Translate

Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

 

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΑΡΑΔΟΤΟΥ ΝΗΣΤΕΙΑΣ

ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

 

(ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ "ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ"),

ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΦΕΤΟΣ (2024),

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΣΕΒΗΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΚΑΡΠΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ



Κάποιοι θα στενοχωρηθούν και άλλοι θα αμφισβητήσουν ότι αυτό που θα αναφέρουμε στη συνέχεια δεν το λέμε από διάθεση κατηγορίας αλλά χάριν της αληθείας.

Οι Άγιοι Απόστολοι στις Διαταγές τους καθόρισαν μια Νηστεία προς τιμήν του Αγίου Πνεύματος, η οποία όπως αναφέρουν πρέπει να αρχίζει μια εβδομάδα μετά την Πεντηκοστή, δηλαδή την επομένη (Δευτέρα) μετά την Κυριακή των Αγίων Πάντων. Η εβδομάδα που πέρασε είναι άνευ νηστείας, όπως και η Διακαινήσιμος εβδομάδα μετά το Πάσχα. Γι' αυτό, όρισαν οι ίδιοι οι Άγιοι Απόστολοι όπως η νηστεία προς τιμήν του Αγίου Πνεύματος να ξεκινά από αύριο.

Αρχικά η διάρκεια της Νηστείας ήταν μια εβδομάδα. Λίγο αργότερα οι διάδοχοι των Αγίων Αποστόλων, οι Άγιοι Πατέρες, την προέκτειναν μέχρι την εορτή των Αγίων Αποστόλων, η οποία προφανώς δεν υπήρχε εν όσω εκείνοι ζούσαν. Έτσι, η Νηστεία αυτή, που επαναλαμβάνω είναι προς τιμήν του Αγίου Πνεύματος, ονομάστηκε και έμεινε γνωστή ως νηστεία των Αγίων Αποστόλων. Γι' αυτό, πολλοί από άγνοια νομίζουν ότι είναι προς τιμήν τους. Δεν είναι όμως, διότι απλά οι ίδιοι οι Άγιοι Απόστολοι την εθέσπισαν. Είναι όμως Αποστολοπαράδοτη!

Επίσης, είναι κυμαινόμενη όσον αφορά στη διάρκειά της, διότι εξαρτάται από το Πάσχα. Η μικρότερη διάρκειά της είναι περίπου δέκα (10) ημέρες (πρώϊμο Πάσχα) και η μεγαλύτερη περίπου ένας μήνας. Ποτέ, όμως, δεν (επιτρέπεται να) καταργείται! Την κατάργησή της επέφερε η αντικανονική και εν προκειμένω βλάσφημη κατά του Αγίου Πνεύματος Καινοτομία του νέου ημερολογίου! Και τούτο, διότι, όταν το Πάσχα είναι όψιμο (δηλαδή όταν πέφτει αργά), εξαιτίας της αποκοπής των 13 ημερών κατά το νέο ημερολόγιο, έρχονται χρονιές που η Αποστολοπαράδοτη και αρχαία αυτή Νηστεία προς τιμήν του Αγίου Πνεύματος.... ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ! Καταργείται εντελώς, δεν υπάρχει!

Αυτό συμβαίνει και εφέτος, το 2024. Χθες 29 Ιουνίου, με το νέο ημερολόγιο, ήταν η εορτή των Αγίων Αποστόλων Πέτρου & Παύλου, σήμερα είναι των Αγίων Πάντων και αύριο θα έπρεπε να ξεκινάει η νηστεία προς τιμήν του Αγίου Πνεύματος μέχρι την εορτή των Αποστόλων Πέτρου & Παύλου, η οποία εορτή όμως ήδη πέρασε! Τραγέλαφος!

Και όλη αυτή η ασεβής σύγχυση και ανατροπή, που έχει ως αποτέλεσμα την κατάργηση της Αποστολοπαράδοτης αυτής Νηστείας, χάριν ποιάς ανάγκης; Καμμίας! Αλλά, χάριν τίνος; Χάριν της Αστρονομίας, που για τα μάτια του κόσμου θεωρήθηκε ως δήθεν επιβαλλόμενος εκσυγχρονισμός και συμπόρευση με τα Δυτικά Κράτη που είχαν ήδη συμμορφωθεί στην ημερολογιακή αλλαγή. Αλλαγή, όμως, την οποία δεν προκάλεσε καν κάποιο κοσμικό Κράτος, παρά ο Πάπας Γρηγόριος ο ΙΓ' κατά τον ΙΣΤ' αιώνα, ο οποίος θέλησε αυθαίρετα να επιβάλει το δικό του ημερολόγιο που προς τιμήν του ονομάστηκε Γρηγοριανό.

Και να σκεφθεί κάνεις ότι αυτή είναι μόνον μια από τις πολλές ανωμαλίες, ανατροπές και ασεβείς επιπτώσεις που είχε, προκάλεσε και επέφερε η αντικανονική αλλαγή του ημερολογίου.

Κατόπιν αυτού, εύλογα τίθεται το ερώτημα : Είναι δυνατόν να είναι αποδεκτή και θεάρεστη μια τέτοια αλλαγή ή μάλλον καινοτομία, η οποία συνιστά ασέβεια κατά της Παραδόσεως, εφόσον προκαλεί ακόμη και κατάργηση Αποστολοπαραδότου Νηστείας;

Είναι ποτέ δυνατόν η Εκκλησία με Απόφασή της να σκανδαλίζει το ευσεβές ποιμνιό Της, να επιβάλει και μάλιστα με τη βία (διότι αυτό έγινε) κάτι που δεν υπηρετεί τη σωτηρία των πιστών, να ανατρέπει και να καταργεί Αποστολοπαράδοτες και Πατροπαραδοτες εντολές και παραδόσεις;

Είναι δυνατόν η Εκκλησία να εγκαταλείπει τα πνευματικά της κριτήρια και να ενεργεί με οδηγό κοσμικά κριτήρια ή επιστημονικές απόψεις που δεν μπορούν να καθορίζουν ή ρυθμίζουν τη ζωή της Εκκλησίας (πικρή γεύση αυτού πήραμε τελευταία με την ιστορία του κορωνοϊού);

Ασφαλώς, ΟΧΙ!

Άλλωστε δεν υπήρξε ποτέ κανονική Συνοδική Απόφαση της Εκκλησίας για την εισαγωγή της Καινοτομίας του νέου ημερολογίου! Η Καινοτομία υπήρξε εισήγηση προερχόμενη και εμπνεόμενη από τη λεγομένη Οικουμενι(στι)κή Κίνηση, η οποία κυριαρχεί στο χώρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου από τις αρχές του 20ου αιώνα και από τον χώρο της Μασωνίας, των οποίων οπαδοί και μέλη υπήρξαν οι πρωτεργάτες της επιβολής του Νεοημερολογιτισμού, ο μασώνος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Μελέτιος Μεταξάκης και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος.

Γι' αυτό και οι πιστοί όχι μόνο δεν είχαν καμία υποχρέωση να την αποδεχθούν και ακολουθήσουν, αλλά όφειλαν, όπως και έπραξαν αρκετοί εξ αυτών, να την απορρίψουν και αποδοκιμάσουν, όταν μάλιστα υπήρχαν εναντίον αυτής της Καινοτομίας κανονικές Συνοδικές Αποφάσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, οι οποίες ελήφθησαν από τρεις όντως Πανορθοδόξους Συνόδους στις οποίες πρωτοστάτησαν ο διαπρεπής αοίδιμος Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμίας ο Β' ο Τρανός και ο πρόμαχος της Ορθοδοξίας και πολέμιος της ημερολογιακής παπικής Καινοτομίας (αποκληθείς ως ο νέος μετά την Άλωση Φώτιος!) Άγιος Μελέτιος, Πατριάρχης Αλεξανδρείας, ο Πηγάς.


Στον τελευταίο ανήκει η εξαίρετη φράση που πρέπει να είναι οδηγός στην πορεία μας, μακρυά από τις πεπλανημένες και απατηλές ψευδο-πνευματικές απόψεις του τύπου "το ημερολόγιο δεν είναι δογματικό θέμα" ή "κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία για να μη κάνουμε σχίσμα" (ενώ σχίσμα το προκαλεί η Καινοτομία και όχι όσοι την απορρίπτουν), και αυτή η φράση είναι η εξής :

"Μη εξέλθης των πατρώων ευρείν αλλαχόθι τον Χριστόν" που στην απλή γλώσσα αποδίδεται ως, μή φεύγετε από τις πατρώες (πατρικές) παραδόσεις, αναζητώντας ματαίως μακράν και εκτός αυτών να βρείτε τον Χριστόν!

Δ. Κ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: