Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024

 

«ΚΟΙΝΟ ΠΑΣΧΑ» = ΕΞΟΥΝΙΤΙΣΜΟΣ !




 

Η αρχή της προδοσίας έγινε το 1920 - 1924 και τώρα θα ολοκληρωθεί. Εάν τότε αντιδρούσαμε όλοι, δεν θα φθάναμε ως εδώ. Χλευάσαμε τους "παλαιοημερολογίτες" που φώναξαν τότε το "Στώμεν καλώς"! Τώρα είναι μάλλον αργά. Η διάβρωση έχει φθάσει μέχρι μυελού των οστέων. Ας ξεκινήσει έστω τώρα η αφύπνιση, ώστε να μην παγιδευτεί όλος ο λαός στην τελική αυτή παγίδα του δυσώδους παναιρετικού Οικουμενισμού."Κοινό Πάσχα" σημαίνει εξουνιτισμός πλήρης! Και η απλή συζήτηση του θέματος περί "κοινού Πάσχα" με τους αιρετικούς παπικούς συνιστά συγκατάθεση στην άρνηση και βλασφημία της Ορθοδοξίας και της Παρακαταθήκης των Αγίων Πατέρων της Αγίας Α΄Οικουμενικής Συνόδου.

 


 

Ανακοινωθέν

Ι ‘ (10ης)  Συνάξεως της Ιεραρχίας του Οικουμενικού Θρόνου

3 Σεπτεμβρίου 2024

 

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ

 

Συνλθε, τ προσκλήσει καί πό τήν προεδρίαν τς Α. Θ. Παναγιότητος το Οκουμενικο Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου, ες τήν Ι´ ατς Σύναξιν, σεβασμία εραρχία το Οκουμενικο Θρόνου, τ συμμετοχ καί τν ρχιερέων τν πό τήν κανονικήν ατο προστασίαν Ατονόμων κκλησιν Φιλλανδίας καί σθονίας, ν τ Πόλει το Κωνσταντίνου, πό 1ης μέχρι καί τς 3ης Σεπτεμβρίου 2024.

 

Τς Συνάξεως προηγήθη Θεία Λειτουργία πί τ ορτ τς νδίκτου, ν τ Πανσέπτ Πατριαρχικ Να το γίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου το Τροπαιοφόρου, συγχοροστατοντος το Πατριάρχου μετά τν τιμιωτάτων Μητροπολιτν, ρχιεπισκόπων καί παρχιούχων πισκόπων το Θρόνου.

 

Σύναξις, ποία ρχισε μέ τήν εθισμένην εσαγωγικήν μιλίαν το Παναγιωτάτου καί μέ τήν ντιφώνησιν το πρώτου τ τάξει κ τν εραρχν το Θρόνου Σεβ. Μητροπολίτου Γέροντος Χαλκηδόνος κ. μμανουήλ, περιελάμβανε τάς κάτωθι πέντε θεματικάς συνεδρίας, φιερωμένας ες τήν μελέτην ζητημάτων φορώντων ες τήν ζωήν καί τήν μαρτυρίαν τς γίας το Χριστο Μεγάλης κκλησίας ν τ συγχρόν κόσμ, μέ πανορθόδοξον καί παγχριστιανικήν μβέλειαν:

 

(α) «Διόρθοδοξοι καί διαχριστιανικαί σχέσεις», μέ εσηγήσεις ναφερομένας ες τάς πιπτώσεις το ν ξελίξει αματηρο πολέμου ν Οκρανί διά τά κκλησιαστικά πράγματα ες τήν χώραν ατήν καί ες τά κράτη τς Βαλτικς, καθώς καί διά τήν ν Δυτικ Ερώπ, οτω καλουμένην, «ρθόδοξον Διασποράν». κολούθησαν μιλίαι περί τς πορείας το θεολογικο διαλόγου μεταξύ ρθοδόξου καί Ρωμαιοκαθολικς κκλησίας καί περί τς συμβολς τς κκλησίας Κωνσταντινουπόλεως ες τό Συμβούλιον Ερωπαϊκν κκλησιν καί ες τό Φόρουμ Διαλόγου ρθοδόξων καί Ρωμαιοκαθολικν ν Ερώπ.

 

(β) «Κανονικολειτουργικά Ζητήματα», (….)

 

(γ) « Μήτηρ κκλησία ν τ συγχρόν κόσμ», (….)

 

(δ) «κκλησία καί γεωπολιτικά ζητήματα», μέ παρουσίασιν τς γενέσεως, ναπτύξεως καί φαρμογς τς θεωρίας το λεγομένου «ρωσσικο κόσμου». περίφραστος πρξεν καταδίκη κ μέρους τς εραρχίας το Θρόνου το δεολογήματος ατο καί τς μετατροπς τς κκλησίας ες γκόσμιον καθίδρυμα καί τς ργαλειοποιήσεώς της διά τήν προώθησιν κρατικν συμφερόντων, καθώς καί το, παρά πσαν ννοιαν δικαίου, συνεχιζομένου πολέμου ες τήν Οκρανίαν μετά τήν πρόκλητον εσβολήν τς Ρωσσικς μοσπονδίας ες τό δαφος νός κυριάρχου κράτους.

 

(….)

Ες τό τέλος τς συνεδρίας ατς, νεγνώσθη τό συναφές, πό 31ης Αγούστου .., Γράμμα τς Α. Θ. Μακαριότητος, το Πάπα καί Πατριάρχου λεξανδρείας καί πάσης φρικς κ. Θεοδώρου Β´ πρός νημέρωσιν τς σεπτς εραρχίας περί τς ήθους καί λως ντιθέτου πρός τήν γι κκλησιολογίαν εσπηδήσεως το Πατριαρχείου Μόσχας ες τό κανονικόν δαφος τς παλαιφάτου κκλησίας τς λεξανδρείας καί το προκληθέντος διχασμο καί σκανδαλισμο το ν φρικ λαο το Θεο.

 

Σύναξις κατεδίκασεν μοφώνως καί μοψύχως τάς ς νω ντικανονικάς νεργείας τς κκλησίας τς Ρωσσίας καί ξέφρασε τήν μέριστον συμπαράστασίν της πρός τό ταλανιζόμενον Πατριαρχεον λεξανδρείας καί πρός τήν δοκιμαζομένην ρθόδοξον κκλησίαν τς Οκρανίας.

 

(ε) «ρθόδοξος μοναχισμός καί εραποστολή», (….)

 

Ο συμμετέχοντες πνεσαν τήν ρίστην ργάνωσιν τς Συνάξεως, τήν πικαιρότητα τν συζητηθέντων θεμάτων καί τό γεγονός τι νεδείχθη δι ατν ληθς οκουμενική διάστασις καί εθύνη τς Μεγάλης κκλησίας. Σύναξις λειτούργησεν ς φόρουμ διαλόγου καί εκαιρία περιεκτικν συζητήσεων, α ποαι τροφοδοτήθησαν κ τς πικαίρου θεματολογίας καί κ τς ποιότητος καί το ψηλο πιπέδου τν εσηγήσεων.



 

Ες τήν καταληκτήριον μιλίαν του, Παναγιώτατος πενθύμισεν ες τήν σεπτήν εραρχίαν τι ντός το ρξαμένου κκλησιαστικο τους, κατά τά τέλη Μαΐου 2025, θά πραγματοποιηθ ες τήν Νίκαιαν τς Βιθυνίας πίσημος ορτασμός τς συμπληρώσεως 1700 τν πό τς κεσε συγκλήσεως τς Πρώτης Οκουμενικς Συνόδου, τ ατοπροσώπ συμμετοχ το γιωτάτου Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου. πικαίρως, παροσα Σύναξις τς εραρχίας το Θρόνου φιερώθη ες τήν στορικήν ατήν πέτειον, γεγονός τό ποον ξεφράσθη διά τς πιλογς ς κεντρικο συνθήματος τς φετεινς Συνάξεως το μνολογικο στίχου κ το σπερινο τς Κυριακς τν γίων καί Θεοφόρων Πατέρων τν ν Νικαί συνελθόντων τό πρτον, ο ποοι, μεταξύ λλων, σχολήθησαν καί μέ τό ζήτημα τς ρυθμίσεως τς μερομηνίας ορτασμο το Πάσχα: «τος θείοις ατν δόγμασιν πόμενοι, βεβαίως πιστεύοντες λατρεύομεν, … ν μι Θεότητι, Τριάδα μοούσιον». ν τ πνεύματι τούτ, κφράζεται μοθυμαδόν εχή κοινός ορτασμός το Πάσχα κατά τό πόμενον τος πό τς νατολικς καί Δυτικς Χριστιανοσύνης, νά μή ποτελέσ μίαν ετυχ πλς σύμπτωσιν, λλά τήν παρχήν τς καθιερώσεως κοινς μερομηνίας διά τόν ορτασμόν του κατ τος, συμφώνως πρός τό Πασχάλιον τς καθ μς ρθοδόξου κκλησίας.

 

 κολούθησεν ντιφώνησις το πρώτου τ τάξει κ τν παρόντων Μητροπολιτν τν Νέων Χωρν, Σεβ. Μητροπολίτου Διδυμοτείχου, ρεστιάδος καί Σουφλίου κ. Δαμασκηνο. Α ργασίαι τς Συνάξεως περατώθησαν μέ τήν εθισμένην καταληκτήριον κολουθίαν.

 

ν τος Πατριαρχείοις, τ 3 Σεπτεμβρίου 2024

 

κ τς ρχιγραμματείας

 

τς γίας καί ερς Συνόδου


                                                                         Από το "ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ"


 

Ο Πάπας σχεδιάζει επίσκεψη το 2025

Υπενθυμίζεται ότι ο Πάπας Φραγκίσκος σχεδιάζει να επισκεφθεί την Κωνσταντινούπολη και το Ιζνίκ εντός του επόμενου έτους με την ευκαιρία της επετείου από την Πρώτη Σύνοδο της Νίκαιας.

 

Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο οποίος τόνισε ότι σύντομα θα γίνουν και οι απαραίτητες επαφές με την τουρκική κυβέρνηση για να ρυθμιστούν όλες οι λεπτομέρειες της επίσκεψης.

                                                                            Από τα "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου