Translate

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019


Σχέδιο ἐξώθησης ὀρθοδόξων μαθητῶν
σέ ἀπαλλαγές ἀπό τά Θρησκευτικά


.....Είναι ξεκάθαρο ότι μετά τις απανωτές ακυρώσεις των προγραμμάτων τους οι «εκσυγχρονιστές» θεολόγοι σε αρμονική συνεργασία με τους φίλους τους νομικούς και τους πολιτικούς τους συμμάχους της αριστεράς και όχι μόνο, ετοιμάζουν το σχέδιο β΄. Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει τρόπους εξώθησης των μαθητών σε μαζικές, κατά το δυνατόν, απαλλαγές, ώστε να αποδυναμωθεί το ορθόδοξο μάθημα, που έλαβε πλήρη νομική κατοχύρωση. Έτσι θα υπάρξει δυνατότητα να δημιουργηθεί το ανύπαρκτο προς το παρόν αλλά σχεδιαζόμενο από εκείνους θρησκειολογικό μάθημα, το οποίο κρίνουν ότι θα αποτελέσει το «ισότιμο» μάθημα για το οποίο κάνουν λόγο οι αποφάσεις του ΣτΕ, λέγοντας ότι αυτό θα πρέπει να παρέχεται στους απαλλασσόμενους μαθητές όταν αυτοί είναι ένας ικανός αριθμός. Ουσιαστικά μεθοδεύουν ένα σχέδιο απόσπασης ορθοδόξων μαθητών, των οποίων οι γονείς μπορεί να επιδεικνύουν κάποια αδιαφορία ή να εμφορούνται από δήθεν προοδευτικές αντιλήψεις, από το ορθόδοξο μάθημα, μέσω της κατάχρησης του δικαιώματος της απαλλαγής. Ξεκάθαρα ομιλούν για προαιρετικότητα του μαθήματος των Θρησκευτικών, για ελεύθερες απαλλαγές μαθητών, υπερτονίζοντας ότι αυτές θα γίνονται χωρίς προϋποθέσεις, χωρίς αναφορά στο θρήσκευμα, με τρόπο απλό και εύκολο και μόνη την επίκληση αφηρημένα λόγων συνείδησης. Έτσι, με την κατάλληλη εκ μέρους τους δραστηριοποίηση, η οποία θα επιδιωχθεί να αποκτήσει και πολιτική κάλυψη, θα κατορθώσουν την αύξηση του αριθμού των μαθητών που θα ζητούν απαλλαγή, ώστε να τους οδηγήσουν στο μάθημα θρησκειολογίας που σχεδιάζουν να φτιάξουν ως «αντίπαλον δέος» στο χριστιανικό μάθημα που επιτάσσει το ΣτΕ και το Σύνταγμα την ελληνική πολιτεία να παρέχει στους χριστιανούς μαθητές. Παραβλέπουν σκόπιμα και παρερμηνεύουν με νομικίστικους ακροβατισμούς τη ρητή αναφορά των δικαστικών αποφάσεων ότι δικαίωμα απαλλαγής έχουν μόνον οι αλλόθρησκοι, ετερόδοξοι και άθεοι και ουσιαστικά, εκμεταλλευόμενοι το γενικό κλίμα αδιαφορίας, προτείνουν τους χριστιανούς μαθητές να συμπεριφερθούν ως άθεοι για να κατορθώσουν να αποδράσουν από το χριστιανικό μάθημα των Θρησκευτικών.
Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό. Οι προθέσεις γίνονται ολοένα και πιο ξεκάθαρες. Το ζητούμενο είναι απέναντι σε τέτοιες μεθοδεύσεις να υπάρξουν οι κατάλληλες πολιτικές αποφάσεις και ο επιβαλλόμενος δικαστικός έλεγχος, εφόσον κριθεί αναγκαίο. Σίγουρα στη φάση αυτή θα πρέπει να δοθεί μεγάλη βαρύτητα στον τρόπο με τον οποίο το Υπουργείο Παιδείας θα καθορίσει το πλαίσιο των απαλλαγών, με τρόπο ώστε και το δικαίωμα αθέων, αλλοθρήσκων και ετεροδόξων να προστατεύεται μαζί με τα προσωπικά τους δεδομένα αλλά παράλληλα και η κατάχρηση του δικαιώματος απαλλαγής να αποφεύγεται. Και τούτο γιατί είναι πλέον φανερό ότι υπάρχει σχέδιο αποδόμησης του μαθήματος των Θρησκευτικών, που στηρίζεται πάνω στην κατάχρηση των απαλλαγών.


Ἐνδιαφέρουσα τοποθέτηση
τοῦ Χρήστου Γιανναρᾶ
γιά τά συγκριτιστικά «νέα» Θρησκευτικά :


 «Με συγχωρείτε, γνώμη προσωπική εκφράζω χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, αλλά όταν είδα πέρυσι τον εγγονό μου στη Γ΄ Δημοτικού να ξεκινάει να μαθαίνει τα ιερά ονόματα, Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ, Χριστός, Παναγιά, άγιος Νικόλας, Ζαρατούστρα, Μωάμεθ πρώτος, δεύτερος, Βούδας, πρώτος, δεύτερος, τρίτος, είπα ότι σήμερα ένα παιδί για να ενδιαφερθεί γι’ αυτά πρέπει να ΄ναι βλαμμένο, σαφώς, πρέπει να ‘ναι άρρωστο.
Βέβαια υπάρχει το ερώτημα: Επομένως θα παραιτηθούμε από το να μαθητεύσουν τα παιδιά σε όλο αυτό το θαύμα, το οποίο είναι μες τα πόδια μας, μέσα στα χέρια μας, η έκφραση της τέχνης η οποία γεννήθηκε από την εκκλησιαστική εμπειρία και είναι η οργανική συνέχεια του Ελληνισμού, του ελληνικού πολιτισμού. Το έχω πει κατά κόρον αλλά θα το πω μια ακόμη φορά. Ένα μάθημα στο σχολειό θα το ήθελε ο κάθε Έλληνας, εάν μπορούσε να εισαγάγει το παιδί, όποιο παιδί, μουσουλμανάκι, ό,τι να ‘ναι, από τη στιγμή που τελειώνει τη σχολική παιδεία στην Ελλάδα, απαιτώ να ξέρει όταν τελειώνει, ποια μεταφυσική γέννησε τον Παρθενώνα και ποια μεταφυσική γέννησε την Αγιά Σοφιά και την εικόνα και τον Ρωμανό τον Μελωδό. Δεν του ζητώ να πιστέψει ούτε στη μια ούτε στην άλλη, αλλά να ξέρει».

thriskeftika.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: