Translate

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

  12 Δεκεμβρίου 1452 - 25 Ιουλίου 2023

 

Ποιά ἡ κοινή συμφορά τῶν δύο αὐτῶν ἡμερομηνιῶν
ἡ ὁποία ἔλαβε χώρα στούς ἀντιστοίχους (τήν ἐποχή των) Πατριαρχικούς Ναούς τῆς Κωνσταντινουπόλεως, τήν Ἁγία Σοφία καί τόν  Ἅγιο Γεώργιο (Φανάρι);

 

υπό Δημ. Κ. Αναγνώστου, Θεολόγου



Την 25 Ιουλίου 2023, ο χειροτονούμενος υπό του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου Επίσκοπος Φιλομηλίου κ. Θεοφάνης Koja στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι (παρουσία και του Πατριάρχου Βαρθολομαίου) απήγγειλε το Σύμβολο της Πίστεως με την αιρετική (Παπική) προσθήκη του filioque (φιλιόκβε).

"Το βλάσφημο filioque είχε να ακουστεί στη Βασιλεύουσα των Πόλεων από τις 12 Δεκεμβρίου του 1452, όταν ο αρνησίθρησκος πρώην μητροπολίτης Κιέβου και μετέπειτα καρδινάλιος Πελοποννήσου Ισίδωρος διακήρυξε, μέσα στο Ναό της Αγίας Σοφίας, την ένωση Ορθοδόξων και Λατίνων τελώντας λειτουργία κατά το ρωμαϊκό τυπικό."

Το τι επακολούθησε την πρώτη περίπτωση είναι γνωστό και όσον αφορά στην Πόλη και την Ρωμηοσύνη και τον απαράμιλλου κάλλους Ναό της του Θεού Σοφίας!

Μήπως είναι πλέον η ώρα ημάς εξ ύπνου εγερθήναι;

 

Υ. Γ. 1 Την φρικτή είδηση την διαβάσαμε σε σχετική Ανακοίνωση της Συνόδου της Αυτοκεφάλου Ορθοδόξου Εκκλησίας της Αλβανίας, της περί τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο, ότι δηλαδή στο Φανάρι (Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως) χειροτονήθηκε, την 25η Ιουλίου 2023, ένας, όπως τον χαρακτηρίζουν, υπονομευτής της ενότητος της εν Αλβανία Εκκλησίας και μάλιστα ο χειροτονηθείς απήγγειλε, αντί του κανονικού "Πιστεύω", το Πιστεύω των Παπικών, δηλαδή με την αιρετική προσθήκη του filioque (φιλιόκβε = εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος και εκ του Υιού σε αντίθεση με ό,τι εθέσπισαν η Α' και Β' Οικουμενικές Σύνοδοι εκατοντάδων Αγίων Πατέρων)!!!

Καλά έλεγε ο μακαρίτης ο π. Γεώργιος ο Μεταλληνός ότι πλέον μας έκαναν ουνίτες!

Απίστευτο (και να ήταν το μόνο...) κι όμως αληθινό! Εκτός εάν ψεύδεται επισήμως και δημοσίως η Σύνοδος του Αρχιεπισκόπου Αναστασίου!

Μέσα στο λεγόμενο Κέντρο της Ορθοδοξίας διακηρύχθηκε (και) η φοβερή Παπική αίρεση του Φιλιόκβε! Αίρεση η οποία έχει καταδικαστεί υπό της Η' Οικουμενικής Συνόδου το 879 μ. Χ. επί Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Αγίου Φωτίου του Μεγάλου. Τι απομένει;

Αυτή κι αν είναι εμπρησμός και πυρκαϊά και πύρινος εφιάλτης, όχι κατά της επιγείου Πατρίδος μας αλλά κατά της Αληθινής Πίστεώς μας !



Υ. Γ. 2 Ο περίλαμπρος και περικαλλής Ναός της του Θεού Σοφίας στην Βασιλεύουσα Πόλη των πόλεων, την Κωνσταντινούπολη. Σήμερον Τζαμί (Μωαμεθανικό Τέμενος).

 


Υ. Γ. 3 Ο Πατριαρχικός Ναός του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι. Τα τελευταία έτη εντός αυτού έχει πολυχρονιστεί ως κανονικός Ορθόδοξος Επίσκοπος ο.... Πάπας της Ρώμης, ο αιρετικός και δεδηλωμένος εχθρός της Πίστεως και του Γένους μας! Επιπλέον, έχει ο ίδιος (ο Πάπας) θυμιατισθεί και εκφώνως μνημονευθεί, υπό ιεροφορεμένου Διακόνου, ως κανονικός και ορθόδοξος Επίσκοπος Ρώμης, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου (υπάρχει σχετικό βίντεο).

 


Υ. Γ. 4 Περιχαρείς μετά την χειροτονία του Φιλομηλίου, ο χειροτονήσας κ. Ελπιδοφόρος, ο χειροτονηθείς (φέρων επισκοπικό εγκόλπιο) και ομολογήσας την αίρεση του filioque κ. Θεοφάνης και ο παρασταθείς και ουδέν μεμπτόν διαπιστώσας κ. Βαρθολομαίος.




Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023

 Εκκλησία της Αλβανίας: Πρωτοφανής επιβράβευση

  

Ὑπό χειροτονουμένου
Ἐπισκόπου στό Φανάρι
ἀπαγγέλεται τό "Πιστεύω" μέ τό Filioque
(αἱρετική Παπική προσθήκη)!

 

Τό ἐκδικητικό Φανάρι δέν διστάζει νά "κτυπήσει" πισώπλατα τήν διαφωνοῦσα πρός αὐτό (κυρίως στό Οὐκρανικό ζήτημα) Ἐκκλησία τῆς Ἀλβανίας!



 

Τό κείμενο πού ἀκολουθεῖ ἀποτελεῖ Ἀνακοίνωση τῆς περί τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀλβανίας Ἀναστάσιο Συνόδου τῆς Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἀλβανίας:

 

Πρωτοφανής επιβράβευση υπονομευτού της ενότητος της Ορθοδόξου Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Αλβανίας.

Πρωτοφανής επιβεβαίωση της ακαταλληλότητός του να διαποιμάνει ορθόδοξο ποίμνιο.

Ο Θεοφάνης Κόγιας κατά την κρίσιμη στιγμή της εις Επίσκοπον χειροτονίας του, προεξάρχοντος του Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου ἐν Φαναρίῳ τῆ 25ῃ Ἰουλίου 2023, απήγγειλε το Σύμβολο της Πίστεως με το filioque.

Romfea


Σχόλιο διαχειριστοῦ: Διαβάσαμε, λοιπόν, στήν Ἀνακοίνωση τῆς περί τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀλβανίας Ἀναστάσιο Συνόδου τῆς "Αὐτοκεφάλου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἀλβανίας" ὅτι στό Φανάρι (Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως) χειροτονήθηκε ἕνας, ὅπως τόν χαρακτηρίζουν, ὑπονομευτής τῆς ἑνότητος τῆς ἐν Ἀλβανία Ἐκκλησίας καί μάλιστα ὁ χειροτονηθείς ἀπήγγειλε, ἀντί τοῦ κανονικοῦ "Πιστεύω", τό "Πιστεύω" τῶν Παπικῶν, δηλαδή τό ἀλλοιωμένο "Πιστεύω" μέ τήν αἱρετική προσθήκη τοῦ filioque (φιλιόκβε = ἐκπόρευση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος "καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ" σέ ἀντίθεση μέ ὅ,τι ἐθέσπισαν ἡ Α' καί Β' Οἰκουμενικές Σύνοδοι ἑκατοντάδων Ἁγίων Πατέρων)!!! Καλά ἔλεγε ὁ μακαρίτης ὁ π. Γεώργιος ὁ Μεταλληνός ὅτι πλέον μᾶς ἔκαναν οὐνίτες! Ἀπίστευτο (καί νά ἦταν τό μόνο...) κι ὅμως ἀληθινό! Ἐκτός ἐάν ψεύδεται ἐπισήμως καί δημοσίως ἡ Σύνοδος τοῦ Ἀναστασίου! Μέσα στό λεγόμενο Κέντρο τῆς Ὀρθοδοξίας διακηρύχθηκε (καί) ἡ φοβερή Παπική αἵρεση τοῦ Φιλιόκβε! Τί ἀπομένει; Αὐτό κι ἄν εἶναι ἐμπρησμός καί πυρκαϊά καί πύρινος ἐφιάλτης, ὄχι κατά τῆς ἐπιγείου Πατρίδος μας ἀλλά κατά τῆς Ἀληθινῆς Πίστεώς μας !


Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023

 

Ἤρχισεν ἡ τρίτη καὶ τελικὴ φάσις τῆς «ἑνώσεως»


 

 Ἀνακοινωθέντα καὶ ἐπιστολαὶ ἀναφέρονται εἰς συμφωνίαν Ὀρθοδόξων καὶ παπικῶν, ἀλλὰ δὲν δίδονται τὰ κείμενα εἰς τὴν δημοσιότητα. Φοβοῦνται κάτι; Παραθέτομεν ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ἐπιστολὴν τῆς 29ης Ἰουνίου 2023 τοῦ Πατριάρχου Κων/λεως πρὸς τὸν Πάπαν:

«Εἴμαστε ἰδιαίτερα ἱκανοποιημένοι ποὺ ἡ δέκατη πέμπτη ὁλομέλεια τῆς Μικτῆς Διεθνοῦς Ἐπιτροπῆς Θεολογικοῦ Διαλόγου μεταξὺ τῶν Ἐκκλησιῶν μας συνῆλθε στὶς ἀρχὲς αὐτοῦ τοῦ μήνα στὴν ἀρχαία πόλη τῆς Ἀλεξάνδρειας, τὴν ἕδρα τοῦ δεύτερου θρόνου τῆς Ὀρθοδοξίας, καὶ κατέληξε σὲ συμφωνία γιὰ τὸ ἔγγραφο μὲ τίτλο «Συνοδικότητα καὶ Πρωτοκαθεδρία στὴ δεύτερη χιλιετία καὶ σήμερα». Αὐτὸ τὸ ἔγγραφο δίνει, στὸ μέτρο τοῦ δυνατοῦ, μία κοινὴ ἀνάγνωση τῶν ἀντιπαραθέσεων τῆς δεύτερης χιλιετίας σχετικὰ μὲ τὴν ἄσκηση τῆς πρωτοκαθεδρίας στὸ πλαίσιο τῆς συνοδικότητας, τόσο στὴ Δύση ὅσο καὶ στὴν Ἀνατολή, μὲ πνεῦμα διαφάνειας, γιὰ «περαιτέρω ἀμοιβαία κατανόηση καὶ ἐμπιστοσύνη ποὺ ἀποτελοῦν βασικὲς προϋποθέσεις γιὰ τὴ συμφιλίωση στὶς ἀρχὲς τῆς τρίτης χιλιετίας», ὅπως ἀναφέρεται στὴν εἰσαγωγή του.

Αὐτὸ τὸ ἔγγραφο ἀνοίγει τὸ δρόμο γιὰ ἕναν ἀκόμη πιὸ πολλὰ ὑποσχόμενο διάλογο, ὄχι ἁπλῶς ἕνα διάλογο ἀγάπης ἀλλά, κυρίως, ἕνα διάλογο ἀλήθειας. Ὅπως ἀποφάσισε ἡ Ἐπιτροπή, τὸ ἑπόμενο θέμα ἀνταλλαγῆς ἀπόψεων θὰ ἐξετάσει τὰ θεολογικὰ καὶ κανονικὰ ζητήματα ποὺ ἀπομένουν νὰ ἐπιλυθοῦν, ὥστε νὰ ἀποκατασταθεῖ ἡ κοινωνία μεταξὺ τῶν δύο Ἐκκλησιῶν μας».

 

Ορθόδοξος Τύπος


Τρίτη 18 Ιουλίου 2023

Πατριάρχης Βαρθολομαῖος καί Πρόεδρος Ζελένσκι ἠθικοί αὐτουργοί ἀπάνθρωπων διωγμῶν

 

Προφυλακίστηκε ὁ Ἡγούμενος τῆς Λαύρας τοῦ Κιέβου, Μητροπολίτης Παῦλος

 

 


 

Δεν έχουν τέλος τα μαρτύρια που βιώνει καθημερινά η Εκκλησία της Ουκρανίας, από τις πολιτικές και δικαστικές αρχές της χώρας.

Συγκεκριμένα την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023 στο πλαίσιο της εξετάσεως του φακέλου κατά του Καθηγουμένου της Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου, Μητροπολίτη Βίσγκοροντ και Τσερνόμπιλ κ. Παύλου το δικαστήριο μετέτρεψε την ποινή από κατ' οίκον περιορισμό σε κράτηση με δυνατότητα αποφυλάκισης με χρηματική εγγύηση 900.000 δολαρίων.

Η ετυμηγορία εκδόθηκε μετά από αίτημα της Εισαγγελίας, η οποία κατηγορεί τον Μητροπολίτη Παύλο ότι «προέβη σε δηλώσεις, οι οποίες δικαιολογούσαν και αρνούνταν τις ενέργειες του κράτους - εισβολέα και προσέβαλε κατ’ επανάληψιν τα θρησκευτικά αισθήματα των Ουκρανών» (σ.σ. τοποθετήθηκε κατά του εκκλησιαστικού σχίσματος).

Ως «αποδεικτικά στοιχεία» προσκόμισαν υλικό των υποκλοπών τηλεφωνημάτων των συνομιλιών του Μητροπολίτη, όπου δήθεν εκφράζει αμφιβολίες ως προς τη σκοπιμότητα πολέμου κατά της Ρωσίας.

Ειδικότερα παρατίθενται τα λεγόμενά του: «Η Αμερική πολεμά τη Ρωσία μέχρι τον τελευταίο Ουκρανό».

Να σημειωθεί ότι ο Μητροπολίτης Παύλος δεν αναγνώρισε την ενοχή του, ενώ προ της συνεδρίας κάλεσε τους πιστούς σε ανδρεία λέγοντας:

"Με κατηγορούν ότι δεν είμαι δήθεν Ουκρανός πολίτης, αν και έχω μια μόνον ιθαγένεια και ζω εδώ με τον λαό μου. Μου προσάπτουν ότι υποστηρίζω την επίθεση, αλλά δεν την υποστηρίζω. Με κατηγορούν ότι σπέρνω διχασμούς, όμως δε σπέρνω, αλλά αποκόπτω τα ζιζάνια, για τα οποία ο Σωτήρ Χριστός είπε ότι θα έρθουν νέοι κήρυκες, οι οποίοι θα διχάσουν τον κόσμο… Όλα αυτά τα δέχομαι ως θέλημα του Θεού. Ο Θεός να με ενισχύσει να τα αντέξω όλα, ώστε να βλέπουν οι άνθρωποι και να μη σκανδαλίζονται όταν τους οδηγήσουν για βασανιστήρια, στο Συνέδριο για το όνομα του Χριστού. Σας παρακαλώ, να μείνετε στην πίστη, να μην υποκύψετε σε εκβιασμό, ο, τι και να λένε για το πρόσωπό μου, μην πιστεύετε, είναι ψέμα. Είμαι πιστός στον Προκαθήμενό μου, την αδελφότητα της Λαύρας και σε όλους σας».

Κατά τη διάρκεια της δίκης ο Μητροπολίτης Παύλος τόνισε τον προσωπικό και όχι δημόσιο χαρακτήρα των τηλεφωνικών του συνομιλιών.

Επίσης εξέφρασε την αμφιβολία ως προς την αυθεντικότητα ορισμένων συνομιλιών, επισημαίνοντας ότι αγνοεί τους ανθρώπους, των οποίων οι φωνές ακούγονται στην ηχογράφηση.

Να σημειωθεί ότι το δικαστήριο περιφρόνησε τις ενστάσεις του Σεβασμιωτάτου, ενώ αρνήθηκε να καλέσει ως μάρτυρες τα πρόσωπα εκείνα τα οποία δήθεν ήταν οι συνομιλητές.

Ο Μητροπολίτης Παύλος τέθηκε υπό κράτηση απευθείας στις εγκαταστάσεις του δικαστηρίου, όμως πρόλαβε να σχολιάσει την ετυμηγορία:

"Δεν συμφωνώ με την απόφαση. Η δικαστής έδειξε ότι της ασκούν πίεση άνθρωποι, οι οποίοι ενδιαφέρονται γι΄ αυτά. Όμως, τα δέχομαι ως θέλημα του Θεού. Το ποσό της εγγύησης είναι περισσότερο από 30 εκ. ρίβνα, ίσως μόνον ο εισαγγελέας δύναται να καταβάλει. Εγώ δε διαθέτω ένα τέτοιο ποσό, και κανείς δεν θα μου τα δώσει".

Ο Ουκρανός Ιεράρχης πρόλαβε και απευθύνθηκε μέσω δημοσιογράφου στη μητέρα του, την οποία δεν ελπίζει να ξαναδεί:

"Θέλω σήμερα να απευθυνθώ προς την μάνα μου. Ίσως, να την δω, ίσως όχι, αλλά δεν πρέπει να ντρέπεται για μένα. Διότι δικάζομαι για τον Χριστό και για την πίστη».

Στο βίντεο φαίνεται πώς οι αστυνομικοί απαγορεύουν στον Μητροπολίτη Παύλο να σχολιάσει τη δικαστική απόφαση, αλλά ούτε του επιτρέπουν να πάρει τα απαραίτητα φάρμακα και δημοσίως του ασκούν πίεση να βγάλει το ιερό εγκόλπιο και να παραδώσει τη ράβδο του.

Από την πλευρά του ο δικηγόρος του Μητροπολίτη Παύλου, πρωθιερέας Νικήτας Τσέκμαν μιλώντας στο δικαστήριο, τόνισε ότι η υπόθεση του Σεβασμιωτάτου έχει πολιτικό χαρακτήρα.

Σχολιάζοντας τη δικαστική απόφαση υπογράμμισε ότι λαμβάνοντας υπόψη το προχωρημένο της ηλικίας και την υγεία του φυλακισμένου (βαριά μορφή του διαβήτη), η τοποθέτηση υπό κράτηση δύναται να κατηγοριοποιηθεί ως βασανισμός και απόπειρα δολοφονίας του Ιεράρχη.

Εμπειρογνώμονες επισημαίνουν το προφανές για την Ουκρανία ποσό εγγύησης, που όρισε το δικαστήριο.

Έτσι, ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία δύναται να αφεθεί ελεύθερος με εγγύηση 100.000 γρίβνα (2.719 δολάρια).

Ένας ύποπτος σε υπόθεση πώλησης παιδιών από την Ουκρανία στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση 1 εκατομμυρίου γρίβνα (27.100 δολάρια).

Η συνεδρία του δικαστηρίου συνεχίσθηκε μέχρι αργά το βράδυ, ενώ μετά το πέρας της ο Μητροπολίτης Παύλος οδηγήθηκε στη φυλακή και οι πιστοί έψαλλαν το «Χριστός Ανέστη».

 

Romfea.gr

Τετάρτη 12 Ιουλίου 2023

 

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΣΧΑΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ
ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΙΟΥΝΙΟΣ 2016)
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ



• Τελικώς για άλλα δεσμεύτηκε ο κ. Βαρθολομαίος και άλλα έπραξε στο «Ουκρανικό»

• Ο Μόσχας φαίνεται ότι είχε ξεκαθαρίσει την θέση του και προειδοποιήσει εγκαίρως για τις δραματικές εξελίξεις

• Επ΄ ευκαιρία, κρίνεται (και) η ειλικρίνεια του κ. Βαρθολομαίου, ο οποίος δεν διστάζει, όπως κάνει όταν επισκέπτεται το Άγιον Όρος, ακόμη και μπροστά στους Προκαθημένους να αρνείται εναντίον του «κατηγορίες», οι οποίες όμως ισχύουν στο ακέραιο  

 

Ουκρανικό «αυτοκέφαλο»: Ένας αποκαλυπτικός διάλογος

 

Κατά τήν τελευταία φάση τῆς προετοιμασίας τῆς λεγομένης «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου» (Κρήτη, Ἰούνιος 2016) πραγματοποιήθηκε ἀπό 21-27.1.2016 στό Ὀρθόδοξο Κέντρο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στὴ Γενεύη τῆς Ἐλβετίας Σύναξη τῶν Προκαθημένων τῶν Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν.

Τὰ πρακτικὰ τῆς Συνάξεως αὐτῆς ἐκδόθηκαν στὸν τόμο, Γραμματεία ἐπὶ τῆς Προπαρασκευῆς τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου, Σύναξις τῶν Προκαθημένων τῶν Ἁγιώτατων Ὀρθόδοξων Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, Πρακτικὰ-Κείμενα, ἒκδ. Ἀποστολικῆς Διακονίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Ἀθήνα 2021, σσ. 542.

Στό παρὸν δημοσιεύουμε ἀποσπάσματα ἐκ τῶν Πρακτικῶν καί εἰδικότερα τὸν ἔντονο διάλογο ποὺ εἶχε ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαῖος μὲ τὸν Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο κατὰ τὴν ἐναρκτήριο, τὴν 2η, 3η καὶ 4η συνεδρία ἀναφορικὰ μὲ τὸ Οὐκρανικὸ ζήτημα.

Ἡ σπουδαιότητα τοῦ διαλόγου αὐτοῦ εἶναι προφανὴς ἄν ἀναλογιστοῦμε ὅτι εἶναι ἡ τελευταία φορὰ ποὺ οἱ δύο Προκαθήμενοι συζητοῦν δημοσίως καὶ σέ τόσο ὑψηλὸ ἐπίπεδο, ἐνώπιον ὅλων τῶν Προκαθημένων, τὸ ζήτημα τοῦ Οὐκρανικοῦ σχίσματος.


[Σημείωση: παραθέτουμε μόνον ένα μικρό απόσπασμα εκ των δημοσιευθέντων στο ιστολόγιο romfea, από όπου και το σχετικό ρεπορτάζ, ενδεικτικό και επιβεβαιωτικό των ανωτέρω υποτίτλων της παρούσης αναρτήσεώς μας.] 

«(…..)

10. Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαῖος: … Ἀπήντησα διὰ βραχέων εἰς ἕκαστον προλαλήσαντα Ἀδελφόν, ἀλλὰ ὀφείλω μίαν ἀπάντησιν εἰς τὸν Μακαριώτατον ἀδελφὸν Μόσχας κ. Κύριλλον. Μακαριώτατε, ἐὰν ἀφῆκα εἰς τὸ τέλος τὴν ἀπάντησιν, τὸν σχολιασμὸν ἐν πάσῃ περιπτώσει, ἐπὶ τοῦ πλουσίου κειμένου τῆς ἀγορεύσεώς σας, ὀφείλεται εἰς τὸ γεγονὸς ὅτι θίγει πολλὰ σημεῖα, τὰ ὁποῖα ἀφοροῦν εἰς ὅλους ἡμᾶς καὶ ἤθελον νὰ ἔχομεν περισσότερον χρόνον εἰς τὴν διάθεσίν μας. Κατ’ ἀρχὴν καλωσορίζω ὅλην τὴν ἀντιπροσωπείαν σας καὶ χαίρω, διότι εἰς αὐτὴν συμπεριλαμβάνεται καὶ ὁ Μητροπολίτης Κιέβου κ. Ὀνούφριος, τὸν ὁποῖον ὅλοι ἐδῶ οἱ παρόντες ἀναγνωρίζομεν ὡς τὸν μόνον κανονικὸν ἱεράρχην τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας εἰς τὴν Οὐκρανίαν, βεβαίως μετὰ τῶν σὺν αὐτῷ ἄλλων ἁγίων ἀρχιερέων… (σ. 72). (....)

ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΟΣΧΑΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ: Τώρα, σχετικῶς πρὸς τὴν Οὐκρανίαν, ὑπάρχει ἓν σοβαρὸν πρόβλημα. Χαίρομαι ὅτι ὁ Μητροπολίτης Ὀνούφριος εἶναι παρών, θέλω ὅμως νὰ ἐκφράσω τοὺς κινδύνους τοὺς ὁποίους θεωρῶ ὑπαρκτούς. Θά συγκληθῇ ἡ Σύνοδος καὶ μετὰ θά καταβληθοῦν προσπάθειαι διὰ τὴν νομιμοποίησιν καὶ ἔνταξιν εἰς μίαν κανονικὴν δομὴν τῶν Οὐκρανῶν σχισματικῶν, εἴτε διὰ τῆς ἱδρύσεως δύο δικαιοδοσιῶν, τοῦ Μόσχας καὶ τοῦ Κωνσταντινουπόλεως, εἴτε διὰ τῆς παροχῆς αὐτοκεφάλου. Πρέπει νὰ κατανοήσωμεν ὅτι ἐὰν συμβῇ αὐτό, θά ἐπέλθῃ διχασμὸς καὶ σχίσμα εἰς ὅλην τὴν Ὀρθοδοξίαν. Οἱ ἀδελφοὶ Ἀντιοχείας καὶ Ἱεροσολύμων διέκοψαν τὴν μεταξὺ των κοινωνίαν, ἐξ αἰτίας μιᾶς ἐνορίας εἰς Κατάρ. Δι’ ἡμᾶς ἡ Οὐκρανία εἶναι ὅπως εἶναι διὰ τὴν Ἑλλάδα ἡ Θεσσαλονίκη. Δι’ ἡμᾶς τὸ Κίεβον εἶναι ἡ μήτηρ τῶν ρωσσικῶν πόλεων. Ὑπὸ οὐδένα ὃρον πρόκειται νὰ συμφωνήσωμεν διὰ ριζικὴν ἀλλαγὴν εἰς Οὐκρανίαν. Πρέπει νὰ ἐνθυμώμεθα ὅτι ἐὰν συμβῇ αὐτό, κατὰ ἢ καὶ μετὰ τὴν Σύνοδον, θά ἐπέλθῃ σχίσμα εἰς τοὺς κόλπους τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅπως τὸ σχίσμα τοῦ 1054, καὶ θέλω νὰ σᾶς εἰπῷ εὐθέως, Παναγιώτατε, ὅτι ἐδῶ δέν πρέπει νὰ ὑπάρχει «παίγνιον». Οὐδεὶς δεν πρέπει νὰ εἴπῃ: «τώρα θά διεξαχθῇ ἡ Σύνοδος, ὡς λέγουν κάποιοι ἀντιπρόσωποί σας, καὶ κατόπιν θά τὰ ἀποφασίσωμεν ὅλα. Τὶ θά κάνουν οἱ Ρῶσσοι; Θα ἐπιλέξουν τὴν ἑνότητά μας». Φοβούμεθα θά συμβοῦν πολὺ πιθανὸν γεγονότα,τὰ ὁποῖα θά διχάσουν τὴν Οἰκουμενικὴν Ὀρθοδοξίαν (σ. 81-82).

21. Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος: Εὐχαριστῶ διὰ τὴν νέαν ἀγόρευσίν σας. Βεβαίως, ἀπαντήσατε εἰς τὰ σημεῖα τῆς ἰδικῆς μου ἀπαντήσεως, καὶ τοῦτο εἶναι φυσικὸν καὶ ἀναμενόμενον… (σ. 84). Ὡς πρὸς τὴν Οὐκρανίαν, λέγετε ὅτι ἐπικαλοῦνται τὸ ὄνομά μου καὶ μοῦ ἐπιρρίπτουν ὅσα συμβαίνουν. Ἂς λέγουν ὃ,τι θέλουν μερικοὶ διὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν θέσιν των, ὅπως λέγουν καὶ οἱ «ὑπερορθόδοξοι», εἰς τὴν Ἑλλάδα καὶ ἀλλοῦ, ὅτι ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶναι αἱρετικός, ὅτι διεξάγει διαλόγους, ὅτι εἶναι οἰκουμενιστὴς ἢ ὅτι ἔχει φιλίαν μὲ τὸν Πάπαν. Ἕκαστος δύναται νὰ λέει ὃ,τι θέλει. Ἡ πραγματικότης εἶναι αὐτή, τὴν ὁποίαν ὅλοι βιοῦμεν, γύρῳ ἀπὸ μίαν τράπεζαν ἀγάπης καὶ μὲ τὴν κοινὴν πορείαν μας πρὸς δόξαν τῆς Ὀρθοδοξίας. Τὰ ἄλλα εἶναι κακόβουλοι ἐπικρίσεις καὶ κακολογίαι, αἱ ὁποῖαι δεν μᾶς ἐνδιαφέρουν. (….)».



Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023

 Ήρθε η ώρα (μας) για την ηλεκτρονική ταυτότητα;


ΔΙΑΒΑΣΤΕ - ΜΑΘΕΤΕ - ΑΦΥΠΝΗΣΤΕΙΤΕ – ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.....ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ
!!!



Σχόλιο διαχειριστού: Από το 1986 παρακολουθούμε προσωπικώς τη συζήτηση και τις εξελίξεις γύρω από τα ζητήματα που αφορούν το λεγόμενο ηλεκρονικό φακέλλωμα των πολιτών. Όλη αυτή την μακρά περίοδο, έχουν ειπωθεί, γραφτεί και ακουστεί πολλά. Αναμφίβολα, αρκετά από αυτά ήταν ατεκμηρίωτα, υπήρχαν όμως και αρκετά που ενώ αρχικά εκλαμβάνονταν ως υπερβολικά στην πορεία απεδείχθησαν μάλλον ρεαλιστικά.

Απ’ ότι φαίνεται, είμαστε πλέον πολύ κοντά στην υλοποίηση ενός καίριου βήματος στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ειδικότερα, όπως αναγγέλθηκε από του βήματος της Βουλής, στην έκδοση νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.

Το ζήτημα είναι σοβαρό, διότι συνδέεται με ζητήματα προσωπικών δεδομένων, διαχειρίσεώς τους αλλά και άλλα ζητήματα που προκύπτουν από την ομολογημένη παραδοχή ότι η νέου τύπου ταυτότητα θα φέρει μικροτσίπ τεχνολογίας RFID οπότε θα δίνει τη δυνατότητα και γεωεντοπισμού αλλά και διασυνδέσεως με υπολογιστές αναγνώσεως και επεξεργασίας δεδομένων.

Ως ελεύθεροι άνθρωποι προβληματιζόμαστε με κάθε τι που έστω και υποθετικώς μπορεί να επηρεάσει ή απομειώσει την ελευθερία ή την αξιοπρέπειά μας, μη προκρίνοντας από αυτά διευκολύνσεις και μείωση κόπου προς εξυπηρέτησή μας.

Οι καιροί, τους οποίους προφανώς διαμορφώνουν οι άνθρωποι και όχι η τύχη ή η μοίρα, είναι χαλεποί και πονηροί. Γι΄ αυτό πρέπει «να προσέχουμε για να έχουμε» και κυρίως να ενημερωνόμαστε όσο γίνεται ολόπλευρα και αντικειμενικά (δηλαδή τεκμηριωμένα), ούτως ώστε να είμαστε ικανοί να κρίνουμε και να διακρίνουμε τι συμβαίνει και τι πρέπει σε κάθε περίπτωση να πράξουμε ή να αποφύγουμε.

Τέλος, ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στα ζητήματα που άπτονται της Πίστεως, περί των οποίων τη μεγαλύτερη ασφάλεια και εγγύηση μας προσφέρει η αυθεντική διδασκαλία και καθοδήγηση που διαθέτει και μας παρέχει η Ορθόδοξη Εκκλησία, η Οποία έχει κεφαλή τον Χριστό και αναμφισβήτητα ζωντανά μέλη Της τους Αγίους, οι οποίοι (πρέπει να) αποτελούν τους απλανείς οδοδείκτες στην πνευματική μας πορεία.

Για τους παραπάνω λόγους, θα φιλοξενούμε στο εξής συχνότερα σχετικά κείμενα και άρθρα, όπως το κατωτέρω, τα οποία εκτιμούμε ότι συνεισφέρουν στον προαναφερθέντα σκοπό.

 

"Το Σύνταγμα της Ελλάδος σε ένα από τα αρχικά και θεμελιώδη άρθρα του και συγκεκριμένα στο αρ.5, παρ.4, ορίζει πως απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση στη Χώρα ή την ελεύθερη είσοδο και έξοδο από αυτή.

Αυτό το άρθρο θα ήταν ακριβώς αυτό που θα προστάτευε τα δικαιώματά μας κατά την διάρκεια των απαγορεύσεων και υποχρεωτικοτήτων εμβολιασμού της περιόδου ψόβιντ19.

Όμως, η κυβέρνηση κατά την Ζ' Αναθεωρητικη Βουλή, προσέθεσε μια "ερμηνευτική δήλωση" για την παράγραφο αυτή, που έλεγε πως στην απαγόρευση αυτή που ορίζει το Σύνταγμα, "δεν περιλαμβάνεται η λήψη μέτρων που επιβάλλονται για την προστασία της δημόσιας υγείας". Έτσι, με μια μικρή ερμηνευτική δήλωση, βρέθηκε το κλειδί, που ξεκλείδωσε την άμυνα της προστασίας της ελεύθερης κίνησης, και 20 χρόνια μετά επεβλήθησαν απαγορεύσεις κίνησης που ο τόπος δεν είχε βιώσει ούτε καν κατά την περιοδο της γερμανικής κατοχης.

Ας το αφήσουμε λίγο στην άκρη αυτό το θέμα και θα επιστρέψουμε σε λίγο.

Σήμερα όπως ακούτε και διαβάζετε, τίθεται στο προσκήνιο ένα άλλο ζήτημα που αφορά στην υποχρεωτική και καθολική αλλαγή των ταυτοτήτων με νέου τύπου που θα εμπεριέχουν ένα μικροκύκλωμα ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων (rfid chip).

Τα προβλήματα και οι ανησυχίες που προκαλεί αυτή η είδηση είναι πολλές και διάφορες, και τα πρώτα επιχειρήματα που είδαμε να διατυπώνονται από κυβερνητικούς υπέρ των νέων αυτών ταυτοτήτων είναι αδύναμα, αντιφατικά και έωλα.

Η ανησυχία δυνατότητας διαρκούς εντοπισμού και αποτύπωσης κίνησης του φέροντος την κάρτα/ταυτότητας δεν απομακρύνεται με την δικαιολογία πως το ίδιο συμβαίνει με το "έξυπνο κινητό" μας. Το ένα αποτελεί υποχρεωτικό αντικείμενο ταυτοποίησης που πρέπει να φέρουμε πάντα επάνω μας, ενώ το άλλο ειναι προαιρετικής φύσεως. Σημειωτέον εδώ, πως το "Έξυπνο τηλέφωνο" είναι μία επίσης ύπουλα λανθασμένη εννοιολογική προσέγγιση και ερμηνεία του smartphone καθώς το αρκτικόλεξο S.M.A.R.T. δίπλα σε έννοιες όπως phone, home, city κλπ, αναλύεται ως

S.elf

M.onitoring

A.nalysis and

R.eporting

T.echnology.

 

Είναι ένα μέσο παρακολούθησης και αναφοράς, για του οποίου την χρήση έχουμε συναινέσει ώστε να αποστέλλει αναφορές και ενημερώσεις σε υπηρεσίες σχετικά με την χρήση. Όμως, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το φέρουμε μονίμως επάνω μας, ή μπορούμε να έχουμε και φορητό τηλέφωνο χωρίς να είναι τεχνολογίας SMART.

Η ταυτότητα αντιθέτως, είναι ένα έγγραφο που υποχρεουσαι να φέρεις μονίμως πάνω σου. Αυτό συνεπάγεται μόνιμη δυνατότητα παρακολούθησης της κινησής σου, από ένα κράτος του οποίου οι χειριστές ήδη έχουν παραδεχθεί πως παρακολουθούσαν και παρακολουθούν ανθρώπους με παράνομες ή "ημινόμιμες" διαδικασίες.

Όμως σημαντικότερο ακόμα είναι να αναφέρουμε πως το μικροκύκλωμα των νεων ταυτοτήτων δινει πλέον την δυνατότητα για συνδυασμό και ταυτόχρονη επεξεργασία πολλών διαφορετικών μητρώων όπως ασφάλιση, φορολογική δραστηριότητα, επισκέψεις σε ελεγχόμενους χώρους κλπ....

Όλα αυτά αναβαθμίζουν πολλά επίπεδα πάνω την έννοια της παρακολούθησης του πολίτη, και επειδή δεν είμαστε αφελείς και αθώοι πλέον, έχοντας δει το μέλλον μέσα από τις αντίστοιχες μεθόδους ελέγχου που εφαρμόζονται εδώ και χρόνια στην Κίνα, (του οποίου κινέζικου κράτους την "αποτελεσματικοτητα" εξήραν οι Ευρωπαίοι διαχειριστές μας κατά το πρόσφατο γενικό λοκνταουν) είμαστε απολύτως βέβαιοι πως το μικροκύκλωμα των νεων ταυτοτήτων είναι η απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή, ώστε να εισέλθουμε σταδιακά σε νέα εποχή αυξημένου ελέγχου και επιβολής εξουσίας, που στην κορύφωσή της θα φτασει να ελεγχει όχι μόνο την ιδιότητά μας ως πολίτες αλλά ακόμα και τις δραστηριότητές μας, το σώμα και την σκέψη μας.

Για το τελευταίο μην βιάζεστε οι υπερασπιστές της κυβέρνησης... Όχι, δεν εννοώ πως θα μπουν στο μυαλό μας με μαγικό/υπερφυσικό τρόπο (αν και το επιθυμούν και αυτό), αλλά όταν αρχίσει να εφαρμόζεται point system για τις καθημερινές επιλογές μας και να ωθεί τον κόσμο προς συγκεκριμένες συμπεριφορές, επιλογές κλπ, τότε, ναι, εμμέσως ελέγχεται και η έκφραση της σκέψης και της προσωπικότητάς μας υπο την πίεση ενός νέου τύπου ολοκληρωτικού καθεστώτος που πλέον διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα για ρουφιάνους, χωρίς να έχει την ανάγκη για την σύσταση μιας υπηρεσίας τύπου "Stasi".

Σταδιακά πάντως με την ταυτότητα θα κάνεις τα πάντα, από το να μπεις σε mall, αεροδρόμια κλπ μεχρι να κινηθείς μέσα στην χώρα. Μην ξεχνάμε τις "πόλεις των 15 λεπτών" (15-minute cities) με τα εσωτερικα checkpoints για χάρη της ψευδούς οικολογικής "σταυροφορίας" που έχουν κηρύξει οι διαχειριστές των Εθνικών Κρατών. Ταυτόχρονα τα υπόλοιπα μητρώα των πολιτών (ιδιωτική/δημόσια ασφάλιση, φορολογική ενημερώτητα, point system κοινωνικής συμπεριφοράς) θα συνδεθούν με τον μοναδικό αριθμό που θα αντιπροσωπεύει το rfid chip και θα πρέπει για παράδειγμα να ταυτοποιηθεις για να μπεις σε ένα νοσοκομείο με ένα επείγον περιστατικό (την στιγμή που άλλοι περνούν νύχτα τα σύνορα και τους δίδονται πλήρη προνόμια).

Με λίγα λόγια, θα πρέπει να έχεις πάντα επάνω σου την ταυτότητα για να είσαι "ελεύθερος" πολίτης αλλα και για να είσαι "ασφαλής".

Αφήνω εκτός συζήτησης ζητήματα "δευτερεύουσας" φύσεως όπως οι πιθανοί κίνδυνοι hacking ολοκηρων βάσεων δεδομένων και υφαρπαγης πολυποίκιλων διασυνδεδεμένων προσωπικών στοιχείων, ή οι κίνδυνοι "διαβασματος" και "κλοπης" της κάρτας εκ του μακροθεν με τις δυνατότητες της τεχνολογίας που αφορούν την τεχνική φύση της υλοποίησης, καθώς αρχικά ενίσταμαι σε ιδεολογικό επίπεδο στην υιοθέτηση τέτοιας τεχνολογίας για ταυτοποίηση, καθώς καταστρατηγείται η έννοια της ταυτοποίησης και μετατρέπεται δολίως σε απόλυτη ηλεκτρονική διακυβέρνηση και απόλυτη εξουσία και έλεγχο, στα χέρια κυβερνήσεων που δεν πείθουν πλέον πως θέλουν το καλό μας.

Και για να κλείσω τον κύκλο, αν η Ζ' Αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001, χρησίμευσε τελικά το 2021, σκεφτείτε πως σήμερα με τις νέες ταυτότητες μπαίνει σε ράγες η εγκατάσταση της υλικοτεχνικής υποδομής που θα επιτρέψει τον απόλυτο έλεγχο και εξουσιασμό μας μετά από 10-20 έτη. Εμείς σήμερα θα επιτρέψουμε την αυριανή σκλαβιά των παιδιών μας.

ΕΜΕΙΣ σήμερα

προβαρουμε τις αλυσίδες ΤΟΥΣ."

Κείμενο: Ευσταθίου Δαφνομήλη



Κυριακή 2 Ιουλίου 2023

  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

Ἐκκλησιαστικές Κατασκηνώσεις

 "Φίλοι Χριστο" 2023


 

 

Μέ τή βοήθεια το Θεο καί τήν εὐλογία τῆς κκλησίας θά πραγματοποιηθοῦν καί ἐφέτος οἱ κκλησιαστικές Κατασκηνώσεις "Φίλοι Χριστο", στό γνωστό φιλόξενο χῶρο το συχαστηρίου τῆς σίας Εἰρήνης Χρυσοβαλάντου στήν Ονόη (Βιλλίων) ττικς.

διοργάνωση περιλαμβάνει δύο Κατασκηνωτικές Περιόδους, μία γιά ἀγόρια  καί  μία  γιά  κορίτσια.  Προηγεται    Α΄   Περίοδος    (τν ἀγοριν,   ἡλικίας   τν   μεγαλυτέρων  τάξεων   Δημοτικο   καί Γυμνασίου) πό  Σάββατο  15 Ἰουλίου  ἕως  Κυριακή  23 ουλίου  2023  (ν. ἡμ.) καί  Β΄  Περίοδος  (τν κοριτσιν) πό  Κυριακή   23  Ἰουλίου   ἕως Δευτέρα 31 Ἰουλίου  2023 (ν. ἡμ.).

Ο ἐνδιαφερόμενοι νέοι καί νέες τῆς κκλησίας μας, προκειμένου νά συμμετάσχουν, θά πρέπει νά πευθυνθοῦν στίς κατά τόπους νορίες καί τούς φημερίους, νά συμπληρώσουν τίς σχετικές Ατήσεις καί ἐγκαίρως νά νημερώσουν τηλεφωνικς τούς ὑπευθύνους τῆς διοργανώσεως.

 Οἱ   Γονες   καί   Κηδεμόνες   τν  νεαρῶν μελῶν  τῆς  κκλησίας,  ἐν συνεργασί  μετά    τν    Ἐφημερίων ,   λων    τν    Κληρικῶν    καί Κατηχητῶν  τῆς  Ἐκκλησίας  μας  , θά πρέπει  νά  μεριμνήσουν  ὥστε   νεολαία  τῆς  Ἐκκλησίας  μας  νά  μή  χάσει  αὐτή  τήν   εὐκαιρία ἀναψυχῆς  καί  ψυχαγωγίας , τήν  ποία  μέ  συνέπεια  καί  ἐπιτυχία  προσφέρει   ἐκκλησιαστικός  Κατασκηνωτικός  θεσμός   δη γιά 36η χρονιά!

Γιά ὁτιδήποτε σχετικό οἱ νδιαφερόμενοι μποροῦν νά πευθύνονται στούς δύο, ντιστοίχως, ὑπευθύνους τν δύο Κατασκηνωτικν Περιόδων,  στά  τηλέφωνα:  6949980072  (κ.  Παῦλος Πιπερίδης)  καί 6977180351 (κ. ναστασία Παυλίδου). πεύθυνος Κληρικός: Σεβ/τος πίσκοπος Νικαίας κ. Παῦλος.

 

κ τοῦ Γραφείου Νεότητος καί Κατηχητικο ργου τς κκλησίας Γ.Ο.Χ. λλάδος