Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2024

«πειλ» το Πατριάρχου


 

Γράφει γιορείτης Μοναχς Νικόλαος

 

  δήλωση το οκουμενικο Πατριάρχου Βαρθολομαίου τι δν θ πισκεφθ τ γιον ρος σον παραμένει δελφότης τς .Μ. σφιγμένου στ μοναστήρι τους χει σκοπ ν διχάση τ γιον ρος, κα ν δηγήση σ διπλ γκλημα. Τ να μεγάλο γκλημα εναι βίαιη ξωση τν συμμοναστν μας δελφν σφιγμενιτν, πο θ κατασκανδαλίση τν κόσμο, κα ν πάρξουν κα θύματα, θ ποχρεώση λους τούς συνεργήσαντας κληρικος ν ‘κρεμάσουν’ τ μοφόρια κα τ πετραχήλια τους. Κα τ δεύτερο- μεγαλύτερο γκλημα εναι τ ν μ συνταχθομε ο γιορετες μ τν προστάτιδά μας Παναγία, λλ μ τν ντίχριστο Καίσαρα κα μ τν οκουμενιστ «πάπα τς νατολς». κα ατό, παρ’ τι φιλόστοργη Μητέρα μας μς προειδοποιε π δύο κα πλέον μνες μ πρωτοφανες σ ριθμ σεισμικς δονήσεις, γι ν μς συνετίση κα ν μς ποτρέψη π τ μεγάλο ατ γκλημα.

 

  αφνίδια ατ δήλωση το Πατριάρχου χει πίσης δύο πονηρος στόχους. πως εναι γνωστόν, δι τ πόμενον τος χει σχεδιασθ καθορισμς διαρκος κοινο ορτασμο το Πάσχα μετ τν αρετικν, κα πιθανότατα, κα μετ’ ατν νωσις!





  Ατ μως, θ ποτελοσε κα τν δικαίωση τν σφιγμενιτν Πατέρων, γι τος π τόσα τη γνες τους. πρτος, λοιπόν, πονηρς στόχος εναι: Διά το γκαίρου φανισμο τς δελφότητος ν ποσιωπηθ ατ δικαίωση. Κα δεύτερος κα κυριώτερος στόχος εναι κφοβισμς κα τν λοιπν . Μονν, λλ κα τν Κελλιωτν Πατέρων, στε ν μ ντιδράσουν στς οκουμενιστικς ατς νέργειες το Πατριάρχου. Θ θέλαμε ν ρωτήσωμε τν Πατριάρχη: Παναγιώτατε, πς δν νέχεσθε τν διακοπν το μνημοσύνου σας π τν ερν Μονν σφιγμένου, ν δι τν δια στάση λοκλήρου τς Ρωσικς κκλησίας προσ­ποιεσθε τν διάφορον κα δηλώνετε νερυθρίαστα «σκασίλα» μου;!!! Μήπως λόγω γήρατος παραβλέπετε τι τ πνευματικ λίσθημα κα γκλημά σας στ Οκρανικό, στερα π πέντε κα πλέον τη τ καταδικάζουν ο 10 π τς 14 κκλησίες; (Δν θ ναφερθομε, πρς τ παρόν, στν τρόπο ναγνωρίσεως τν λοιπν 3 κκλησιν…).

 

 Πς δι τν ποκεφαλισμν τν σφιγμενιτν Πατέρων συνεργάζεσθε κα κετεύετε τν ντίχριστο Πρωθυπουργ Μητσοτάκη, πού νομιμοποίησε τν πι ασχρ σαρκικ διαστροφ ς σότιμη μ τν ελογημένο γάμο;!!! ν εχατε ποχρέωση, ς κ τς θέσεώς σας, κ τν προτέρων μν ν τν πειλήσετε, στε ν ποτραπ τ νοσιούργημά του, κα ἐὰν δν ποχωροσε, κ τν στέρων ν τν φορίσετε! Πάντως ν γνωρίζετε τι πάντες ο γιορετες Πατέρες παντομε στς δόλιες προθέσεις σας κατ τν σφιγμενιτν δελφν μας μ να μυριόστομο ΟΧΙ μεγαλύτερο π τ ΟΧΙ το ωάννου Μεταξ! λλο θέμα ν λίγοι λόγ κφοβισμν, κβιασμν νταλλαγμάτων σιωπήσουν προδοτικά. πίσης ν γνωρίζετε τι «πειλή περ μ λεύσεώς σας στ γιον ρος θ χη τ ντίθετον ποτέλεσμα το προσδοκωμένου. Διότι π τν περισσοτέρων γιορειτν «πειλή» ατ εναι εκταία, κα δι ν πραγματοποιηθ, θ ντείνουν κόμη περισσότερο τ ΟΧΙ τους.





Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024

     Ἅγιος Δημήτριος,
ὁ μεγαλομάρτυς καί μυροβλύτης:
Ὁ ὑπέρμαχος τῆς Οἰκουμένης!





 

Γεννήθηκε στα τέλη του 3ου αιώνα. Οι γονείς του, αριστοκρατικής καταγωγής, κοιμήθηκαν όταν ήταν μικρός. Ήταν πνευματική «μεγαλοφυΐα». Από 15 ετών ήταν τέλειος «καθηγητής» της άνω φιλοσοφίας. Είχε πλήθος μαθητών, μικρών και μεγάλων, λαϊκών και κληρικών. Αυτός πρέπει να θεωρείται η αρχή των κατηχητών και της κατηχήσεως. Πολλοί μαθητές του έγιναν άγιοι και δη μάρτυρες, όπως ο Νέστωρ, ο Λούππος, οι Αγάπη, Ειρήνη και Χιονία (16/4) και άλλοι. Ήταν ανώτερος στρατιωτικός (Δούκας). Ζούσε όμως με ασκητικότητα. Δεν είχε διαπράξει καμία σαρκική αμαρτία. Ακόμη κι αν δεν μαρτυρούσε θα ήταν μεγάλος άγιος, αλλά η τελειότητα επισφραγίζεται με το μαρτύριο. Μαρτύρησε σε ηλικία 27 ετών. Τον λόγχευσαν πολλές φορές, με πρώτη λόγχευση στην πλευρά του, όπως τον Χριστό. Μυρόβλυσε και είναι ο μεγαλύτερος μυροβλύτης της Εκκλησίας. Συνεχίζει μέχρι σήμερα να μυροβλύζει. Στην εικόνα φονεύει με το δόρυ του τον πολιορκητή της Θεσσαλονίκης Βούλγαρο Τσάρο Ιωαννίτζη (Σκυλογιάννη), το 1207, έξω από την πόλη. Πολιούχος και ταυτότητα της συμβασιλεύουσας Θεσσαλονίκης, ελευθερωτής (1912) και προστάτης της. Υπέρμαχος όλης της οικουμένης!

 





Κατά τον μέγα άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά που είναι ο συμπολιούχος της Θεσσαλονίκης, με την ενοικούσα σε αυτόν Χάρη του Αγίου Πνεύματος τον χαρακτηρίζει ως: μέγα θαύμα, φωστήρα, ωράϊσμα της Εκκλησίας, εστία και συστοιχία θείων και ανθρωπίνων χαρίτων, σκήπτρο του Αρχιερέως Χριστού, ανώτερο της ράβδου του Ααρών, ανώτερο του Ιώβ, παγκόσμιο κάλλος και υπερκόσμιο, θεοχάρακτη πλάκα και πυξίδα πνευματική προς τον Θεό, σοφό. Επίσης, τον θεωρεί: Παρθένο, Διδάσκαλο, Δίκαιο, Προφήτη, Όσιο, Απόστολο, Μεγαλομάρτυρα, αγαπημένο μαθητή του Χριστού και φυσικά Θαυματουργό και μέγα Μυροβλύτη! ΟΛΑ αυτά είναι μαρτύρια και μαρτυρία Χριστού και γι΄ αυτό ονομάζεται από την Εκκλησία μεγαλομάρτυρας!

 

 


Εκπληκτικά αυτά που λέει ο Άγιος Γρηγόριος ότι ο διάβολος ήθελε να τον θανατώσει γρήγορα για να μη οδηγεί ψυχές στον Χριστό και ει δυνατόν πρίν μαρτυρήσει. Γι΄ αυτό τον δάγκωσε ως σκορπιός μέσα στη φυλακή. Ο Άγιος λέει ότι ο Δημήτριος ήταν όλος γεμάτος μύρο που άρχισε να χύνεται με τα τρυπήματα της λόγχης! Ποθούσε το μαρτύριο και τον ποθούσε αυτόν ο Χριστός! Όπως ο κόσμος όλος, αναφέρει,  συμφιλιώθηκε με τον Θεό μέσω του θανάτου του Χριστού, έτσι η Θεσσαλονίκη συμφιλιώθηκε με τον Θεό μέσω του θανάτου του Δημητρίου! Είναι συγκλονιστική η αναφορά του ότι ο Δημήτριος αναπλήρωσε, κατά τη ρήση του Παύλου, τα υστερήματα του Χριστού (!) διότι ανοίγοντας τις αγκάλες του οι λογχεύσεις διαπέρασαν και σπλάγχνα και σάρκες και οστά ώστε και από έξω και από μέσα οι δύο πλευρές του να δεχθούν τις διατρήσεις! Αφού έχυσε όλο το αίμα του, άρχισε να χύνεται το μύρο του διότι ήθελε αν ήταν δυνατό να χύνεται διηνεκώς, δηλαδή για πάντα, το αίμα του για τον Χριστό!

 

Ευχόμεθα έτη πολλά και θεάρεστα στον πολιό Κληρικό και αγωνιστή Πνευματικό Πατέρα της Ενορίας Κοιμήσεως Θεοτόκου Καλλιθέας Πρωτοπρεσβύτερο π. Δημήτριο Τσαρκατζόγλου που φέρει το όνομα του Αγίου. Και όπως λένε οι Ρώσοι ευσεβείς ισχύει και εν προκειμένω ότι υπάρχει σχέση του καθενός με το όνομα που λαμβάνει!

Ο Άγιος όταν κήρυττε (στην «Καταφυγή») και τον συνέλαβαν ομολόγησε: 

-         Τω Χριστώ μου μόνον πιστεύω!

Εμείς σε κάθε περίσταση και αντιμετώπιση κάθε ορατού και νοητού πολεμίου ας αναφωνούμε, το του μαθητού του Νέστορος:

-         Ο Θεός Δημητρίου βοήθει ημίν!





 

Τό Πατριαρχεῖο Κων/πόλεως λόγω μασωνίας
εἶναι δεσμευμένο στήν Ἀμερικανική πολιτική




Ομιλεί ο π. Σεραφείμ Ζήσης


Όταν ο πατριάρχης Βαρθολομαίος διαβεβαιώνει ότι δεν θα γίνει ένωση των Εκκλησιών, παρά το 2054, συγνώμη αλλά ψεύδεται. Διότι έχουμε να κάνουμε στις περιπτώσεις αυτές με ανθρώπους κατά συρροήν ψεύστες.

 

Διότι το Φανάρι το 1986 διαβεβαίωνε, στον διάλογο με τους παλαιοκαθολικούς, ότι ανώτατος θεσμός στην Εκκλησία είναι η Οικουμενική Σύνοδος, και μετά από λίγα χρόνια υπό την επίδραση του Ζηζιούλα επειδή αυτό βολεύει τα γεωπολιτικά πράγματα της αμερικής και της νέας τάξεως πραγμάτων, διαβεβαιώνει ότι το ανώτερο πράγμα είναι ο μονάρχης Κωνσταντινουπόλεως.

 

Διαβεβαίωνε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος το 1992 ότι η Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως στηρίζει τον μοναδικό γνήσιο Επίσκοπο Ουκρανίας τον Ονούφριο, και καταδίκαζε τον Φιλάρετο και φυσικά και τον Επιφάνιο, και έρχεται μετά από είκοσι χρόνια εξαιτίας των γεωπολιτικών αναγκών των αμερικανών και τους έκανε «εκκλησία»!!

 

Συνεπώς αυτή η πρακτική να μας ξεγελούν και να ψεύδονται αυτοί οι κατά συρροήν ψεύστες και εδώ λειτουργεί: Μην ανησυχείτε, σε τριάντα χρόνια θα γίνει η ένωση. Και φανερώνει και το εξής: Αν υπάρχει πραγματική συμφωνία με τους παπικούς, γιατί να μην έχουμε κοινωνία; Αν είναι Ορθόδοξοι, και αν δεν μας χωρίζουν δογματικές διαφορές. Αν υπάρχει δογματική διαφορά, που δεν το παραδέχεστε, τότε δεν γίνεται να ενωθούμε ούτε το 4054.

 

Συνεπώς, πού καταλήγουμε; Καταλήγουμε στην μασονική θεωρία που πέρασε και στους Προτεστάντες, της «Αοράτου Εκκλησίας», ότι όλοι είμαστε «Εκκλησία» κι ας διαφέρουμε. Και λέω για τους Προτεστάντες γιατί η θέση περί Αοράτου Εκκλησίας υπάρχει και στον Εμμανουέλ Καντ, που ήταν μασόνος, και στον Γκαίτε αν θυμάμαι καλά υπάρχει. Και πέρασε και στους Προτεστάντες, ότι όλοι είμαστε «Εκκλησία» λίγο η πολύ.

 

Και ξεγελάνε απλώς τον κόσμο. Τους θεωρούνε «Εκκλησία». Και τους θεωρούνε «Εκκλησία» και με την σύνοδο του Μπαλαμάντ το 1993. Πολύ νωρίτερα απ’ την σύνοδο του Τορόντο το 1954, είπανε ότι η «Εκκλησία» είναι ευρύτερο πράγμα από τις εκασταχού Εκκλησίες. Συνεπώς η «Εκκλησία» η πραγματική είναι ευρύτερη από την Ορθοδοξία, άρα υπάρχει «Εκκλησία» και εκτός Ορθοδοξίας. Και αυτά τα περάσαν και στο Πόρτο Αλέγκρε.

 

Συνεπώς να μην μας ξεγελούνε. Οι άνθρωποι θα προχωρήσουν γρήγορα στην «ένωση». Βιάζονται. Και το Κολυμπάρι βιάζονταν να το τελειώσουν. Γι’ αυτό αφήσαν έξω τα θέματα τα οποία έβλεπαν ότι χωρίζουν, όπως το ημερολογιακό και πολλά άλλα. Ακόμα και το Ουκρανικό, και το θέμα της αυτοκεφαλίας το αφήσαν γιατί βιάζονται να ενωθούν και μας ξεγελούνε.

 

Όπως έβγαλαν και εκείνο το δήθεν το υπερμνημόνιο. Να ξέρετε αυτό είναι κείμενο το οποίο είναι φτιαχτό κατά της Εκκλησίας. Το υπερμνημόνιο. Που πολλοί δυστυχώς παραπέμπετε σε αυτό και αναφέρεστε. Το υπερμνημόνιο μας λέει ότι θα γίνουνε χίλιες αλλαγές για να μας καθησυχάσει ότι αφού δεν βλέπουμε τις χίλιες αλλαγές και βλέπουμε δέκα, εντάξει, είναι καλά τα πράγματα. Οι δέκα αλλαγές τους ενδιαφέρουν. Τις άλλες χίλιες τις γράψαν στα υπερμνημόνια για να λέμε εμείς οι αφελείς ότι, ά, αφού δεν προχώρησαν οι χίλες αλλαγές καλά πάμε, έχει πέσει η ταχύτητα.

 

Επίσης να αναφερθώ σε ένα άλλο θέμα. Το θέμα του κοινού εορτασμού του Πάσχα τέθηκε επί Μελετίου Μεταξάκη και τότε ήταν όλη τους η βιασύνη το 1925 για τα 1600 χρόνια της Α’ Οικουμενικής Συνόδου, να έχουν τον πρώτο κοινό εορτασμό, και ίσως και την ένωση με τους παπικούς. Και βλέπετε την αθλιότητα των μασόνων αυτών οικουμενιστών, όπως ο Μεταξάκης, ο οποίος είχε την φιλοδοξία και σαν άνθρωπος και άλλαξε τέσσερις μητροπολιτικές έδρες. Ήταν Μητροπολίτης Κιτίου, έγινε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, έγινε Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, έγινε Πατριάρχης Αλεξανδρείας και ήθελε να γίνει και Ιεροσολύμων, και ευτυχώς τον πέταξαν με τις κλωτσιές οι Ιεροσολυμίτες. Για να αλλάξει τα πάντα. Και το λένε οι Αγγλικανοί φίλοι του ότι ήθελε να αλλάξει όλη την Ορθοδοξία.

 

Και ενώ μετρούσαμε τα αίματα και τις πληγές της Μικρασιατικής Καταστροφής, αυτός ο παλιάνθρωπος στο συνέδριο του 1923, με την προστασία των Αγγλικών όπλων, καθώς οι Τούρκοι μαίνονταν τότε εναντίον του γιατί ήτανε πατριώτης, άλλαξε και το ημερολόγιο! Και άλλα ήθελε να αλλάξει. Και το Πασχάλιο και την αμφίεση του κλήρου και τα πάντα.

 

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Αυτό που λέμε μερικοί, δεν έτυχε, πέτυχε. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι τυχοδιώκτες. Δεν είναι ο τύπος του επισκόπου που λέει, εγώ θα γίνω επίσκοπος να περάσω καλά. Όχι. Αυτός που είναι τυχοδιώκτης και θέλει να περάσει καλά, πάει όπου πάει το ρεύμα. Τί θέλετε εσείς χριστιανοί μου; Θέλετε παραδισιακότητα; Κρατάω την παραδοσιακότητα και αφήστε με εμένα να περνάω καλά σαν επίσκοπος. Αυτοί οι άνθρωποι και να τους υβρίσεις, και να αποτειχιστείς, και να κάνεις διαδηλώσεις, και να κάνεις κείμενα, θα κάνουν το πρόγραμμά τους. Δεν πέτυχε το 1925; Θα πετύχει το 2025. Έχουν υπομονή οι μασόνοι. Γι’ αυτό μερικοί να μην είμαστε αφελείς.

 

ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

 

Όπως εσείς εδώ δεν θα αλλάξετε την πίστη σας στον Χριστό, ακόμα κι αν σας προπηλακίσουν και σας υβρίσουν και σας φυλακίσουν, και αυτοί δεν θα αλλάξουν το πρόγραμμά τους. Είναι στρατευμένοι πράκτορες και πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε αυτό. Έχουμε να κάνουμε με τέτοιους πράκτορες.

 

[Η πλάνη] του ότι πιέζουν οι Τούρκοι το οικουμενικό μας πατριαρχείο και για αυτόν τον λόγο το πατριαρχείο, ελισσόμενο και διπλωματικώς φερόμενο, μπήκε στον οικουμενισμό και έκανε παραχωρήσεις, αυτό το πράγμα έχει εντελώς ισοπεδωθεί και καταστραφεί σαν επιχείρημα. Γιατί;

 

Γιατί οι Τούρκοι τα τελευταία είκοσι με εικοσιπέντε χρόνια επί Ερντογάν έχουν εντελώς αλλάξει γραμμή. Από τον Κεμαλισμό τον πολιτικό τον αστικό έχουν περάσει στον Οθωμανισμό. Έχουν απομακρυνθεί από την Δύση και έχουν προσκολληθεί στην Ρωσσία.

 

Συνεπώς, αν το πατριαρχείο μας αναγκαζόταν από τους Τούρκους να επηρεάζει την πολιτική του για να επιβιώσει, τα τελευταία χρόνια το πατριαρχείο μας θα απομακρυνόταν από την Δύση και θα προσέγγιζε στην Ρωσσία που είναι τώρα πια σύμμαχος της Τουρκίας δυστυχώς.

 

Δεν συμβαίνει αυτό. Δεν συμβαίνει αυτό, ΓΙΑΤΙ;

 

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΛΟΓΩ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ.

 

Και φυσικά, οι δύο βάρκες στις οποίες πατά η Τουρκία την αναγκάζουνε να κάνει τα στραβά μάτια, μολονότι κατανοεί ότι το Πατριαρχείο εξυπηρετεί δυτικούς σκοπούς.

 

Και για αυτό λέω ότι είναι στρατευμένοι. Αν ήταν έστω και τυχοδιώκτες -δεν μιλούμε για πραγματικά συνειδητούς κληρικούς- αν ήταν τυχοδιώκτες, τυχοδιωκτικά φερόμενοι τα τελευταία χρόνια θα έκαναν τα γλυκά μάτια στην Ρωσσία, ιδιαίτερα στο θέμα της Ουκρανίας που δεν είχαν κανέναν λόγο να παρέμβουν, για να μην δυσαρεστήσουν την Τουρκία.

 

Εξυπηρετούν αμερικανικά συμφέροντα, βρέξει χιονίσει. Είναι στρατευμένοι. Αν δεν καταλάβουμε ότι είναι στρατευμένοι δεν θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε τί γίνεται.

 

Ευχαριστώ και συγνώμη.

 

*****

 

Απόσπασμα από το κάτωθι βίντεο. π.Θ.Ζήσης, «Ο κοινός εορτασμός του Πάσχα με ετεροδόξους απορρίπτεται διαχρονικά από τους Ορθοδόξους».

 

Απομαγνητοφώνηση ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ




ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ:

Η ωμή αλήθεια. Όχι από τα χείλη των λεγομένων "παλαιοημερολογιτών" που η εγωϊσμός μας δεν μας επιτρέπει να τους ακούμε, διότι ελεγχόμαστε όταν αυτοί οι παρακατιανοί έχουν δίκιο. Τα λέει ένας μορφωμένος και με συγκροτημένη σκέψη μοναχός που τεκμηριώνει τα συνήθως αποκαλυπτικά λόγια του, καρπό μελέτης, ερευνών και ειλικρινείας: ο π. Σεραφείμ Ζήσης, γυιός του συνεπέστερου προς τα λεγόμενά του Πανεπιστημιακού Καθηγητού της Θεολογίας, του αγωνιστού π. Θεοδώρου Ζήση.  Μπορεί να μην ταυτιζόμαστε εκκλησιολογικά μαζί του, αλλά οφείλουμε δημοσίως να τον επαινέσουμε. Αλλωστε, δυστυχώς, στον παραδοσιακό χώρο από αγώνα και μαρτυρία επικρατεί σχεδόν παντού, υπό πάντων και εν πάσι....άπνοια!....