Translate

Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

  

  Εὐρώπη ἔγινε....

"Λευκή Δαιμονία" !

 

● Ἡ κατάντια τοῦ μουσικοῦ διαγωνισμοῦ EUROVISION



τοῦ Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου

 

   Ο σπουδαίος Σέρβος Θεολόγος Νικόλαος Βελιμίροβιτς (Επίσκοπος Αχρίδος με τεράστια μόρφωση θύραθεν και θεολογική, ο οποίος λόγω της δράσεώς του εγκλείστηκε επί τριετία στο στρατόπεδο Νταχάου από το Ναζιστικό καθεστώς, κατά την περίοδο του Β' Π. Π.), αποκάλεσε την Ευρώπη «Λευκή Δαιμονία».  Προέβλεψε, επίσης, πως η πανίσχυρη Ευρώπη σύντομα θα γίνει συντρίμμια, λόγω αυτών των επιλογών της.

   Ο Γέροντας δε των Καθηγητών μας στη Θεολογική Σχολή Βελιγραδίου και Καθηγητής ο ίδιος της Δογματικής Ιουστίνος Πόποβιτς (+1979) σημείωνε για την Ευρώπη :

  «Ο homo europaeicus έπρεπε κατ’ ανάγκην να τρελλαθεί στο τέλος του πολιτισμού του· ο Θεοκτόνος ήταν αδύνατο να μη γίνει αυτοκτόνος. Η Wille zur Macht (Θέληση για δύναμη) μεταβλήθηκε σε Wille zur Nacht (Θέληση για νύχτα).

   Νύχτα, βαριά νύχτα έχει καλύψει την Ευρώπη. Γκρεμίζονται τα είδωλα της Ευρώπης και δεν είναι πολύ μακριά η μέρα, κατά την οποία δεν θα μείνει ούτε πέτρα επάνω στην πέτρα από την κουλτούρα και τον πολιτισμό της Ευρώπης, με τους οποίους αυτή ανήγειρε πόλεις και κατέστρεφε ψυχές, θεοποιούσε τα κτίσματα και απέρριπτε τον Κτίστη.

  Άδειασε ο ουρανός, διότι ο Θεός δεν είναι μέσα του. Άδειασε η γη, διότι δεν έχει επάνω της αθάνατη ψυχή. Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός έκανε τους δούλους του νεκροταφείο. Και αυτός ο ίδιος έγινε νεκροταφείο. «Θέλω να πάω στην Ευρώπη», δηλώνει ο Ντοστογιέφσκι, «και γνωρίζω ότι πηγαίνω σε νεκροταφείο…»!

   Όλα τα ανωτέρω ήρθαν στη σκέψη μας πληροφορούμενοι ότι ο παλαιότερα ελαφρύς και διασκεδαστικός μουσικός διαγωνισμός της Ευρώπης, η Eurovision, τον οποίο παρακολουθούν παγκοσμίως εκατομμύρια τηλεθεατές, έφθασε σταδιακά στο έσχατο κατάντημα - μετά την επί έτη προβολή όλων των διαστροφών της ερωτικής επιθυμίας του ανθρώπου, ως δήθεν αποδοχή της διαφορετικότητας και προστασία των δήθεν ανθρωπίνων δικαιωμάτων - να συμπεριλαμβάνει ως διαγωνιζόμενο τραγούδι την παρουσίαση και προβολή εικόνων και στοιχείων σατανισμού και μαύρης μαγείας! 




   Πρόκειται για τη συμμετοχή της Ιρλανδίας που κυριολεκτικά άφησε άφωνους και ενόχλησε και τους πλέον αδιάφορους και αφελείς τηλεθεατές του διαγωνισμού. Σέ μιά Σκηνή που είχε σχήμα σταυρού (!) διαμορφώθηκε κύκλος με αναμμένα κεριά εντός του οποίου σχηματίστηκε η πεντάλφα, ενώ η (;) τραγουδίστρια και ο χορευτής είχαν δαιμονικές μορφές. Όπως πληροφορηθήκαμε, το περιεχόμενο των στίχων του τραγουδιού αφορούσε στα "δικαιώματα" της λεγομένης ΛΟΑΤΚΙ κοινότητος.




    Αυτή η Ευρώπη, διότι υπάρχουν ευθύνες ακόμη και πολιτικές γι' αυτή την κατάντια, είναι καταδικασμένη να αυτοκαταστραφεί. Δεν έχει τίποτε να δώσει στους λαούς της και αποτελεί ό,τι χειρότερο για όσους προσκαλεί να την ακολουθήσουν ή να συνεργαστούν μαζί της. Μια λέξη και μόνον αρμόζει στο χθεσινό απαίσιο θέαμα και ακρόαμα: ΑΙΣΧΟΣ!


Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

 Ἀναστάσιμη μνήμη Μεγαλομάρτυρος Ἁγίου Γεωργίου


Συνεορτασμός (χρονικός)
νεοημερολογισάντων και ὀρθοδόξων
τοῦ πατρίου Ἑορτολογίου

 

 


Ἡ θαυματουργός Εἰκόνα τοῦ Ἁγ. Γεωργίου (Μονή Ζωγράφου)


Σήμερα συνεορτάζουν εκ συμπτώσεως (χρονικώς) όλοι οι Έλληνες, νεοημερολογίσαντες ορθόδοξοι Χριστιανοί και παραμείναντες στο πάτριο εορτολόγιο ορθόδοξοι Χριστιανοί.

Μέσα στο σύγχρονο χάος της συγχύσεως, της ακαταστασίας και των πολυδιασπάσεων είναι έστω κι αυτό μια μικρή παρηγορία.

Οι παραμείναντες στα Πάτρια έχουν σήμερα 23 Απριλίου και άρα εορτάζουν κανονικώς τη μνήμη του δημοφιλέστατου (ακόμη και μεταξύ των Μωαμεθανών) και πολυ-αγάπητου Αγίου Γεωργίου, του οποίου η μνήμη είναι ταυτισμένη με την Αναστάσιμη περίοδο. Οι νεοημερολογίσαντες, που έχουν σήμερα 6 Μαΐου, εορτάζουν σήμερα τον Άγιο εκ μεταθέσεως, διότι η κατ' αυτούς 23η Απριλίου συνέπεσε εντός της Μ. Τεσσαρακοστής και δεν προβλέπεται να εορτασθεί τότε, αφού όπως είπαμε η μνήμη του Αγίου είναι Αναστάσιμη.

Αυτό είναι ένα από τα πολλά προβλήματα περί το τυπικό της Εκκλησίας που προκάλεσε η άθεσμη και αντικανονική αλλαγή του ημερολογίου. Ένα άλλο ενδεικτικό και χαρακτηριστικό είναι η κατά το νέο ημερολόγιο κατάργηση, ανά έτη, της υπό των Αγίων Αποστόλων τεθεσπισμένης Νηστείας προς τιμήν του Αγίου Πνεύματος, η οποία ονομάζεται των Αγίων Αποστόλων επειδή καταλήγει στη μνήμη τους, και εφέτος για όσους ακολουθούν την Καινοτομία ΔΕΝ....υπάρχει!

Η εν λόγω Νηστεία έχει ορισθεί να αρχίζει την επομένη των Αγίων Πάντων και να τελειώνει την 29η Ιουνίου, μνήμη των Αγίων Αποστόλων Πέτρου & Παύλου. Εφέτος, λοιπόν, κατά την ανωμαλία που επέφερε η αλλαγή του ημερολογίου έρχεται πρώτα η 29η Ιουνίου και ακολουθεί η Κυριακή των Αγίων Πάντων, οπότε εξαφανίζεται και ασεβώς καταργείται για εφέτος η Νηστεία προς τιμήν του Αγίου Πνεύματος, για τους νεοημερολογίσαντες ορθοδόξους Χριστιανούς.

Πολλά είναι τα κακά που επέφερε η αντικανονική αλλαγή του ημερολογίου και πρώτο και σημαντικότερο η ίδια η ανά τον κόσμο εορτολογική διάσπαση και διχασμός των Ορθοδόξων Χριστιανών. Οι περισσότεροι (πολυπληθέστεροι) ακολουθούν το πάτριο εορτολόγιο (Ρώσοι, Σέρβοι, Ουκρανοί, Σκοπιανοί, Μαυροβούνιοι, Άγιον Όρος, Όρος Σινά κλπ) ενω αρκετοί (σαφώς λιγότεροι) ακολουθούν το νέο (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία κλπ).

Με αφορμή τη σημερινή έστω χρονική σύμπτωση του εορτασμού του Αγίου Γεωργίου και τη συμπλήρωση 100 ετών από την επιβολή της ημερολογιακής Καινοτομίας, το 1924, εύχομαι να αποκατασταθεί η ενότητα στην κανονική εορτολογική τάξη της Ορθοδόξου Παραδόσεως εν τη ακαινοτομήτω Εκκλησία ΚΑΙ προς Θεού να μην επιτρέψουμε την περαιτέρω διεύρυνση της αποστασίας και ολοκλήρωση της Προδοσίας από την μελετωμένη και σχεδιαζομένη υπό των οικουμενιστών αλλαγή του Ορθοδόξου εορτασμού του Πάσχα και ορισμού κοινού εορτασμού του μετά των αιρετικών Παπικών κ.α., όπως με προκλητική θρασύτητα και αδιαφορία για τον Ορθόδοξο κόσμο της Ανατολής εξήγγειλε για το επόμενο έτος 2025 και εξής ο κ. Βαρθολομαίος, εν συμφωνία μετά του αδελφού του κ. Φραγκίσκου, ψευδο-Πάπα Ρώμης.

Τώρα, παρά την εορτολογική διάσπαση στις ακίνητες εορτές, όσον αφορά στις κινητές εορτές (περί το Πάσχα) συμπίπτουν Νεοημερολογίτες και εμμείναντες στα Πάτρια πιστοί, δηλαδή για σχεδόν το 1/3 του έτους συμπίπτουμε ως προς αυτές χρονικά. Ο διάβολος που δημιούργησε το πρώτο σχίσμα φαίνεται δεν ανέχεται ούτε αυτή την τελευταία "κλωστή" σχέσεως με την ακαινοτόμητη εορτολογική Παράδοση της Ορθοδοξίας και θέλει με τα όργανά του να ολοκληρώσει την αποστασία και εφαρμόσει το ψαλμικό "Δεύτε και καταπαύσωμεν τας εορτάς του Θεού από προσώπου της γης"!

ΣΤΩΜΕΝ, ΛΟΙΠΌΝ, ΚΑΛΩΣ!



«Έαρ ημίν εξέλαμψεν η λαμπρά του Δεσπότου και θεία εξανάστασις, προς ουράνιον Πάσχα εκ γής ημάς παραπέμπον· ταύτη δε συνεκλάμπει τού πανενδόξου μάρτυρος Γεωργίου η μνήμη η φωταυγής»

«Εν θαλάσση με πλέοντα, εν οδώ με βαδίζοντα, εν νυκτί καθεύδοντα, περιφρούρησον· επαγρυπνούντα διάσωσον παμμάκαρ Γεώργιε»

 


«Ως τών αιχμαλώτων ελευθερωτής και τών πτωχών υπερασπιστής, ασθενούντων ιατρός, βασιλέων υπέρμαχος, τροπαιοφόρε μεγαλομάρτυς Γεώργιε»


Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Ἄς εἶναι αὐτό τό τελευταῖο Πάσχα πού τούς βρίσκει «ἀστέγους»....




Τό μικρό εὐσεβές ποίμνιο τῆς Κορίνθου
θυμᾶται, λυπᾶται ἀλλά
καί ἐλπίζει στόν Θεό, ἐνῶ προσβλέπει
στή βοήθεια τῶν ἀδελφῶν

 


Ἀπό τήν 25η Μαρτίου (ἐκ. ἡμ.) τοῦ 2022 περίπου σαράντα ψυχές (ὑπάρχουν καί κατηχούμενοι) στεροῦνται ἑνός μικροῦ ταπεινοῦ Ναοῦ γιά νά ἐκκλησιάζονται καί νά ζοῦν τή μυστηριακή ζωή τῶν πιστῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας στήν περιοχή τους. Σέ πνευματικό κίνδυνο βρίσκονται, ἀπό τήν ἔλλειψη ἐκκλησιασμοῦ, ἰδιαιτέρως τά νεαρά μέλη τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας


Ἔξωθι τοῦ Ναοῦ μετά ἀπό μία ἐκ τῶν πρώτων Θ. Λειτουργιῶν

Δύο χρόνια «ἄστεγοι» οἱ πιστοί ὑποφέρουν ἀπό τή στέρηση ὀρθοδόξου Ναοῦ καί μέ τήν οἰκονομική ἀδυναμία νά μεταβαίνουν ὅσο συχνά τό ἐπιθυμοῦν σέ λειτουργοῦντα Ναό κάνοντας ταξείδι 180 χιλιομέτρων κάθε φορά

 

Κυριακή Ὀρθοδοξίας 2018 μέ τόν πρῶτο Λειτουργό π. Νικόλαο Κ.

● Μετά ἀπό μία πενταετία (2017-2022) φιλοξενίας σέ ἕναν ἰδιωτικό Ναό (ἀπό τόν ὁποῖο τούς ἔξωσαν), οἱ πιστοί τῆς Κορίνθου ἱκετεύουν ὅλους τούς ὀρθοδόξους Κληρικούς, Ἀρχιερεῖς & Ἱερεῖς, λαϊκούς ἀδελφούς καί ἀδελφές, Πατέρες καί Μητέρες, Ἐνοριῶν καί Μονῶν Ἑλλάδος, Κύπρου, Εὐρώπης, Ἀμερικῆς, Καναδᾶ καί Αὐστραλίας νά τούς ἐνισχύσουν προσευχητικά καί (οἱ δυνάμενοι) οἰκονομικά προκειμένου, νά ἀνεγερθεῖ, μέ τήν εὐλογία τῆς Ἐκκλησίας, σέ ὑπάρχον δωρηθέν κτῆμα, ἕνας μικρός ταπεινός Ναός γιά τήν πνευματική τους ἀνάπαυση καί ἐξυπηρέτηση

 

Μετά ἀπό Θ. Λειτουργία μέ ἱερουργό τόν π. Βασίλειο Τ.

●Ὅσοι δύνανται καί θελήσουν ἐκ τοῦ περισσεύματος ἤ καί ἐκ τοῦ ὑστερήματός των, βέβαιοι ὅτι ἐπιτελοῦν ἱερό ἔργο καί θά μνημονεύονται αἰωνίως ὡς κτίτορες τοῦ Ναοῦ, νά τούς βοηθήσουν, ἄς ἀπευθύνονται στόν Τοποτηρητή Ἐπίσκοπο Κορίνθου Σεβασμιώτατο Νικαίας κ. Παῦλο προσφέροντας «γιά τήν ἀνέγερση ἐνοριακοῦ Ναοῦ τῶν πιστῶν τῆς Κορίνθου»


Θεία Λειτουργία μέ τόν π. Πέτρο Χ.

Ἄς εἶναι αὐτό τό τελευταῖο Πάσχα πού οἱ πιστοί τῆς Κορίνθου παραμένουν «ἄστεγοι».

Παρατίθενται στή συνέχεια φωτογραφίες ἀπό τήν Ἐνοριακή μας ζωή πού διεκόπη ἀπότομα πρίν δύο χρόνια. Βοηθῆστε νά συνεχισθεῖ αὐτή ἡ ἐκκλησιαστική ζωή πρός δόξαν Θεοῦ, γιά  τήν μαρτυρία τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας καί τή σωτηρία τῶν ψυχῶν γιά τίς ὁποῖες ὁ Χριστός ἐσταυρώθη!

 

Καλό & εὐλογημένο Πάσχα!


Θεοφάνεια μέ Κατάδυση τοῦ Σταυροῦ στό Ἀρχαῖο Λιμάνι Κεγχρεῶν


Μέ ἱερουργό τόν Σεβ. Ἐπίσκοπο Νικαίας κ. Παῦλο

Μέ ἱερουργό τόν ἀείμνηστο π. Ἀθανάσιο Χάνα


Λιτανεία κατά τήν πανήγυρι τῆς Ἐνορίας (Ἁγ. Νεκταρίου)

 

Ἀπό τέλεση Μυστηρίου Γάμου μέλους τῆς Ἐνορίας μας

Βάπτιση στην Ἐνορία μας
 
Λιτανεία κατά τήν Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας


Κάλαντα Χριστουγέννων στην Ἐνορία μας

Μέ ἱερουργό τόν Σεβ. Ἐπίσκοπο Λάζαρο



Παιδί τῆς Ἐνορίας στολίζει τόν Ἐπιτάφιο

Δεῦτε λάβετε φῶς ἐκ τοῦ ἀνεσπέρου φωτός.....

Τελετή Ἀναστάσεως στήν Ἐνορία μας


Ἐνοριακό κέρασμα μετά ἀπό Ἀναστάσιμη Λειτουργία

Βοηθῆστε νά ἀποκτήσουμε, σύν Θεῶ καί μέ τήν εὐχή τοῦ Ἐπισκόπου μας, ἕναν ταπεινό μικρό ἐνοριακό Ναό στόν Ἀποστολοβάδιστο τόπο μας καί θά σᾶς περιμένουμε γιά τό Πασχαλινό ἐνοριακό Τραπέζι πού θά ἑτοιμάσουμε, ὅποια ἡμέρα τοῦ χρόνου μᾶς ἀξιώσει ὁ Θεός νά συνεισέλθουμε μαζί σας στόν Οἶκο τοῦ Κυρίου μας!

Καλή Ἀνάσταση!
Εἴθε καί ἐμεῖς σύν Αὐτῶ!



Κυριακή 28 Απριλίου 2024

 

ΕΚΑΤΟ ΕΤΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ

ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

(1924 – 2024)

 

«Μή ἐξέλθης τῶν πατρώων εὑρεῖν ἀλλαχόθι τόν Χριστόν»

Μελέτιος Πηγᾶς, Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας (1550-1601)

 

 

«Ἡ Ὀρθοδοξία ὡς ἡ Πίστις

τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας»

Ἀπό τόν ἁγιώτατον Πατριάρχην Ἀλεξανδρείας Μελέτιον Πηγᾶ εἰς τόν Ἅγιον Ματθαῖον, Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν, καί μέχρι σήμερον

 

ὑπό Δημητρίου Ἰ. Κάτσουρα, Θεολόγου-Πολιτικοῦ Ἐπιστήμονος

 

 

● Ἐναντίον τῆς Πίστεως τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας ἡ Παπική Καινοτομία τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ

 

● Ἀναφορά στό νέο σκάνδαλο τῆς ἀπομακρύνσεως τοῦ Σταυροῦ τοῦ Κυρίου ὅπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης σέ Ναούς τῶν Καινοτόμων

 

● Ἀναφορά στόν σύγχρονο ὅσιο Ἱεράρχη τῆς Κύπρου, τόν Τριμυθοῦντος Σπυρίδωνα, Προηγούμενον τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ξενοφῶντος Ἁγίου Ὄρους (+1963)

 

● Σύγχρονοι Ἅγιοι κατά τῆς ἡμερολογιακῆς Καινοτομίας. Ἡ φοβερή πρόρρηση τοῦ Ὁσίου Παρθενίου (Ἡγουμένου Μονῆς Κουδουμᾶ Κρήτης) περί τῆς αἱρέσεως τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ-Οικουμενισμοῦ.

 

► Ἀξίζει νά ὑποβληθεῖτε στόν κόπο νά παρακολουθήσετε τήν ἐν λόγω ἠχογραφημένη Ὁμιλία





Σάββατο 27 Απριλίου 2024

 Στοιχεῖα "Σεργιανισμοῦ" καί ἀκρίτου ἐκκοσμικεύσεως στήν στάση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἔναντι τῆς εὐκαιριακῆς καί ἰδιοτελοῦς προσεγγίσεως ἐκ μέρους τῆς ἀμετανοήτου Κυβερνήσεως


  Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ
       ἤ Ἐκκλησία τοῦ Κράτους;        


ὑπό Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου

 

Ὁ μακαριστός πρωτοπρεσβύτερος πατήρ Βασίλειος Βολουδάκης μέ ἔμφαση ὑπεστήριζε ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι τό περιέχον καί ὄχι τό περιεχόμενον. Ἡ Ἐκκλησία δέν ἀποτελεῖ φορέα, ἕναν μεταξύ τῶν ἄλλων κοινωνικῶν φορέων, τοῦ Κράτους. Καθώς ἐπίσης, δέν ἀποτελεῖ ἀποστολή της καί μάλιστα κύρια τό φιλανθρωπικό κοινωνικό ἔργο, ἀλλά ἡ ἐν Χριστῶ σωτηρία τῶν ἀνθρώπων ὡς πιστῶν μελῶν Της.

Ἀτυχῶς, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν, μάλιστα πρό τῆς εἰσόδου τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Ἑβδομάδος, ὑπέκυψε στόν πειρασμό καί ἐμμέσως πλήν σαφῶς ἀποδέχθηκε τήν προφανέστατα σκόπιμη προσέγγιση, τήν ὁποία ἐπεχείρησε ὁ εἰσηγητής καί ἔνθερμος ὑποστηρικτής τοῦ διαβοήτου ψηφισθέντος Σοδομονόμου Πρωθυπουργός τῆς Ἑλλάδος κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, πρός τήν πλευρά τῆς Ἐκκλησίας.

Σέ πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξή του ὁ τελευταῖος, μέ τό γνωστό πλέον ὕφος του, εἰρωνικό καί "ἀπό καθέδρας", εἶχε ἀναφέρει ὅτι δέν ὑπάρχει "χριστιανόμετρο", σχολιάζοντας μέ αὐτόν τόν τρόπο τίς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν γιά τήν παρουσία τῶν ἀμετανόητων ὑποστηρικτῶν τοῦ ἀντιθέου νόμου, περί τοῦ "γάμου" καί τῆς "τεκνοθεσίας" τῶν ὁμοφυλοφίλων, ὡς ἐπισήμων προσώπων, ὑπό τήν Βουλευτική τους ἰδιότητα, στούς Ναούς, πρός ἄγραν ψήφων.

Πρός μεγάλη ἀπογοήτευση τῶν πιστῶν ὁ κ. Ἱερώνυμος ὑποδεχόμενος τόν κ. Μητσοτάκη σέ ἐπίσκεψή του σέ Ἵδρυμα τῆς Ἐκκλησίας, παρουσίᾳ καί τοῦ Μητροπολίτου Φθιώτιδος κ. Συμεών, καταδέχθηκε νά συναινέσει μετά προθυμίας στήν ἀγωνιώδη προσπάθεια τοῦ Πρωθυπουργοῦ νά ἀνατραπεῖ, ἐν ὄψει τῶν προσεχῶν Εὐρωεκλογῶν, τό ἀρνητικό κλίμα τουλάχιστον μεταξύ τῶν πιστῶν ἔναντι τῆς Κυβερνήσεως γιά τήν προώθηση καί ὑπερψήφιση τοῦ ἀντιθέου Νόμου περί τῶν ὁμοφυλοφίλων (ἀναγνωρίσεως δυνατότητος τελέσεως γάμου καί υἱοθετήσεως παιδιῶν), ἄνευ ὅμως διορθώσεως τῶν γενομένων.

Στό ἀνωτέρω πλαίσιο ἐλέχθησαν καί δημοσιοποιήθηκαν λόγοι ἀμφοτέρων πού ἐνῶ εἶναι ἀνέξοδοι, ἀναμενόμενοι λόγῳ σκοπιμότητος καί ὑποκριτικοί, ὅπως ἐπανειλημμένως ἔχει ἀποδειχθεῖ, ἐκ μέρους τοῦ Πρωθυπουργοῦ, χωρίς νά  παύουν νά εἶναι καί ἀπαράδεκτοι, ὅμως γιά τόν Ἀρχιεπίσκοπο, ὡς ἐκπρόσωπο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀποτελοῦν μελανή σελίδα στήν ἱστορία τῆς ἀσκήσεως τῶν καθηκόντων του καί τῆς παρούσης ἱστορικῆς συγκυρίας τῶν ἰταμῶν προκλήσεων ἐκ μέρους τῶν κυβερνώντων, πρός τήν κατεύθυνση τῆς ἀποχριστιανοποιήσεως τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας καί ἀπαξιώσεως τῆς Πίστεως καί τῶν ἀρχῶν τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.

Εἰδικότερον, οἱ τοποθετήσεις τοῦ Πρωθυπουργοῦ, οἱ ὁποῖες κινοῦνται στά ὅρια τῆς προκλητικῆς διαστρεβλώσεως τῆς Πίστεως καί τῆς τάξεως τῆς Ἐκκλησίας διατυπωμένες σέ ἕνα λαϊκιστικό καί ἐπικοινωνιακό, δηλαδή παραπλανητικό, πλαίσιο, ἀναφέρονται σέ: "σεβασμό τοῦ ἑνός πρός τόν ἄλλον" ἀσχέτως τῶν διαφωνιῶν καί τῶν ἀντιχριστιανικῶν κυβερνητικῶν κοινοβουλευτικῶν ἐπιλογῶν, "ἀνάχωμα ἀπέναντι σέ αὐτούς πού πρόστυχα καπηλεύονται τήν χριστιανική πίστη" καί διαμαρτύρονται σέ ἀντίθετες πρός τίς θέσεις τῆς Ἐκκλησίας ἀποφάσεις καί νόμους, ἀπαράδεκτο "χριστιανόμετρο" πού μετράει τήν "ἔνταση τῆς πίστης" τοῦ καθενός καί θέτει ζήτημα γιά τήν προκλητική ἐπιδεικτική παρουσία στούς Ναούς τῶν ὑπερψηφισάντων τόν Σοδομονόμο, "ἀγάπη πρός ὅλους" καί "ἀποδοχή ὅλων" στόν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας.

Καί ἐνῶ ἐξαιτίας πολιτικῶν εὐθυνῶν, ἐπιλογῶν καί σκανδάλων ἡ Κυβέρνηση βρίσκεται σέ δυσχερή θέση, δεδομένης καί τῆς ἐξαθλιωτικῆς τῶν λαϊκῶν στρωμάτων οἰκονομικῆς κρίσεως καί δυσπραγίας, ἦλθαν ἐνωρίτερον πάσης προσδοκίας οἱ δηλώσεις τοῦ Ἀρχιεπισκόπου νά ἀνταποκριθοῦν στίς ἐκλογικές ἐπιδιώξεις τοῦ κυβερνῶντος κόμματος προκειμένου νά ἀντιμετωπίσει τή δυσαρέσκεια τῶν πολιτῶν καί πολλῶν ἐκ τῶν ψηφοφόρων του καί τήν συνεπακόλουθα ἀναμενομένη διαρροή ψήφων πρός τούς ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ κομματικούς σχηματισμούς.

Δηλώσεις ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου οἱ ὁποῖες ἐξέπληξαν ἀκόμη καί τά δημοσιογραφικά φερέφωνα τῶν κυβερνώντων, ὥστε νά μεταδίδουν μέ ἀνακούφιση ὅτι ἐπῆλθε "ἀνακωχή" μεταξύ Πολιτείας καί Ἐκκλησίας καί πώς θά "πᾶμε σέ ἕνα ἥρεμο Πάσχα"! Βλέπετε εἶναι αὐτές οἱ ἅγιες ἡμέρες πού συγκεντρώνουν στούς Ναούς τούς περισσοτέρους πολίτες, θρησκεύοντες καί μή, καί κατά τοῦτο οἱ πλέον πρόσφορες γιά τήν παρουσία καί ἐπίδειξη τῆς δῆθεν θρησκευτικότητος τῶν πολιτικῶν καί πολιτευτῶν, ἐν ὄψει μάλιστα τῶν ἐπικειμένων Εὐρωεκλογῶν τοῦ προσεχοῦς Ἰουνίου.

Ἔχει δέ ἰδιαίτερη σημασία τό γεγονός ὅτι, βάσει τῶν δημοσιογραφικῶν σχολίων καί σχετικῶν ἀποκαλύψεων, ἡ μέν Πρωθυπουργική προσπάθεια ἐπαναπροσεγγίσεως τῆς Ἐκκλησίας ἐκδηλώθηκε στό τελευταίως διοργανωθέν Διεθνές Συνέδριο γιά τούς Ὠκεανούς, τό ὁποῖο διεξήχθη στό ἵδρυμα "Σταῦρος Νιάρχος", μέ ἐπίσημο προσκεκλημένο τόν Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο ἐκ μέρους τοῦ κ. Πρωθυπουργοῦ, κατά τήν ὁποία ὁ τελευταῖος ἐκδήλωσε πρός τόν ἐκεῖ ἐπίσης παρευρισκόμενο Ἀρχιεπίσκοπο κ. Ἱερώνυμο τήν ἐπιθυμία καί πρόθεσή του νά προβάλλει τό κοινωνικό ἔργο τῆς Ἐκκλησίας! Λέγεται δέ, ὅτι ἡ ἐν λόγῳ προσπάθεια εἶχε τήν ἄμεση ἀνταπόκριση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, ὁ ὁποῖος περιορίστηκε νά ζητήσει μόνον τόν σεβασμό τῶν κυβερνώντων. "Ἄς ψηφίζετε ὅ,τι θέλετε, ἀρκεῖ νά μᾶς σέβεστε καί νά τό δείχνετε", λέγεται, ἀλλά καί ἀτυχῶς ἐπιβεβαιώνεται ἐκ τῶν ἐπακολουθησάντων, ὅτι ἦταν ἡ ἐκφρασθεῖσα θέση καί ἡ παράκληση τοῦ κ. Ἱερωνύμου.

Τό ἀπογοητευτικότερο ὅμως εἶναι τό γεγονός ὅτι ὁ κ. Ἱερώνυμος δέν περιορίστηκε στίς συνήθως παρασκηνιακές συνομιλίες, συνεννοήσεις καί συναλλαγές του μέ τόν κ. Πρωθυπουργό, ἀλλά ἔκρινε ἤ κρίθηκε σκόπιμο καί ἐπιβεβλημένο νά ἐκδηλώσει, πρός ἔκπληξη τῶν πιστῶν, τήν νέα στάση του (κατά τή γνώμη πολλῶν, μᾶλλον τήν ἐξ ἀρχῆς βαθυτέρα ἐπιθυμία καί ἐπιδίωξή του) νά ἐκτονωθεῖ ἐσπευσμένα ἡ σημειωθεῖσα κρίση στίς σχέσεις τῆς Ἐκκλησίας μέ τήν Πολιτεία, λόγῳ τοῦ ψηφισθέντος ἀντιχριστιανικοῦ νομοθετήματος.

Ἔτσι, κινούμενος καί ὁ Ἀρχιεπίσκοπος σέ ἕνα πλαίσιο ἐκκοσμικεύσεως καί ἐπικινδύνου "στρογγυλέματος" τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ λόγου, ἀναφέρθηκε σέ: "Ἀγάπη μόνο καί συγχώρεση" καί ὄχι σέ "χριστιανόμετρο", σέ "ἅγιες ἡμέρες (τοῦ Πάσχα) πού δέν ἐπιτρέπουν μικροπρέπειες", καί ὅτι "δέν θά μᾶς πεῖ ὁ Βελόπουλος τί θά κάνουμε ἤ ὁ ὁποιοσδήποτε πολιτικός"! Φαίνεται ὅτι ἐκ τῶν πολιτικῶν ἐξαιρεῖται λόγῳ ἀξιώματος ὁ κ. Πρωθυπουργός, ὁ ὁποῖος ἔμεινε ὡς φαίνεται πλήρως ἱκανοποιημένος ἀπό τήν ὑποστήριξη τοῦ κ. Ἱερωνύμου, ἰδιαιτέρως ἔναντι τῶν ἐκ δεξιῶν τοῦ κυβερνῶντος κομμάτων, ὅπως τοῦ σύμφωνα μέ τίς δημοσκοπήσεις ἐνισχυμένου κόμματος "Ἑλληνική Λύση" ἤ τοῦ χαρακτηριζομένου ὑπό ὑπουργῶν τῆς Κυβερνήσεως ὡς δῆθεν σκοταδιστικοῦ κόμματος "ΝΙΚΗ", τά ὁποῖα κατηγοροῦνται ὅτι ἐργαλειοποιοῦν τήν Πίστη καί τή σχέση τους μέ τήν Ἐκκλησία. Ἐνῶ, ὡς φαίνεται, μόνον οἱ κυβερνῶντες διεκδικοῦν τήν εἰλικρίνεια καί τό ἀνιδιοτελές τῶν προθέσεων καί ἐνεργειῶν των!

Δέν εἴμαστε ἀφελεῖς νά παραθεωροῦμε τίς δύσκολες ἰσορροπίες πού ἀπαιτοῦνται στή συνεργασία τῆς Ἐκκλησίας μέ τήν Πολιτεία. Ὅπως δέν ἐπιτρέπεται νά παραθεωρήσουμε ὅτι καί ἡ Ἐκκλησία, ὅπως ἄλλωστε ἀνέφερε ὀρθῶς ἐν προκειμένῳ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, δέν μπορεῖ νά ἀλλάζει τίς θέσεις πού ὑπαγορεύει ἡ Πίστη καί ὁ νόμος τοῦ Θεοῦ. Καί μπορεῖ ἡ δημοσιογραφική ἀσχετοσύνη ἤ θρασύτητα, ἄν ὄχι σκοπιμότητα, νά αὐθαιρετεῖ ὑποστηρίζοντας ὅτι "δέν μπορεῖ νά ὑπάρχει "πόρτα" στήν Ἐκκλησία" (ὅπως χαρακτηριστικῶς ἀνέφερε ὁ κ. Εὐαγγελᾶτος στόν τηλεοπτικό σταθμό "Mega"), ὅμως οἱ πιστοί γνωρίζουν αὐτό πού ἐπί αἰῶνες ἐπαναλαμβάνει στή λατρευτική ζωή της ἡ Ἐκκλησία διά τῶν ἱερουργῶν της λέγουσα: "τάς θύρας, τάς θύρας ἐν σοφίᾳ πρόσχωμεν"

Διότι, ναί μέν ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ τόν ἐρχόμενον πρός Αὐτήν δέν θά τόν ἐκβάλει ἔξω, ἀρκεῖ ὅμως αὐτός νά προσέρχεται ἀποδεχόμενος πλήρως τήν Πίστη καί διδασκαλία Της καί ὡς ἁμαρτωλός νά ἀποδέχεται ἐν μετανοία τήν προβλεπομένη διόρθωση γιά τήν θεραπεία καί σωτηρία του. Καί ναί μέν οἱ πολιτικοί ἡγέτες καί ἡγετίσκοι ἐνδέχεται νά εἶναι τυφλοί ὁδηγοί τυφλῶν, ὧν ἡ τύχη ἀναμενομένη κατά τό Γραφικόν "τυφλός δέ τυφλόν ἐάν ὁδηγῆ ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται" (Ματθ. ιε΄, 14), εἶναι ὅμως ἀποκαρδιωτικό καί οἱ Ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας οἱ θεωρούμενοι ὡς "βλέποντες" νά ἀποδεικνύονται ἐπίσης τυφλοί, ὁμιλοῦντες ὅπως ἐκεῖνοι, ἐπιμένοντες δέ καί ἀπαιτοῦντες νά τούς ἀκολουθοῦν καί ὑπακούουν οἱ πιστοί στήν ἀδιέξοδη πορεία των.   


Τρίτη 23 Απριλίου 2024

 Μέ κοινή πρωτοβουλία Φαναρίου καί Βατικανοῦ πού συμφωνήθηκε νά ἐκδηλωθεῖ τό ἑπόμενο ἔτος 2025, ὁπότε συμπίπτει (χρονικά) τό Πάσχα Ὀρθοδόξων καί Λατίνων καί προγραμματίζονται κοινοί ἑορτασμοί γιά τά 1700 ἔτη ἀπό τής συγκλήσεως τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου


Προετοιμάζεται
ἡ ἀλλαγή τοῦ Ὀρθοδόξου Πάσχα
γιά κοινό «συνεορτασμό» μέ τούς αἱρετικούς

 



«Ἐπί τόσους αἰῶνες καί ἀπό τότε πού ὑπάρχει ἡ Ἐκκλησία, οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί τελοῦσαν τό Ἅγιο Πάσχα ὅπως ἀπ' ἀρχῆς παρέλαβον. Ὁ Θεός ἐδοξάζετο, οἱ ψυχές τῶν εὐσεβῶν ἑτοιμάζονταν καί παραπέμπονταν στόν οὐρανό. Δέν διανοήθηκαν ποτέ ὅτι αὐτό τό Πάσχα πρέπει νά μεταλλαχθεῖ, νά μεταρρυθμιστεῖ, νά συγχρονιστεῖ.

Ὅμως ἐκεῖνα, τά ὁποῖα ἡ εὐσέβεια τόσων αἰώνων θεωροῦσε ὄχι ἁπλῶς μή ἀναγκαῖα ἀλλά ἀντορθόδοξα καί ἀντίθεα, στούς τελευταίους τούτους καιρούς - ἐξαιτίας τῆς ἀδιαφορίας τῶν πολλῶν Χριστιανῶν γιά τά πατροπαράδοτα τῆς πίστεώς των καί τῆς "προθυμίας" ἐκκλησιαστικῶν ''ἀρχηγῶν" νά ὑπηρετήσουν τό κοσμικό φρόνημα καί τίς σκοτεινές δυνάμεις - ἀποτολμῶνται καί τά πάντα θεωροῦνται ὡς "δυνάμενα" νά γίνουν!

(....) Τόσους αἰῶνες "Τό Πάσχα ἡμῶν" ἦταν Ἅγιο. Ἐτελεῖτο ἁγίως μόνον ἀπό τούς ἁγίους, δηλαδή τούς Ὀρθοδόξους. Τώρα οἱ ριζοσπάστες πού διανοίγουν "νέες ὁδούς" θέλουν νά τό κάνουν ἤ τό ἔκαναν "κοινό" μέ τούς μή ἁγίους, δηλαδή ἀκάθαρτο, πού σημαίνει μολυσμένο. Δέν εἶναι αὐτό πού διέταξε ὁ Θεός. Δέν δοξάζεται μέσῳ αὐτοῦ ὁ Θεός καί δέν σώζονται οἱ ψυχές τῶν Χριστιανῶν. Ὅ,τι ἔπραξε ἡ Ἁγία Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, τό 325 μ.Χ., γιά τήν ἕνωση τῶν Ὀρθοδόξων, ἔρχονται μετά ἀπό 17 αἰῶνες οἱ ἐπήλυδες (ξενόφερτοι) νά πράξουν τό ἀκριβῶς ἀντίθετο. Νά διαιρέσουν τούς ὀρθοδόξους τάχα γιά "ἕνωση" μέ τούς ἀντορθοδόξους!

"Πρός παρασκευήν καί διευκόλυνσιν τῆς ἑνώσεως" μέ τούς αἱρετικούς, ἀντικατέστησαν τό Ἑορτολόγιο τῆς Ὀρθοδοξίας μέ τό ἡμερολόγιο ἐκείνων˙ καί μέ ἀναίδεια καί ψευδολογία ἀπατεώνων εἶχαν τή θρασύτητα νά περιπαίζουν τόν κόσμο ὅτι "μετερρύθμισαν τό ἡμερολόγιον ἀλλ' ὄχι καί τό Πασχάλιον"!! Ἐνῶ καί κοσμικοί ἄνθρωποι παρατηροῦν ὅτι "Τό Πασχάλιον δέν ξεχωρίζεται ἀπό τό ἡμερολογιακόν". Καί λίγη γνώση καί μυαλό νά διαθέτει κάποιος, καταλαβαίνει ἄν εἶναι δυνατόν νά σχιστεῖ ἕνα ὕφασμα, χωρίς νά καταστραφοῦν ὅσα εἶναι ἐπάνω του συνυφασμένα. Καί γνωρίζουν, ὅσοι ἐνδιαφέρονται, κατά πόσο ἔμεινε ἄθικτο τό Πάσχα καί ὁ ἀπ' αὐτοῦ ἐξαρτώμενος ὅλος κύκλος τοῦ χρόνου!....

Ἀλλά ἰδού καί αὐτήν ἀκόμη τήν ἀπάτη ἀπέρριψαν ἤδη. Ἀφοῦ δέν συνάντησαν τήν ἀντίδραση πού ἔπρεπε ἐκ μέρους τῶν Χριστιανῶν στό "πρῶτον βῆμα", ἤδη ἄνευ προσχημάτων προβαίνουν στήν ὁλοκλήρωση τοῦ "ἔργου". Ἄλλωστε ἀπό τότε, ἀπό τό 1923, δέν ἀπέκρυψαν τά σχέδιά τους, διακηρύξαντες ὅτι "Μετά τήν παραδοχήν ὑπό τῆς Ἐκκλησίας τοῦ νέου ἡμερολογίου....ἡ αὐτή ἀνάγκη τῆς προσαρμογῆς πρός τό νέον ἡμερολογιακόν καθεστώς παρουσιάζεται καί διά τό Πασχάλιον".

Καί γίνεται ἤδη μεγάλη "κίνηση" γιά νά κάνουν οἱ Ὀρθόδοξοι "κοινόν Πάσχα" μέ ὅλη τήν φάρα τῶν αἱρετικῶν. Ἄς λέγει ὁ Θεός, ἄς ὁρίζουν οἱ Ἱεροί Κανόνες, ἡ αἰώνια ζωή τῆς Ἐκκλησίας τά ἀντίθετα˙ δέν βαριέσαι! Οἱ Καινοτόμοι τῶν "νέων ὁδῶν" θά εἶναι ἐπικρατέστεροι κριτές καί νομοθέτες.

Οἱ Ἱεροί Κανόνες Ζ΄καί Ο΄ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ἡ Ἁγία Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, ὁ Α΄ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου καί γενικῶς ὅλες οἱ Ἅγιες Σύνοδοι καθαιροῦν καί ἀφορίζουν ὅσους ἑορτάσουν τό Πάσχα πρό ἤ μαζί μέ τούς Ἰουδαίους καί γενικῶς μέ ἄλλο τρόπο παρά ὅπως ὥρισε ἡ Ἐκκλησία. (....)

Ἀλλά αὐτοί πού θέλουν νά "τά ξηλώσουν" ὅλα, ἀκριβῶς γι' αὐτό τό κάνουν˙ γιά νά "προπαρασκευάσουν καί διευκολύνουν ἕνωσιν" μέ αὐτούς. Δηλαδή νά παραμερίσουν τόν Θεό, γιά νά κάνουν "ἕνωση" χωρίς τόν Θεό. Ἄν αὐτοί θέλουν νά εἶναι ἀφορισμένοι, μποροῦν νά εἶναι.

Ἀλλά ἐμεῖς, εὐσεβεῖς Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι, νά ἑορτάζουμε ἁγίως τό Ἅγιο Πάσχα καί τίς ἡμέρες τῆς Θεοτόκου καί τῶν Ἁγίων ὅπως παρήγγειλε ὁ Θεός καί ἡ Ἐκκλησία Του, πρός δόξαν Αὐτοῦ καί σωτηρία τῶν ψυχῶν μας.»

 

● Τά ἀνωτέρω ἔγραφε ἀκριβῶς πρό πεντήκοντα ἐτῶν ("ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ", Ἀρ. 12, Ἀπρίλιος 1974) ὁ λόγιος μοναχός τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀγωνιστής τῆς Ὀρθοδοξίας καί σπουδαῖος συγγραφέας, ἀείμνηστος π. Παῦλος ὁ Κύπριος (†1994) καί τά ὁποῖα εἶναι ἐντυπωσιακῶς ἐπίκαιρα καί λίαν εὔστοχα.

 

● Τελευταίως, ὁ "Πατριάρχης" Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαῖος ἐπιβεβαίωσε πλήρως τίς ἀνωτέρω ἐκτιμήσεις, τόσο γιά τήν ἀλλαγή τοῦ Πάσχα, ὅσο καί γιά τήν ἐκπεφρασμένη πλέον καί δεδηλωμένη σκοπιμότητά της. Εἰδικότερον, ὁ ἐν λόγῳ φερόμενος καί ὡς "ἐπικεφαλῆς τῆς Ὀρθοδοξίας" τήν 31.03.2024 δήλωσε: «ὁ κοινός ἑορτασμός τοῦ Πάσχα πού θά ἔχουμε κατά τήν ἑπόμενη χρονιά, νά μή ἀποτελέση μίαν εὐτυχή ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἕνα τυχαῖο συγκυριακό γεγονός, ἀλλά τήν ἀπαρχή τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας γιά τόν ἑορτασμό του κατ᾽ ἔτος ὑπό τῆς Ἀνατολικῆς καί Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, ἐν ὄψει καί τῆς ἐπετείου συμπληρώσεως 1700 χρόνων, τό 2025, ἀπό τῆς συγκλήσεως τῆς ἐν Νικαία Α´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἡ ὁποία, μεταξύ ἄλλων, ἀσχολήθηκε καί μέ τό ζήτημα τῆς ρυθμίσεως τοῦ χρόνου ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα. Εἴμαστε αἰσιόδοξοι, καθώς ἑκατέρωθεν ὑπάρχει ἡ πρός τοῦτο καλή θέλησις καί προθυμία. Διότι, πράγματι, ἀποτελεῖ σκάνδαλον ὁ χωριστός ἑορτασμός τοῦ μοναδικοῦ γεγονότος τῆς μιᾶς Ἀναστάσεως τοῦ Ἑνός Κυρίου!».