διότι τό μελετάω δεκαετίες ὁλόκληρες. Ἐδῶ, βεβαίως, δέν εἶναι δυνατόν νά ἐκτεθοῦν ὅλα τά σχετικά. Ὅμως, θεωρῶ ὠφέλιμο στή συγκυρία πού ζοῦμε νά ἐπισημάνω τά ἑξῆς:

Σήμερα, πολλοί πιστοί ἀντιδροῦν, ὀρθῶς κατά τήν ταπεινή γνώμη μου, στήν ἐπιβολή χρήσης μάσκας ἐντός τῶν Ναῶν καί κατά τήν Θεία Λατρεία, καί μόνο γι' αὐτόν τόν λόγο φεύγουν ἀπό τούς Ναούς ἐκείνους ὅπου αὐτά ἐπιβάλλονται.

Σέ κάποιους ἄλλους Ναούς, ἐπίσης οἱ πιστοί φεύγουν καί καλῶς πράττουν, διότι, ὅπως συμβαίνει σέ πολλές ὀρθόδοξες ἐνορίες στό ἐξωτερικό (κυρίως Ἀμερική καί Εὐρώπη), ἡ Θ. Κοινωνία μεταδίδεται μέ μιᾶς χρήσεως πλαστικό κουτάλι καί μέ τή χρήση μιᾶς χαρτοπετσέτας ἀντί τοῦ μάκτρου (τό γνωστό κόκκινο πανί πού κρατᾶ μαζί μέ τό  Ἅγιο Ποτήριο ὁ λειτουργός). Ἔτσι προφανῶς θεωροῦν, ὅσοι διαπράττουν αὐτή τήν ἀσέβεια, ὅτι προστατεύουν τούς πιστούς ἀπό τή μεταδοτικότητα τοῦ ἰοῦ (καί ἀπό τήν...."ἀδυναμία" τοῦ Χριστοῦ νά τούς προστατεύσει;!;!;!....).

Ἄν, γι' αὐτά, οἱ πιστοί δικαιολογημένα ἀντιδροῦν σήμερα, χωρίς ὡστόσο νά θίγεται φανερά κάποιο δόγμα τῆς Ἐκκλησίας (ὅπως ἀφελῶς ἤ πονηρῶς δικαιολογοῦνται οἱ θιασῶτες τῶν παραπάνω ἀσεβειῶν), πόσο (περισσότερο) δικαιολογημένα δέν ἐνήργησαν οἱ πρόγονοί μας, παπποῦδες καί γιαγιάδες μας, ὅταν τούς ἀνακοίνωναν ξαφνικά μέ μία Ἐγκύκλιο καί τότε στίς Ἐκκλησίες (τί σύμπτωση!...) ὅτι ἀπό σήμερα θά ἀλλάξουμε τό ἡμερολόγιο πού ἀκολουθούσαμε ἐπί αἰῶνες καί θά υἱοθετήσουμε, ὅπως ἔκανε καί τό Κράτος (κι ἄλλη σύμπτωση!...) τό ἀστρονομικά (δηλαδή ἐπιστημονικά) ὀρθότερο ἡμερολόγιο πού εἶχε φτιάξει καί ἀκολουθοῦσε μετά ἀπό ἀπόφαση τοῦ Πάπα ἡ Δύση;

Πόσο δικαιολογημένα καί ὀρθά ἀντέδρασαν ἐκεῖνοι (πού ἦταν καί τότε πολλοί, ἀλλά ἐπίσης ὅπως καί σήμερα μειοψηφία) ὅταν εἶδαν ὅτι μέ τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, πέραν τῆς διασπάσεως τῆς ἑνότητος τῶν πιστῶν, τελικά ἐπηρεάζεται τό ἑορτολόγιο τῆς Ἐκκλησίας καί προκαλοῦνται βλάσφημες παρενέργειες, ὅπως εἶναι ἡ κατάργηση τῆς Ἀποστολοπαραδότου Νηστείας πρός τιμήν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (ἡ λεγομένη "τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων") πράγμα πού συμβαίνει ὅποτε τό Πάσχα εἶναι ὄψιμο.

Εἶδαν, ἀκόμη, ἤ μᾶλλον ἐνημερώθηκαν ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου καί τοῦ Πασχαλίου (τό ὁποῖο τότε, τό 1924, τό ἄφησαν πιό πίσω γιά νά ἀλλαχθεῖ κι αὐτό, πρός ἀποφυγή μεγαλυτέρων ἀντιδράσεων, σέ εὐθετότερο χρόνο πού ὁσονούπω πλησιάζει) ἦταν ἤδη καταδικασμένη μέ ἀληθινές καί κανονικές  (ὄχι σάν κι αὐτές τοῦ Κολυμπαρίου Κρήτης) Πανορθόδοξες Ἀποφάσεις, ἤδη ἀπό τόν 16ο αἰώνα, τότε πού γιά πρώτη φορά ἐφάρμοσε στή Δύση τήν ἀλλαγή αὐτή ὁ Πάπας.

Ὁ ἴδιος εἶχε προσπαθήσει νά τήν περάσει καί σέ ἐμᾶς, τήν Ὀρθόδοξη Ἀνατολή, ἀλλά ἀρνήθηκε τότε σύσσωμη ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, μέ πρῶτο τό, ὀρθόδοξο τότε, Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως. Καί τό χειρότερο, αὐτή ἡ ἀπόφαση τῆς Καινοτομίας τοῦ νέου ἡμερολογίου παρουσιάστηκε τότε, τό 1924,  παραπλανητικά ὡς δῆθεν ἀπαραίτητος ἐκσυγχρονισμός πού δέν βλάπτει τήν πίστη (κι ἄλλη σύμπτωση!...) ὅπως "καλή ὥρα" λέγεται καί τώρα πού ὅλα τά δικαιολογοῦν δῆθεν γιά τήν ὑγεία μας.

Ἔχουμε καταλάβει, ὅμως, ὅτι κρύβονται ἄλλα πράγματα. Ἀπό συμφέροντα μέχρι σκοτεινά σχέδια γνωστῶν ἀρρωστημένων μυαλῶν καί σκοτεινῶν ἐγκεφάλων... Τότε, ὁ ἁπλός εὐσεβής λαός, πού τὀν ἔλεγαν ἀγράμματο καί ὀπισθοδρομικό (σήμερα ἀκραῖο καί ζηλωτή), ἀντέδρασε ἔντονα καί ἀρνήθηκε νά ὑποταχθεῖ στήν τότε Ἱεραρχία του πού τή συνέδραμε τό Κράτος, ἀσκώντας ἀκόμη καί βία καί ἐνεργώντας διωγμούς κατά τῶν ἀντιδρώντων (σήμερα πρόστιμα).

Σήμερα πλέον γνωρίζουμε, αὐτό πού τότε ἐπιμελῶς ἀποκρυβόταν. Ὅτι δηλαδή ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου δέν ὑπηρετοῦσε καμμία ἀπαραίτητη γιά τήν Ἐκκλησία ἤ ὠφέλιμη γιά τούς πιστούς ἀνάγκη, οὔτε ἦταν ζήτημα κάποιου ἀθώου ἐκσυγχρονισμοῦ, ἀλλά ἦταν προσχεδιασμένη κίνηση στό πνεῦμα τῆς Μασωνίας, προωθημένη ἀπό ὄργανά της στόν ἐκκλησιαστικό χῶρο καί στό πλαίσιο τῆς ἀπό τότε σχεδιαζόμενης οἰκουμενιστικῆς ἑνώσεως ὅλων τῶν αἱρέσεων (καί ἰδίως μέ τόν ἀντίχριστο  Παπισμό) σέ μία ψευδο-εκκλησία!

Ὅποιος ἀμφιβάλλει, ἄς διαβάσει τή διαβόητη αἱρετική Συνοδική Ἐγκύκλιο τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ 1920, τήν ὁποία εὐκαίρως - ἀκαίρως ἐκθειάζει ὁ Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος ὡς Καταστατικό Χάρτη τῆς "Οἰκουμενι(-στι)κῆς Κινήσεως" καί ὁδοδείκτη τῆς πορείας του! Ἐκεῖ, στήν Ἐγκύκλιο τοῦ 1920, ἀναφέρεται ὅτι πρῶτο βῆμα γιά τόν παναιρετικό Οἰκουμενισμό (τή θρησκευτική ἐκδοχή τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων) εἶναι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου (ἀποδοχή κοινοῦ ἡμερολογίου), προκειμένου νά συνεορτάζουν, τουλάχιστον καί ἀρχικῶς χρονικά, ὅλοι οἱ "χριστιανοί" (αἱρετικοί καί ὀρθόδοξοι).

Μέ ὅλα τά παραπάνω, ἴσως κάπως κουραστικά, ἐκεῖνο πού ἤθελα νά ἐπισημάνω εἶναι ὅτι πρέπει πάντοτε νά βλέπουμε  π ί σ ω  ἀ π'  ὅ, τ ι  φ α ί ν ε τ α ι  καί νά μή δεχώμαστε νά προσπερνοῦμε ὅ,τι κακό μᾶς ἐπιβάλλουν, γιατί ἔτσι ἁπλά ἐμεῖς μέν συνηθίζουμε, αὐτοί δέ (ὅποιοι εἶναι κάθε φορά) ὁλοκληρώνουν καί ὑλοποιοῦν τούς ἄνομους καί σκοτεινούς σχεδιασμούς τους.

                                                                                               Δ.Ι.Κ. 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου