Translate

Τρίτη 23 Απριλίου 2024

 Μέ κοινή πρωτοβουλία Φαναρίου καί Βατικανοῦ πού συμφωνήθηκε νά ἐκδηλωθεῖ τό ἑπόμενο ἔτος 2025, ὁπότε συμπίπτει (χρονικά) τό Πάσχα Ὀρθοδόξων καί Λατίνων καί προγραμματίζονται κοινοί ἑορτασμοί γιά τά 1700 ἔτη ἀπό τής συγκλήσεως τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου


Προετοιμάζεται
ἡ ἀλλαγή τοῦ Ὀρθοδόξου Πάσχα
γιά κοινό «συνεορτασμό» μέ τούς αἱρετικούς

 



«Ἐπί τόσους αἰῶνες καί ἀπό τότε πού ὑπάρχει ἡ Ἐκκλησία, οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί τελοῦσαν τό Ἅγιο Πάσχα ὅπως ἀπ' ἀρχῆς παρέλαβον. Ὁ Θεός ἐδοξάζετο, οἱ ψυχές τῶν εὐσεβῶν ἑτοιμάζονταν καί παραπέμπονταν στόν οὐρανό. Δέν διανοήθηκαν ποτέ ὅτι αὐτό τό Πάσχα πρέπει νά μεταλλαχθεῖ, νά μεταρρυθμιστεῖ, νά συγχρονιστεῖ.

Ὅμως ἐκεῖνα, τά ὁποῖα ἡ εὐσέβεια τόσων αἰώνων θεωροῦσε ὄχι ἁπλῶς μή ἀναγκαῖα ἀλλά ἀντορθόδοξα καί ἀντίθεα, στούς τελευταίους τούτους καιρούς - ἐξαιτίας τῆς ἀδιαφορίας τῶν πολλῶν Χριστιανῶν γιά τά πατροπαράδοτα τῆς πίστεώς των καί τῆς "προθυμίας" ἐκκλησιαστικῶν ''ἀρχηγῶν" νά ὑπηρετήσουν τό κοσμικό φρόνημα καί τίς σκοτεινές δυνάμεις - ἀποτολμῶνται καί τά πάντα θεωροῦνται ὡς "δυνάμενα" νά γίνουν!

(....) Τόσους αἰῶνες "Τό Πάσχα ἡμῶν" ἦταν Ἅγιο. Ἐτελεῖτο ἁγίως μόνον ἀπό τούς ἁγίους, δηλαδή τούς Ὀρθοδόξους. Τώρα οἱ ριζοσπάστες πού διανοίγουν "νέες ὁδούς" θέλουν νά τό κάνουν ἤ τό ἔκαναν "κοινό" μέ τούς μή ἁγίους, δηλαδή ἀκάθαρτο, πού σημαίνει μολυσμένο. Δέν εἶναι αὐτό πού διέταξε ὁ Θεός. Δέν δοξάζεται μέσῳ αὐτοῦ ὁ Θεός καί δέν σώζονται οἱ ψυχές τῶν Χριστιανῶν. Ὅ,τι ἔπραξε ἡ Ἁγία Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, τό 325 μ.Χ., γιά τήν ἕνωση τῶν Ὀρθοδόξων, ἔρχονται μετά ἀπό 17 αἰῶνες οἱ ἐπήλυδες (ξενόφερτοι) νά πράξουν τό ἀκριβῶς ἀντίθετο. Νά διαιρέσουν τούς ὀρθοδόξους τάχα γιά "ἕνωση" μέ τούς ἀντορθοδόξους!

"Πρός παρασκευήν καί διευκόλυνσιν τῆς ἑνώσεως" μέ τούς αἱρετικούς, ἀντικατέστησαν τό Ἑορτολόγιο τῆς Ὀρθοδοξίας μέ τό ἡμερολόγιο ἐκείνων˙ καί μέ ἀναίδεια καί ψευδολογία ἀπατεώνων εἶχαν τή θρασύτητα νά περιπαίζουν τόν κόσμο ὅτι "μετερρύθμισαν τό ἡμερολόγιον ἀλλ' ὄχι καί τό Πασχάλιον"!! Ἐνῶ καί κοσμικοί ἄνθρωποι παρατηροῦν ὅτι "Τό Πασχάλιον δέν ξεχωρίζεται ἀπό τό ἡμερολογιακόν". Καί λίγη γνώση καί μυαλό νά διαθέτει κάποιος, καταλαβαίνει ἄν εἶναι δυνατόν νά σχιστεῖ ἕνα ὕφασμα, χωρίς νά καταστραφοῦν ὅσα εἶναι ἐπάνω του συνυφασμένα. Καί γνωρίζουν, ὅσοι ἐνδιαφέρονται, κατά πόσο ἔμεινε ἄθικτο τό Πάσχα καί ὁ ἀπ' αὐτοῦ ἐξαρτώμενος ὅλος κύκλος τοῦ χρόνου!....

Ἀλλά ἰδού καί αὐτήν ἀκόμη τήν ἀπάτη ἀπέρριψαν ἤδη. Ἀφοῦ δέν συνάντησαν τήν ἀντίδραση πού ἔπρεπε ἐκ μέρους τῶν Χριστιανῶν στό "πρῶτον βῆμα", ἤδη ἄνευ προσχημάτων προβαίνουν στήν ὁλοκλήρωση τοῦ "ἔργου". Ἄλλωστε ἀπό τότε, ἀπό τό 1923, δέν ἀπέκρυψαν τά σχέδιά τους, διακηρύξαντες ὅτι "Μετά τήν παραδοχήν ὑπό τῆς Ἐκκλησίας τοῦ νέου ἡμερολογίου....ἡ αὐτή ἀνάγκη τῆς προσαρμογῆς πρός τό νέον ἡμερολογιακόν καθεστώς παρουσιάζεται καί διά τό Πασχάλιον".

Καί γίνεται ἤδη μεγάλη "κίνηση" γιά νά κάνουν οἱ Ὀρθόδοξοι "κοινόν Πάσχα" μέ ὅλη τήν φάρα τῶν αἱρετικῶν. Ἄς λέγει ὁ Θεός, ἄς ὁρίζουν οἱ Ἱεροί Κανόνες, ἡ αἰώνια ζωή τῆς Ἐκκλησίας τά ἀντίθετα˙ δέν βαριέσαι! Οἱ Καινοτόμοι τῶν "νέων ὁδῶν" θά εἶναι ἐπικρατέστεροι κριτές καί νομοθέτες.

Οἱ Ἱεροί Κανόνες Ζ΄καί Ο΄ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ἡ Ἁγία Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, ὁ Α΄ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου καί γενικῶς ὅλες οἱ Ἅγιες Σύνοδοι καθαιροῦν καί ἀφορίζουν ὅσους ἑορτάσουν τό Πάσχα πρό ἤ μαζί μέ τούς Ἰουδαίους καί γενικῶς μέ ἄλλο τρόπο παρά ὅπως ὥρισε ἡ Ἐκκλησία. (....)

Ἀλλά αὐτοί πού θέλουν νά "τά ξηλώσουν" ὅλα, ἀκριβῶς γι' αὐτό τό κάνουν˙ γιά νά "προπαρασκευάσουν καί διευκολύνουν ἕνωσιν" μέ αὐτούς. Δηλαδή νά παραμερίσουν τόν Θεό, γιά νά κάνουν "ἕνωση" χωρίς τόν Θεό. Ἄν αὐτοί θέλουν νά εἶναι ἀφορισμένοι, μποροῦν νά εἶναι.

Ἀλλά ἐμεῖς, εὐσεβεῖς Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι, νά ἑορτάζουμε ἁγίως τό Ἅγιο Πάσχα καί τίς ἡμέρες τῆς Θεοτόκου καί τῶν Ἁγίων ὅπως παρήγγειλε ὁ Θεός καί ἡ Ἐκκλησία Του, πρός δόξαν Αὐτοῦ καί σωτηρία τῶν ψυχῶν μας.»

 

● Τά ἀνωτέρω ἔγραφε ἀκριβῶς πρό πεντήκοντα ἐτῶν ("ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ", Ἀρ. 12, Ἀπρίλιος 1974) ὁ λόγιος μοναχός τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀγωνιστής τῆς Ὀρθοδοξίας καί σπουδαῖος συγγραφέας, ἀείμνηστος π. Παῦλος ὁ Κύπριος (†1994) καί τά ὁποῖα εἶναι ἐντυπωσιακῶς ἐπίκαιρα καί λίαν εὔστοχα.

 

● Τελευταίως, ὁ "Πατριάρχης" Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαῖος ἐπιβεβαίωσε πλήρως τίς ἀνωτέρω ἐκτιμήσεις, τόσο γιά τήν ἀλλαγή τοῦ Πάσχα, ὅσο καί γιά τήν ἐκπεφρασμένη πλέον καί δεδηλωμένη σκοπιμότητά της. Εἰδικότερον, ὁ ἐν λόγῳ φερόμενος καί ὡς "ἐπικεφαλῆς τῆς Ὀρθοδοξίας" τήν 31.03.2024 δήλωσε: «ὁ κοινός ἑορτασμός τοῦ Πάσχα πού θά ἔχουμε κατά τήν ἑπόμενη χρονιά, νά μή ἀποτελέση μίαν εὐτυχή ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἕνα τυχαῖο συγκυριακό γεγονός, ἀλλά τήν ἀπαρχή τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας γιά τόν ἑορτασμό του κατ᾽ ἔτος ὑπό τῆς Ἀνατολικῆς καί Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, ἐν ὄψει καί τῆς ἐπετείου συμπληρώσεως 1700 χρόνων, τό 2025, ἀπό τῆς συγκλήσεως τῆς ἐν Νικαία Α´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἡ ὁποία, μεταξύ ἄλλων, ἀσχολήθηκε καί μέ τό ζήτημα τῆς ρυθμίσεως τοῦ χρόνου ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα. Εἴμαστε αἰσιόδοξοι, καθώς ἑκατέρωθεν ὑπάρχει ἡ πρός τοῦτο καλή θέλησις καί προθυμία. Διότι, πράγματι, ἀποτελεῖ σκάνδαλον ὁ χωριστός ἑορτασμός τοῦ μοναδικοῦ γεγονότος τῆς μιᾶς Ἀναστάσεως τοῦ Ἑνός Κυρίου!».



Δεν υπάρχουν σχόλια: