Πέμπτη 28 Απριλίου 2022

 

Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, προαναγγέλλει κοινό Πάσχα μέ τούς αἱρετικούς τό 2025 !

 

Ὁ κ. Βαρθολομαῖος οὔτε τό Πάσχα σεβάσθηκε, οὔτε τήν τελετή τοῦ "Ἁγίου Μύρου" τό ὁποῖο παρεσκεύασε καί "εὐλόγησε" (Μ. Πέμπτη 2022) γιά νά δηλώσει τήν "κυριαρχία" του, συναγελαζόμενος μετά τῶν ἀδελφῶν του αἱρετικῶν.


Απόσπασμα κοινού Πασχάλιου μηνύματος «των Προκαθημένων των Χριστιανικών Εκκλησιών στην Τουρκία», τήν Μεγάλη Παρασκευή 2022, ωσάν να απευθύνονται στο Ένα Σώμα του Κυρίου, στην Μία Εκκλησία που ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως! Ευελπιστούν να αδράξουν καρπούς από την εκκλησιαστικοποίηση των αιρέσεων που τις ονόμασαν «Εκκλησίες» στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης.

 

 

«Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί και αδελφές,


Χριστός Ανέστη! Αληθώς, Ανέστη!

 

Ως Προκαθήμενοι και εκπρόσωποι των Χριστιανικών Εκκλησιών στην Τουρκία, βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να απευθυνθούμε σε όλους τους πιστούς, καθώς εορτάζουμε την Ανάσταση του Κυρίου και Σωτήρα μας Ιησού Χριστού. Δυστυχώς, για άλλη μια φορά το Πάσχα στις Εκκλησίες της Ανατολής και της Δύσης δεν θα εορτασθεί την ίδια ημέρα, αλλά, εφέτος, με μία εβδομάδα διαφορά. Προσευχόμαστε να βρούμε σύντομα την απαραίτητη λύση που θα επιτρέψει σε όλους τους Χριστιανούς όλου του κόσμου να εορτάσουν την πιο σημαντική εορτή της πίστης μας την ίδια ημερομηνία. Μια καλή ευκαιρία για μια τέτοια πρωτοβουλία μπορεί κάλλιστα να είναι η επερχόμενη 1700η επέτειος της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου της Νίκαιας το 2025.

[…]

 

 

-Βαρθολομαίος
Οικουμενικός Πατριάρχης


-Σαχάκ Β΄.
Αρμένιος Πατριάρχης της Τουρκίας

 

-Filüksinos Yusuf Çetin

Μητροπολίτης της Συριακής Ορθοδοξίας Κωνσταντινούπολης, Άγκυρας και Σμύρνης Πνευματικός ηγέτης και Πατριαρχικός Βικάριος


-Επίσκοπος Massimiliano Palinuro
Αποστολικός Βικάριος της Λατινικής Καθολικής Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης

  

 

Ο Πάπας πιέζει για κοινό εορτασμό του Πάσχα

23/04/2022 

(....)

Πέρυσι ήρθαμε αντιμέτωποι με την κυβερνητική εντολή η οποία όπως ήταν βέβαιο ευλογήθηκε και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, με τη μετάθεση της εορτής της Αναστάσεως του Κυρίου μας το Μεγάλο Σάββατο στις 9:00.

 

Δεν υπήρξαν μεγάλες αντιδράσεις από κλήρο και ποίμνιο και όσοι αντιστάθηκαν σθεναρά, διώχθηκαν μέχρι τελικά να κάτσουν στο εδώλιο του κατηγορουμένου. (....) Τον αντιεκκλησιολογικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης απόφασης είχε αναπτύξει εμπεριστατωμένα ο Πρωτοπρ. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος δημοσιεύοντας το άρθρο του με τίτλο «Και αναστάντα τη δευτέρα ημέρα κατά τας κυβερνητικάς εντολάς».


H περσινή βλάσφημη απόφασή τους δεν είναι άσχετη με τη διαχρονική δαιμονική επιδίωξη περί κοινού εορτασμού του Πάσχα. Δεν αποτελεί είδηση το γεγονός ότι ο Πάπας Φραγκίσκος απευθύνθηκε σε όλους τους Ορθοδόξους επισκόπους με μια ευχή: «Να ζήσουν αυτό το Πάσχα με τον ίδιο πόνο για τον κόσμο με τον οποίο το ζουν τώρα πολλοί Καθολικοί».


«Ετοιμάζουν επίσης το Πάσχα μαζί μας με διαφορά μιας εβδομάδας, γιατί, όπως οι Ανατολικοί Καθολικοί, ακολουθούν το Ιουλιανό, όχι το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Δράττομαι αυτής της ευκαιρίας για να στείλω ένα μήνυμα αδελφοσύνης σε όλους τους αδελφούς μου, Ορθόδοξους επισκόπους, που ζουν αυτό το Πάσχα με τον ίδιο πόνο με τον οποίο το ζούμε, εγώ και πολλοί Καθολικοί», είπε ο ποντίφικας σε συνέντευξη που μεταδόθηκε την Παρασκευή από το πρώτο κανάλι της ιταλικής κρατικής τηλεόρασης Rai1.


Ο κοινός εορτασμός του Πάσχα προωθείται από το Βατικανό εδώ και πολλές δεκαετίες. Η επιδίωξη αυτή επισημοποιήθηκε με την Β´ Βατικανή Σύνοδο και μόλυνε το ορθόδοξο πλήρωμα μετά από την υποστήριξη του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα. Οι “κινήσεις” διενεργήθηκαν κάτω από το τραπέζι, διότι οι αντιστάσεις του ορθόδοξου ποιμνίου τότε ήταν υπολογίσιμες.


Στις μέρες μας όμως, ο εορτασμός του κοινού Πάσχα Ορθοδόξων και Παπικών δεν μπορεί να καταδικαστεί ούτε από τους αιρετίζοντες Επισκόπους ούτε από τους χλιαρούς χριστιανούς, τους συγκαταβατικούς στα θέματα πίστης. Ακριβώς γιατί η ίδια η Σύνοδος του Κολυμπαρίου για χάρη της οποία εφάρμοσαν μία φαρισαϊζουσα υπακοή, ευλογεί το κοινό Πάσχα όχι μόνο με τους παπικούς αλλά με κάθε λογής αιρετικούς. Η Σύνοδος αυτή δεν αναγνώρισε εκκλησιαστικότητα σε όλες τις αιρέσεις; Δεν νομιμοποίησε τον Οικουμενισμό;


Πώς λοιπόν να αντισταθούν οι υποστηρικτές της σε κάτι που το θεωρούν ευλογημένο και κανονικό; Αλλά και όσων οι ιερατική συνείδηση βοά… Αλήθεια τι περιμένουν; Με τι είδους όπλα θα καταφέρουν να συντρίψουν αυτή τη Λερναία Ύδρα της Πανθρησκείας που απειλεί να μας αφανίσει πνευματικά;


Ποιος μας λέει ότι μετά τον κοινό εορτασμό του Πάσχα δεν θα ακολουθήσει μία επίσημη ένωση, ένα μιαρό Κοινό Ποτήριο; Ποιος μας εγγυάται όμως ότι εμείς θα είμαστε εν ζωή ώστε να σηκώσουμε τείχος στην Παναίρεση και επί της ουσίας να ομολογήσουμε πως δεν έχουμε την ίδια πίστη με τους αιρετίζοντες;


Οι καιροί ου μενετοί! (....)

 

katanixi.gr

 

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ:

 

Τό ἔτος 1582 ὁ Πάπας Γρηγόριος ὁ ΙΓ΄ ἐπέβαλλε στή Δύση τήν Καινοτομία του νέου ἡμερολογίου (Γρηγοριανοῦ) καί τοῦ νέου Πασχαλίου. Τήν Καινοτομία προσπάθησε νά τήν περάσει καί στήν Ὀρθόδοξη Ἀνατολή. Συνάντησε ὅμως τήν σθεναρή ἀντίσταση τῶν ὀρθοδοξούντων τότε Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς, οἱ ὁποῖοι σέ Πανορθοδόξους Συνόδους ἀπέρριψαν καί κατεδίκασαν τήν Καινοτομία τοῦ παπικοῦ ἡμερολογίου καί πασχαλίου.

Δυστυχῶς, στίς ἀρχές τοῦ 20οῦ αἰῶνος ἀφοῦ ὑποχώρησαν τά ὀρθόδοξα κριτήρια καί οἱ ἀντιστάσεις στήν Ὀρθόδοξη Ἀνατολή, μέσῳ τῆς διαδόσεως τοῦ πνεύματος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῶν ἐπιδράσεων τῆς Μασωνίας, κατ' ἀρχήν υἱοθετήθηκε ἡ ἡμερολογιακή καινοτομία τοῦ Παπισμοῦ, μέ ἀποτέλεσμα τή διάσπαση τῆς πανορθοδόξου ἑορτολογικῆς ἑνότητος καί τή δημιουργία τοῦ νεοημερολογιακοῦ Σχίσματος.

Ἔκτοτε προωθεῖται ἡ ὑλοποίηση τοῦ κοινοῦ ἡμερολογιακοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μεταξύ ὅλων τῶν λεγομένων Χριστιανῶν ἀσχέτως τῶν μεταξύ των δογματικῶν διαφορῶν. Τελευταίως προπαγανδίζεται ὁ σχεδιασμός τῆς πραγματοποιήσεως τοῦ κοινοῦ αὐτοῦ ἑορτασμοῦ τό ἔτος 2025, μέ τήν εὐκαιρία τῆς συμπληρώσεως τῶν 1700 ἐτῶν ἀπό τήν σύγκληση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἡ ὁποία προσδιόρισε τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα.

Κατά τήν ἐπιβολή τῆς παπικῆς ἡμερολογιακῆς καινοτομίας, τό ἔτος 1924 στήν Ἑλλάδα καί τήν Κύπρο, προκειμένου νά καμφθοῦν οἱ ἀντιδράσεις τῶν πιστῶν γιά νά τήν ἀκολουθήσουν, χρησιμοποιήθηκαν διάφορα ἐπιχειρήματα, ὅπως ἡ ἀνάγκη υἱοθετήσεως ἑνός ἀστρονομικῶς τελειοτέρου ἡμερολογίου καί ὁ συγχρονισμός μέ τό πολιτικῶς ἰσχῦον νέον ἡμερολόγιο, ἀλλά καί ἡ διατήρηση τοῦ Πασχαλίου, συμφώνως πρός τό Ἰουλιανό ἡμερολόγιο βάσει τοῦ ὁποίου ἡ Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος εἶχε προσδιορίσει τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα.

Ἰδιαιτέρως μέ τό τελευταῖο ἐπιχείρημα διασκεδαζόταν, κατά τήν θεώρηση τῶν ὑποστηρικτῶν τῆς καινοτομίας, ὁ ἰσχυρισμός περί προσβολῆς καί ἀθετήσεως τῶν σχετικῶν Ἀποφάσεων τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος διά τῶν ὁποίων καταδικαζόταν καί ἀπερρίπτετο "τό νεοεφεύρετον μηνολόγιον καί πασχάλιον" τοῦ Παπισμοῦ.

Ἄραγε, ποιό ἐπιχείρημα θά τολμήσουν τώρα νά παρουσιάσουν καί ἐπικαλεσθοῦν οἱ λεγόμενοι ὀρθόδοξοι οἱ ὁποῖοι συνευδοκοῦν στήν ἀλλαγή τοῦ Πασχαλίου καί τήν καθιέρωση κοινοῦ μετά τῶν λεγομένων χριστιανῶν (αἱρετικῶν) ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα;

Ἀκούγεται ὅτι θά μιλήσουν (καί πάλι) γιά διόρθωση (ὅπως ἔκαναν καί κατά τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου) καί μάλιστα γιά πιστότερη ἐφαρμογή τῶν προβλέψεων, τῶν σχετικῶν μέ τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα, τῆς Α΄ Οικουμενικῆς Συνόδου! Δηλαδή, θά ἔλθουν νά διορθώσουν τήν δισχιλιετή Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας!

Ἔξεστι τοῖς καινοτόμοις καί πᾶσι τοῖς αἱρετικοῖς νά διορθώνουν....τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, βλασφημοῦντες κατ' οὐσίαν ὄχι μόνον κατά τῶν Πατέρων καί τῶν Συνόδων, ἀλλά κατ' Αὐτοῦ τοῦ φωτίσαντος καί καθοδηγήσαντος ἐκείνους καί ἐκείνας Παναγίου Πνεύματος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου